21 Augustus Puch Zomerrit 2016

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#1 Berichtdoor Richard » 14 Apr 2016, 23:58

Op verzoek van Henk:

Afbeelding
http://www.tomos4l.nl

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#2 Berichtdoor Henk » 15 Apr 2016, 07:04

Zal zeker een mooie dag worden.

Het bestuur is druk bezig er iets speciaals van te maken.
Puch 66 bestaat dit jaar 15 jaar
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Jos
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 3376
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
Locatie: Tilburg

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#3 Berichtdoor Jos » 15 Apr 2016, 08:39

Ze hebben ieder jaar wel iets te vieren :) :)

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#4 Berichtdoor Henk » 15 Apr 2016, 14:31

Vandaar dat je bij deze club alleen blijde mensen ziet. :D
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#5 Berichtdoor Marv » 17 Apr 2016, 01:16

Haha, die knakker op de flyer met die snor.

Die gast heeft mijn dag helemaal goed gemaakt tijdens een Puch66 rit laaaaaang geleden.

Ik werd met de nek aangekeken dat ik bij de verzamelplek tóch nog maar ff m'n ontsteking ging vervangen.
"10 minuten inclusief afstellen" riep ik.
Er werd gelachen.
Na 11 minuten: "1x trappen en lopen, let maar op"
En hatsa, 1x trappen en hij liep meteen perfect.

Even later tijdens de rit komt meneer snorremans naast me te rijden.
Wou desondanks toch nog even door laten schemeren dat mijn brommer niet veel soeps kon zijn.
Dus hij geeft gas en kijkt of ik mee kom.
Dus ik doe net alsof mijn brommer 't niet bij kan houden.
Hij trekt een gezicht alsof ie mij achter de oren heeft gewassen.

Dus ik trek 't gas open en vlam 'm met toch een goede 10+ km/u voorbij.
Zo, die zit, dacht ik!

Dus ik laat m'n brommer weer terug zakken.
Meneer snorremans komt naast me rijden.
Maar dan nu met een goedkeurende en sportieve blik.
'dat is toch niet helemaal gek wat dat jochie kan met een Puchie. Laat ik ze maar niet meer onderschatten.'

Dus hij was toch sympathieker dan dat ik in eerste instantie dacht.
Nu ik het zo type, vind ik het nog steeds een grappig verhaal :lol:
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Puch66
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 Dec 2006, 19:55
Locatie: De bilt

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#6 Berichtdoor Puch66 » 02 Jun 2016, 20:24

De zomerrit 2016!

Op zondag 21 augustus vindt voor de elfde keer de jaarlijkse Zomerrit plaats. Steeds meer Puch en Tomosrijders – uit het hele land – komen op dit feestje af. Dat is best wel bijzonder. De Zomerrit is dan ook een evenement waar veel mensen naar uitkijken en waar veel plezier aan beleefd wordt. En als we dan ook nog in staat zijn de Stichting Alpe d’Huzes een handje te helpen, dan kunnen we allemaal heel tevreden zijn!.. Doe je ook mee?..

Voorbereidingen
Plaats van samenkomst en vertrek is het gebouw van Scoutingroep Agger Martini aan de Dierenriem 10 in Maartensdijk. Het ligt in de directe omgeving van Utrecht. Vanaf de afritten op de A27 staat met routepijlen aangegeven hoe je bij de Dierenriem komt. Volg de bordjes en grote posterborden naar het parkeerterrein. Op dat grote parkeerterrein naast het Agger Martini gebouw kunnen auto’s met aanhangers staan. Schroom dus niet om te komen; er is voldoende parkeerruimte. De brommers kunnen naast het gebouw op een speciaal daarvoor ingericht gedeelte van het terrein staan. Volg svp de aanwijzingen van de Puch66-medewerkers.
Een grote keuken plus gasfornuis, koelkasten, een bar, stoelen, tafels, banken, dames- en herentoiletten en een 900 m2 groot en prachtig buitenterrein staan ons ter beschikking. Het gebruik van het gebouw is aan een paar regels gebonden. Zo mag er binnen niet gerookt worden. Krijgen we de ruimtes schoon in bruikleen en moeten we het ’s avonds of uiterlijk de volgende morgen weer spic en span opleveren. Daarentegen is er buiten alle gelegenheid om te roken. Op het terrein zie je overal rode emmers met zand staan. Dat is de plek waar peuken in uitgemaakt kunnen worden. Op het grote grasveld staan straks stoelen, tafels en banken en is er volop ruimte om de BBQ’s neer te zetten.
Om de algemene kosten van die dag stevig in de hand te houden zijn we wel genoodzaakt niet leden een bedrag van slechts EUR 5 aan inschrijfgeld te vragen Dat is niet veel voor een mooi verzorgd dagje uit! Uiteraard hebben we aan alles gedacht. Bakker van Eekeren maakt weer iets speciaals voor deze Zomerrit, dus kom op tijd! En mèt de andere sponsors – E. Van Tellingen Woninginrichting Zeist, Akker16 Fysiotherapie en Intussen Vastgoed, is er weer iets leuks bedacht voor na de rit! Verder hebben we de “Mooiste Brommer Verkiezing Zomerrit” Elk jaar is het weer de grote vraag wie de mooiste brommer heeft meegenomen. Onze geheel uit dames bestaande jury (“je moet die vrouwen er bij betrekken!”, zei Bakker van Eekeren altijd!), beslist hier over.
Vanaf 10.30 uur gaat het terrein open voor de rijders en rijdsters. Dan staat de koffie of thee met een traktatie van Bakker van Eekeren dus klaar! Kun je rondscharrelen over het terrein en bijpraten met je maatjes en andere Puch en Tomos liefhebbers. Na het praatje van de voorzitter denken we om ±12.15 te vertrekken.

De rit
Uiteraard zijn we er weer in geslaagd om een mooie en aangename route neer te zetten, waarbij we zowel water als (veel) landelijk moois tegenkomen. Op maandagavond 23 mei hebben we de route uitgezet. Qua lengte is het iets korter dan voorgaande jaren: zo’n ruim 70 kilometer. Tijdens de rit houden we twee pauzes. Eén na circa 20 kilometer (lunchpauze) en een tweede ergens halverwege de resterende kilometers. Zo is de rit voor niemand te lang. De gratis lunchpakketjes worden op de pauzeplek uitgereikt. In augustus checken we de route nog een keer. Om er maar zeker van te zijn dat er geen obstakels zijn op de dag dat we Zomerrit echt rijden. Bij terugkomst van de rit is Loods 41 met een stand vol onderdelen voor je Puch of Tomos aanwezig. Wie iets nodig heeft kan het nu bestellen en je kunt je bestelling afhalen tijdens de Zomerrit. Ga naar www.loods41.nl en zorg ervoor dat je bestelling op tijd binnen is bij Loods 41.
De bar wordt als alle voorgaande jaren bediend door Eduard van Aarle en Coen Westphal. Puch66 zorgt zelf voor drankjes en bier die tegen inlevering van muntjes afgenomen kan worden.
Ook dit jaar delen we traditiegetrouw na de Zomerrit een presentje uit. De daar op volgende BBQ wordt verzorgd door de ruim 100 jaar bestaande Slagerij van Hunnik uit Zeist. Geef svp aan of je daar aan meedoet. Voor EUR 10 wordt je culinair uitstekend verwend! Slager Kees van Hunnik – himself – staat achter de BBQ, bijgestaan door Elma.

Alpe d’Huzes
Vorig jaar hebben we EUR 750 mogen inzamelen en doneren! Ook dit jaar zetten we wéér in op de ondersteuning van Alpe d’Huzes en haar doelstellingen. Zolang wij ook binnen en buiten onze club leden en sympathisanten hebben die aan kanker lijden is onze steun meer dan gerechtvaardigd.
Op de tafels staan straks collectedozen of –bussen. Denk om anderen en help door een bijdrage te geven.
Onze sponsors steunen de plannen van het bestuur en zorgen er eigenlijk voor dat we het allemaal kunnen uitvoeren. Dat geldt niet alleen voor de Zomerrit maar ook tijdens onze bezigheden door het jaar heen. Daarnaast hebben we ook leden, die ons financieel en/of actief steunen en op die manier heel direct meehelpen! Zo wordt deze dag vast weer een succes. We hebben nog een kleine twee maanden te gaan. Die tijd benutten we om heel veel te regelen en te organiseren. We houden jullie op de hoogte.
Je aanmelding is nodig in verband met de Catering onderweg en andere zaken, want we willen niemand teleurstellen. Stuur je bericht vóór 10 augustus naar vs50@planet.nl en geef alsjeblieft het volgende in je mail aan:
Naam:
Email:
Doet mee aan de zomerrit 2015
Doet wel/niet mee aan de BBQ

De Puch66 Zomerrit, die wil je toch niet missen?..
Het bestuur van Puch66

Gebruikersavatar
Puch66
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 Dec 2006, 19:55
Locatie: De bilt

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#7 Berichtdoor Puch66 » 19 Jun 2016, 20:37

Sinds vrijdagavond 17 juni is onze vernieuwde website live
Het is her resultaat van enkele weken werk in de avonduren door onze ontwerperJeroen Schieven. Ed Slinger-onze webmaster -en het bestuur hebben ideeën aangedragen en commentaar op het ontwerp gegeven. Kleine verbeteringen werden aangebracht en nu is alles zo goed als klaar. Ed en Tim zijn de mensen die voorlopig met de inloggegevens snelle aanpassingen en berichten op de site kunnen zetten.

Nieuw is in ieder geval een sponsorpagina, waarop je alles kunt lezen over Bakker van Eekeren, Van Tellingen Woninginrichting, Akker16 Fysio- en manuele therapie en IntussenVastgoed. Ook nieuw is de contactpagina en een inschrijfformulier voor de Zomerrit.

We denken met deze aanpassingen de nodige wensen te hebben kunnen realiseren; een vernieuwde website, aangepast aan deze tijd. Ga naar www.puch66.nl en scroll naar beneden, naar links en rechts en ontdek hoe alles eruit ziet. (Komt de vernieuwde site (nog) niet goed in beeld, wis dan eerst even je browsergeschiedenis)
Wie mee wil met onze Zomerrit kan zich nu ook via onze website inschrijven. Makkelijk? Dacht het wel!

Fred58t
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2887
Leeftijd: 74
Lid geworden op: 29 Mei 2008, 20:34

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#8 Berichtdoor Fred58t » 14 Jul 2016, 18:28

Het wordt vast weer een mooie ouwe dag!
Die club bestaat uit zóveel enthousiaste mensen :D
Het was destijds een goeie beslissing om daar lid van te willen worden.

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#9 Berichtdoor Frans » 14 Jul 2016, 19:05

zo ik heb ons ook weer ingeschreven ,dochter en schoonzoon gaan ook weer mee :D

leuk, ik open de site van puch 66 en zie daar gelijk onze brommers :dance:
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973

Fred58t
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2887
Leeftijd: 74
Lid geworden op: 29 Mei 2008, 20:34

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#10 Berichtdoor Fred58t » 14 Jul 2016, 19:13

Leuk om jullie dan weer te zien.

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#11 Berichtdoor Henk » 14 Jul 2016, 22:49

Mooi dat jullie er we erbij zijn

Ik heb net een mail van Cor dat er al 82 deelnemers zijn, meting 6 weken te gaan is dat al een mooi aantal
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#12 Berichtdoor Richard » 16 Jul 2016, 16:53

En dan nu 83 :)
http://www.tomos4l.nl

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#13 Berichtdoor Henk » 16 Jul 2016, 21:20

Mailtje war rond gaat van Cor

Bij het schrijven van deze aflevering van Clubnieuws hebben al 85 rijders/ -sters zich ingeschreven voor de Zomerrit. We hebben nog een kleine 6 weken te gaan. De inschrijving stopt een week vóór de 21ste augustus. Zoals bekend mag worden verondersteld, is het niet te doen op het laatste moment nog mensen aan de lijst toe te voegen en daar de bijbehorende lunchpakketjes voor te laten verzorgen, schildjes voor te laten maken, dan wel presentjes voor samen te stellen. Wil je mee, wacht dan niet en schrijf je nu in! Zo help je de organisatie ook mee. Dat kan heel makkelijk via onze vernieuwde website ( ga naar de agenda> zomerrit en schrijf je in) of stuur een mail met je deelname, en of je wel/niet deelname aan de BBQ meedoet. Twijfel je of je je al opgegeven had, doe het dan nog een keer.

Het bestuur doet er alles aan om er een mooie dag van te maken.
Gr. Cor van Breukelen

Dus schrijf in op tijd.en wacht niet op het laatste momend om teleurstellingen te voor komen.
Verleden jaar waren er ook nog mensen die te laat of niet hadden ingeschreven, dan komen we lunch paketjes te kort en dat is erg vervelend
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#14 Berichtdoor Henk » 16 Jul 2016, 21:28

Voor de liefhebbers en die willen kijken hoe het bij ons gaat, :D morgen hebben we een rit uit Amerongen.
Wil je mee kom dan op tijd.

Zie agenda puch 66
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#15 Berichtdoor Henk » 29 Jul 2016, 22:41

Weer even een mailtje van Puch 66 bestuur


Inmiddels staat de teller op 105 deelnemers aan de Zomerrit. Dat is heel veel en excl. de begeleidende motorrijders en volgwagens.De voorbereidingen zijn dan ook in volle gang. We hebben een aardig gevuld terrein in Maartensdijk. Zo is er een onbemande stand van Van Gelder Olie uit Nijmegen, staat Olga Kat van de PTCN met een stand waarop de Tomos 2E posters van Hartekinderen te koop zijn; een stand met onderdelen van Loods 41, een stand van Bakker van Eekeren- uiteraard in hun eigen kleur, onze hagelnieuwe Puch66 kraam en tevens inschrijftafel; de grote STER tent ( die we vorig jaar ook op het terrein hadden staan) en nog een tent, waar we wellicht de salades en het BBQ vlees onder zetten. We hebben aan van alles gedacht en hopen dat we niets vergeten zijn. Op zaterdag 20 augustus gaan we het terrein inrichten. Op zondagmorgen 21 augustus leggen we de laatste hand aan de voorbereidingen; zetten we stoelen en tafels buiten en regelen we nog zo wat zaken. Ook de bewegwijzering kunnen we pas in alle vroegte op de 21ste doen. Zondagmiddag na terugkomst van de rit zet DJ Jip van Asperen de muziek uit de jaren zestig en zeventig op. Radio 538 is ons niet vergeten en doet een heel vriendelijke bijdrage aan de feestvreugde. Maar er is nog meer. Zelf de button van jouw brommermerk laten maken? Het kan allemaal. We hebben de beschikking gekregen over een buttonmachine en cirkelsnijder, waarmee we zo’n kleine 20 verschillende buttons uit de Puch66 huiscollectie kunnen maken. Richard Fey heeft de logo’s geschikt gemaakt voor de buttonmachine en de voorbeelden staan op tafel. Christel en Linda - jawel -zitten in de party tent en helpen je. Je wijst gewoon een button aan en binnen een minuut ligt die voor je klaar. Kies uit “Puch", “Tomos", "Make Love, not War”, "Tomos 4L”, De “ MV50” nog een "MV50” , “ Radio Luxemburg”, ons clublogo en nog veel meer. Dringen hoeft niet want er ligt meer dan voldoende button materiaal. Heb je een eigen ontwerp en wil je daar een button van? Dat kan ook. Zorg dat de afbeelding niet groter is dan 56mm ( incl. witte rand van 2mm) en print dat thuis op papier van maximaal 90 gram. Ook een plaatje uit een weekblad, de Libelle, Nouveau etc. kun je uitknippen en meenemen.

Had je je nog niet opgegeven of was je vergeten het door te geven tijdens het feestje op 9 juli? Geeft niets, nu kan het nog. Maar we sluiten de inschrijving echt op zondag 14 augustus. Inschrijven is dan echt niet meer mogelijk. Op maandag 15 augustus gaan de bestellingen eruit voor de BBQ, de Zomerrit geschenkjes en de lunchpakketjes. Wil je mee, wacht dan niet en schrijf je nu in! Zo help je de organisatie ook mee. Dat kan heel makkelijk via onze vernieuwde website ( ga naar de agenda> zomerrit en schrijf je in) of stuur een mail met je deelname en of je wel/niet aan de BBQ meedoet.

Op vrijdag 22 juli sprak verslaggeefster Anneke Iseger van de Biltsche Courant met het bestuur van Puch66 naar aanleiding van de komende Zomerrit. In de Biltsche Courant verscheen j.l. donderdag een artikel. Je kunt dat artikel online lezen op de volgende link:

www.biltschecourant.nl en kies daarna de tab: Krant ( je komt dan meteen bij de uitgave van deze week = weeknummer 30)

En het weer is net als verleden jaar, dus mooi. Dat verzoek heb ik in gestuurd :D
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Erikpeter
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1088
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 07 Jun 2010, 22:15
Locatie: egmond aan zee
Contact:

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#16 Berichtdoor Erikpeter » 31 Jul 2016, 16:56

Ik heb mij zonet aangemeld
ik ga weer brommer rijden

Gebruikersavatar
Puch66
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 Dec 2006, 19:55
Locatie: De bilt

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#17 Berichtdoor Puch66 » 15 Aug 2016, 22:10

Zoals eerder al aangegeven, hebben we de inschrijving voor de Zomerrit - een dag later dan gepland - moeten sluiten.
Morgen moeten de bestellingen voor de lunchpakketjes en de BBQ eruit. Daar kunnen we natuurlijk niet mee wachten tot het vrijdag is...
Hopen op ieders begrip.
Tot zondag dan!

Groet,
Cor

Gebruikersavatar
Puch66
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 Dec 2006, 19:55
Locatie: De bilt

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#18 Berichtdoor Puch66 » 19 Aug 2016, 09:53

Voor alle zekerheid toch maar een regenjack meenemen.

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#19 Berichtdoor Henk » 19 Aug 2016, 10:24

Dat wel een goed idee denk ik.
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#20 Berichtdoor Frans » 20 Aug 2016, 23:12

het weerbericht ziet er niet goed uit :(
dus hebben wij helaas moeten besluiten om deze keer niet mee te rijden, we wensen iedereen die wel mee gaat een mooie en hopelijk toch droge rit toe
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973

Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#21 Berichtdoor Richard » 20 Aug 2016, 23:42

Jammer dat de vooruitzichten zo slecht zijn. Ik kijk morgenochtend hoe het er voorstaat. Ben snipverkouden geworden en heb een hoofd van je wil het niet weten. Kortom als het echt slecht is blijf ik ook thuis gezien de verkoudheid dan...
http://www.tomos4l.nl

Gebruikersavatar
Erikpeter
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1088
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 07 Jun 2010, 22:15
Locatie: egmond aan zee
Contact:

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#22 Berichtdoor Erikpeter » 21 Aug 2016, 07:06

Hier hetzelfde. Zeer twijfelachtig of ik wel kom. Ik kijk om 10 uur naar de weersverwachting en beslis dan
ik ga weer brommer rijden

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#23 Berichtdoor Henk » 21 Aug 2016, 07:11

helaas zijn de voorspellingen niet zo mooi.
maar ik ga er wel naar toe, en we zien wel of de rit doorgaat.

ik ga zo een handvol brommers laden er even kijken of het een beetje gezellig word :oops:
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Jos
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 3376
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
Locatie: Tilburg

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#24 Berichtdoor Jos » 21 Aug 2016, 08:14

Ik hoop dat de brommertjes nog op de aanhanger staan , heb ze er gisteren al op gezet , en hier schijnt de zon een beetje , zal hem meebrengen :D

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#25 Berichtdoor Henk » 22 Aug 2016, 17:40

Gelukkig nog een redelijke op komst met mensen die NIET bang zijn voor een buitje. :D :D

Er waren 45 mensen niet komen opdagen dus bij de BBQ kosten komen we iets te kort.

Ondanks de verwachtingen van omweer en hagel is dat gelukkig uit gebleven
Wel regen gehad natuurlijk maar als het echt regen dan gaat het door mijn pak heen en daar had ik nu gelukkig geen last van. Wel vervelend dat de brommers die voor je rijd zo spettert van af zijn achterwiel :D

Ik heb wat filmpjes op YouTube gezet maar een paar ( ongeveer 70 x 2 min.)

Wel leuk in de regen en in de zo'n.

Laatste stuk was lekker in de zo'n en bij de BBQ hadden we ook gelukkig zo'n.
En een stukje extra vlees er was nu zat :D :D

Filmpjes kan je vinden onder mijn naam of zomerrit 2016
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#26 Berichtdoor Frans » 22 Aug 2016, 17:49

nou gelukkig voor jullie viel het mee, het kwam hier echt met bakken uit de lucht
ik had zelf niet geserveerd voor de BBQ , maar misschien is het een optie dat volgend jaar de mensen die voor de BBQ reserveren deze vooruit betalen, zodat de club niets te kort komt :D
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#27 Berichtdoor Bing17 » 23 Aug 2016, 22:26

Als ik het goed begrijp Henk, heb je altijd extra brommers bij. Zal het eens in de smiezen houden, scheelt me een hoop gesjouw.
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#28 Berichtdoor Henk » 26 Aug 2016, 05:42

Ja dat probeer ik wel ik heb eens meegemaakt dat er iemand van ver was gekomen en we kregen zijn brommer niet op tijd aan de gang.
Sinsdien heb ik een exstra brommertje in de bus staan. :D
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Puch66
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 Dec 2006, 19:55
Locatie: De bilt

Re: 21 Augustus Puch Zomerrit 2016

#29 Berichtdoor Puch66 » 28 Aug 2016, 20:39

De foto's van de 11e editie van onze Zomerrit staan nu online op Puch66.nl
Blader er eens doorheen en je krijgt een goede indruk van zondag 21 augustus: het terrein in Maartensdijk, de rit naar Lage Vuursche, Hilversum, Laren, Blaricum, Huizen - de pauze in het Maritiem Kwartier - Naarden vesting, Hilversumse Meent, 's Graveland, Ankeveen, Kortenhoef, Loosdrecht, - pauzeplaats 2 - en via Tienhoven en Westbroek weer terug naar Maartensdijk. Een rit van zo'n 70 kilometer. Maar ook van de terugkomst, de prijzen, de Buttons en de BBQ.
Voor dié rijders / - sters die een foto op origineel formaat willen bestellen: zij kunnen een aanvraag doen via de contactpagina op de site. De kosten voor zo'n foto zijn EUR 1,50. Mooi om zelf af te drukken en in te lijsten / op te hangen. Tot het einde van het jaar sparen we de bedragen op en het totaal gaat naar de Stichting Alpe d' Huzes. Elke EUR is er één in de strijd tegen kanker!

Met vriendelijke groet,
Cor


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Agenda 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten