Gezocht voor een filmproductie!

Bericht
Auteur
MinkeCTM

Gezocht voor een filmproductie!

#1 Berichtdoor MinkeCTM » 11 Nov 2014, 15:54

Beste Tomos en Puch liefhebbers,

Mijn naam is Minke. Ik ben werkzaam bij een film en productiebedrijf uit Amsterdam. Wij zijn momenteel druk bezig met de productie van een nieuwe speelfilm; J. Kessels genaamd. Naar het boek van P.F. Thomese; J. Kessels the Novel.

Hiervoor filmen wij op dinsdag 25 november (einde dag) bij een snackbar in Sprang Capelle. De scenes die zich hier afspelen vinden plaats in de jaren 70. Voor deze snackbar zien wij het liefst 4 a 5 oldtimer brommers voor de deur staan. Ik vroeg mij af of u en de oldtimer brommer en het wellicht leuk vinden om een paar uur bij ons op de set te zijn.

We zijn opzoek naar een aantal brommers die gewoon stilstaan voor de snackbar, met niemand erop en 2 brommers met iemand tussen de 16 - 20, die het leuk lijkt om op te trekken en weg te rijden.

Het is een beetje een rare vraag, maar ik dacht nooit geschoten altijd mis. Mocht u het leuk lijken om langs te komen met uw brommer en deze neer te zetten voor de snackbar of wellicht dat u iemand kent tussen de 16-20 die het 'rijshot' met de brommer wilt doen, dan hoor ik dit graag. U kunt mij mailen.

Alvast veel dank voor uw reactie.

Vriendelijke groet,
Minke Zijlmans
minke.zijlmans@ctm.nl

Terug naar “[Ritten & Evenementen] Agenda 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten