20 Jaar PTCN [SLOEV meeting] Brielle 2009

Hoe was het?

Het was mega! Dank PTCN én Sloev organisatie!
27
55%
Niet echt mijn ding, maar smaken verschillen nu eenmaal.
2
4%
Ik was er niet/kon niet maar daar heb ik spijt van zeg!
19
39%
Anders/(ik vertel het in het topic)/of geen mening
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Bericht
Auteur
Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

20 Jaar PTCN [SLOEV meeting] Brielle 2009

#1 Berichtdoor Deedjee » 27 Jun 2009, 15:34

20 Jaar PTCN [SLOEV meeting] Brielle 2009

Afbeelding

veel plezier!

Gebruikersavatar
Kees
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 262
Leeftijd: 76
Lid geworden op: 16 Mar 2009, 22:03
Locatie: Hellevoetsluis

Hier de eerste foto's van zaterdag.

#2 Berichtdoor Kees » 27 Jun 2009, 16:13

De entree:

Afbeelding
Afbeelding

De bar:
Afbeelding

Impressie van wat er op het veld gebeurde:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het schijnt er vrijdag ruig aan toe te zijn gegaan, hebben ze een hele schuur gesloopt!!
Afbeelding

Het veldje voor de tenten was nog vrij leeg.....
Afbeelding

...... maar veranderde toen de Leidenaren en Amsterdammers binnen waren gekomen.
Afbeelding
Afbeelding
Ook goeiemiddag...
Afbeelding
Eerst maar een happie eten...
Afbeelding
Mooi spul
Afbeelding
Ietwat minder mooi spul...
Afbeelding
En maar turen over het water..
Afbeelding

Beetje uitgeschoten met z'n pen..
Afbeelding

Eén van de reisleidsters:
Afbeelding

Een uur later dan gepland eindelijk opstellen voor de start van de toerrit:
Afbeelding
Waar er maar een stuk of 16 aan mee deden:
Afbeelding

Eerst moest er nog getankt worden:
Afbeelding
Afbeelding
Hierna ben ik bij de eerste beste gelegenheid afgehaakt en weer richting huis gereden.

Gebruikersavatar
[Deedjee]
Erelid
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 Jun 2006, 02:19
Locatie: Amersfoort

#3 Berichtdoor [Deedjee] » 27 Jun 2009, 22:50

De eerste foto's binnen op dag één! Super Kees ! 8) dank dank aan onze reporter in het veld :D Kudos !
met je welnemen heb ik een collagetje op elkaar gegooid voor in de top van het forum ter meerdere glorie van het evenement.

Gebruikersavatar
John.s
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 627
Lid geworden op: 07 Jul 2008, 13:39
Locatie: omg. Breda

#4 Berichtdoor John.s » 27 Jun 2009, 23:13

Eééj een foto van Simon waar die wel vrolijk op kijkt :D
Je hebt trouwens iets blauws op je wang jongen..

Ja bedankt Kees.. nu weet ik voor het slapen gaan al wat ik gemist heb, en kan ik daar is flink van gaan balen in mijn bedje, maarja in het kader: school gaat voor alles. Morgen maar weer flink met de neus in de boeken.

Wel mooi dat het 1e fotoverslag al binnen is op de eerste dag :!:
Complimenten voor kees 8)

Edit; is dat nou Sander die bijna zijn achterste laat zien op de 11e foto :shock: :roll:
uhu..

Gebruikersavatar
Kees
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 262
Leeftijd: 76
Lid geworden op: 16 Mar 2009, 22:03
Locatie: Hellevoetsluis

#5 Berichtdoor Kees » 28 Jun 2009, 00:10

Dat blauwe op Simons wang is de stempel van PCTN dat je betaald hebt.
( een normaal mens laat die stempel op z'n hand zetten)
En vrolijk kijken? Hmm.had je em moeten zien toen die eindelijk om half één z'n nest uit kwam.
Idd staat Sander z'n tentje op te bouwen, hij kon het overigens niet alleen, moest hem helpen om de stokken vast te houden. :lol:

Hé DJ, er zit wel copyright op die fotoos hoor!!
Maar je hebt er een leuke collage van gemaakt.
Laatst gewijzigd door Kees op 28 Jun 2009, 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#6 Berichtdoor Deedjee » 28 Jun 2009, 00:12

jeemig ik moest echt zoeken wat ie (john)nu bedoelde :lol: .. tis maar waar je op let lol

die buien zijn vrijwel allemaal uitgestorven, in tegenstelling wat het weerbericht meldde om 8 uur. (dat ze zouden blijven hangen)

http://www.knmi.nl/neerslagradar/
http://www.buienradar.nl/

Daar zullen ze wel blij mee zijn, het is zwoel en ze zitten aan het water, denk dat het erg plezierig toeven is nu daar.

ik had je naam erop gezet op die topfoto, maar die is ergens verdwenen , denk dat ik po een laag heb omgewisseld, xcuse me. :oops:

Gebruikersavatar
Gnoom
Puch&Tomos Lover
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 Jul 2007, 17:56
Locatie: wassenaar
Contact:

#7 Berichtdoor Gnoom » 28 Jun 2009, 17:07

zo wij als zombie`s zijn ook weer terug
was gezellig veel mensen gesproken en het was goed geregeld
was bier en eten genoeg :D
heen en terug reis zonder pech was weer wat nieuws voor ons :lol:
2-stoke-zombie

Gebruikersavatar
Boots
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 10:34
Locatie: Wassenaer

#8 Berichtdoor Boots » 28 Jun 2009, 17:17

weekend was echt geweldig, volgend jaar weer :D
Puchdriver01 schreef:tomos is gewoon gaar , maar op de een of andere manier is hij toch niet kapot te krijgen

Gebruikersavatar
Sander_e_s
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2768
Lid geworden op: 06 Nov 2007, 18:55
Locatie: Amsterdam
Contact:

#9 Berichtdoor Sander_e_s » 28 Jun 2009, 18:08

was erg leuk inderdaad, volgend jaar weer :D
aantal zeer relakste gasten van dit forum ontmoet, altijd leuk de persoon achter de forumaccount te kennen.

ik ben zaterochtend hartelijk door barry en cynthia ontvangen in leiden. met de lptv naar sloev mee gereden.

was erg geslaagd verder, offerwrak was echt lachen, wat reed dat ding bout zeg...

ook tot leiden weer met de lptv meegereden.
[size=8.0E+1]"Puch geeft status" ~ Mark

Een plaatje op het forum doe je zò: *klik*[/size]
Vraagbaakmoderatierichtlijnen

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#10 Berichtdoor KiP (man) » 28 Jun 2009, 18:26

gaaf gaar bier maxi blok als hamer gebruiken offerwrak waar de vlotter nog handig van was :lol:
maar meestal is alles dat giftig is goed spul

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mark
Two Stroke Zombies
Berichten: 804
Lid geworden op: 07 Dec 2007, 01:33
Locatie: wassenaar

#11 Berichtdoor Mark » 28 Jun 2009, 18:30

Sooooooowwww ben lekker gaar
Was echt een mega meeting.
Respect voor ptcn ala sloev/Brielle

Volgend jaar ben ik er ook weer bij
NICE :D
I LOVE MOM

Gebruikersavatar
Boots
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 10:34
Locatie: Wassenaer

#12 Berichtdoor Boots » 28 Jun 2009, 18:39

KiP (man) schreef:gaaf gaar bier maxi blok als hamer gebruiken offerwrak waar de vlotter nog handig van was :lol:


en ben je nog steeds hard naar de klote? :lol:
Puchdriver01 schreef:tomos is gewoon gaar , maar op de een of andere manier is hij toch niet kapot te krijgen

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#13 Berichtdoor Simon » 28 Jun 2009, 19:12

Dit was echt een van de beste meetings tot nu toe voor mij :D

Complimenten voor de Sloev mensen, heb het echt naar mn zin gehad (zoals ze waarschijnlijk zelf ook al wel gemerkt hebben :mrgreen:)

Mooie foto's hoor Kees:p Heb zelf ook nog een hele zooi foto's gemaakt, zal ze een dezer dagen effe hier neerdumpen.

Offerlijk was idd nog best praktisch uiteindelijk :mrgreen:
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
Baksteen Barry
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 748
Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:47

#14 Berichtdoor Baksteen Barry » 28 Jun 2009, 19:21

Was een geweldig treffen.
Pluim voor de origanisatie en medewerkers.
Veel bekenden en mensen van het forum waar veel mee gelachen is.
Het weer was een bonus extra!

De rondrit moest ik met Yatsuri en Robert en mijn tweede helt van mijn trouwboekje een paar kilometer na vertrek beeindigen daar Yatsuri's oud type handversnelling niets meer deed.

Dit hebben we op het Sloev terrein weer gefikst.
Ondanks dat ik niet drink heb ik toch mijn ''gram'' gevonden in een fiks aantal weekendsjekkies die gretig maar naderhand geestverruimend hunner uitwerking hadden.... :smoke:
Zeker na een fiks aantal , werd mij duidelijk dat ik gehaald zou worden door aliens van dien aard want een stel olijke Hagenezen waren met flitsende UFO"S aan het spelen.

Wat een feest was het weer en nadien voldaan de gehele LPTV en Sander terug richting het noorden.

Dank. :Klap:
drive it... like you stole it!

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#15 Berichtdoor Deedjee » 28 Jun 2009, 20:01

zal ze een dezer dagen effe hier neerdumpen.


dat mag best wat sneller :wink:

Gebruikersavatar
Kees
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 262
Leeftijd: 76
Lid geworden op: 16 Mar 2009, 22:03
Locatie: Hellevoetsluis

#16 Berichtdoor Kees » 28 Jun 2009, 20:03

Idd, die moeten vanavond nog voor iedereen te zien zijn.
Dus hoppakee, kom op met die foto's

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#17 Berichtdoor SwiffMeister » 28 Jun 2009, 20:39

Kees schreef:Dat blauwe op Simons wang is de stempel van PCTN dat je betaald hebt.
( een normaal mens laat die stempel op z'n hand zetten)
En vrolijk kijken? Hmm.had je em moeten zien toen die eindelijk om half één z'n nest uit kwam.


Had je hem moeten zien toen hij zondag 's ochtends met een meisje achterop vertrok, en na anderhalf uur pas weer terug kwam...
Ff een blowtje gerookt... Tja zo kun je het ook noemen idd
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
FritsKusters
Puch&Tomos Fan
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 Aug 2007, 19:47
Locatie: Klaaswaal

Foto's Brielle

#18 Berichtdoor FritsKusters » 28 Jun 2009, 21:50

Zo, dat was perfect geregeld daar zeg. Was erg gezellig en leuk om ook meer ouwe mannen te zien die nog steeds graag op zo,n ding rijden. Complimenten voor de organisatie!

Ik hoop dat je met deze link

http://s486.photobucket.com/albums/rr23 ... le%202009/

bij mijn foto's komt, anders moet iemand mij maar helpen als het niet gelukt is.

Hoop jullie gauw weer ergens te zien, Roosendaal misschien?

Groetjes,
Frits.
_________________
Als ik hem weer vinden kan....

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#19 Berichtdoor SwiffMeister » 28 Jun 2009, 21:53

Ok, bij deze mijn (zoals gewoonlijk veel te lange) verhaal. Ik zal proberen een kort verhaal [html]<s>niet</s>[/html] onnodig lang te maken, maar de meesten van u zal weten dat dat voor mij geen schier onmogelijke opgave is.

Proloog
De queeste naar den meeting der SLOEV startte dit keer vanuit een klein dorpje in het zonnige zwoele Brabant. Het was rond het uur waarop den klok ten twaalven maal slaat wanneer ik besluit mijn stalen ros op te tuigen met diversen soorten aan materiaal dat benodigd is om enen nacht door te brengen ten velde. Mijnen ros was aan den avond van den vrijdag nog voorzien van een ander achterwiel. Dit omdat het gewone wiel stuk ende kapot was gereden op den vrijdagochtend en mijnen persoon niet over genoeg skills en experience points beschikt om enen ros met slechts een voorwiel te berijden.

Queeste der SLOEV deel 1. The fellowship of the Puchs/Tomossen
Nadat afscheid was genomen aan het thuisfront, begon ik mijnen reis richting de idyllische ende pittoreske nederzetting genaamd Gilze alwaar heer Gizmo in spanning en met koffie op mij zat te wachten. Plots hoorde ik mijn reismantel rinkelen. Het was mijn mobiele communicatie apparaat, waarop heer Vonk van Kaatsheuvel mij probeerde te contacteren. Het was om te mededelen dat zijnen gemotoriseerde koets nog bij den Opel-smid opgehaald moest worden en hij daardoor dermate veel tijd verloor dat hij niet op zijnen ros met ons mee kon rijden richting Brielle. Ook zou hij op den dag des [html]<s>heren</s>[/html] bieren, den zondag, ene koetsmeeting hebben voor koetsiers in het bezit van het merk Opel. Ik vroeg hem wat er belangrijker was in het leven van ene Puch/Tomos eigenaar. Ene koetsmeeting, of de Queeste der SLOEV (Een gewetensvraag). "Den Queeste der SLOEV uiteraard" is wat heer Vonk van Kaatsheuvel mij toeriep vanuit het mobiele communicatie apparaat". "Uiteraard ligt het voor den hand dat ik kom" voegde hij eraan toe. Heer Vonk zou zijn koets ophalen bij den smid ende daarmee naar den plek des meeting komen.
Nadat het mobiele communicatie apparaat terug in mijne reismantel gestoken was, kwamen heer Gizmo van Gilze en ik tot den conclusie dat het reisgezelschap nu compleet was en dat wij met 2en den Queeste zouden gaan volgen. Er werd afscheid genomen in het huys van heer Gizmo, en als er jonkvrouwen bij waren geweest hadden deze zeer zeker gehuild.

Queeste der SLOEV deel 2. The journey to Willemstad
Nadat de stalen rossen gestart waren zetten wij koers richting de stad met de naam Willemstad. Hiervoor zouden wij eerst voor een half uur in den richting van de vestingstad Breda moeten rijden. Waarna we koers zetten richting het noorden voor tien minuten, waarna koers gezet moest worden in westelijke richting tot borden richting de Hel zouden wijzen. De reis verliep voorspoedig. We reden niet in hinderlagen van dievengildes ende bokkenrijders of ander soortig gespuis. Wel kwamen er regelmatig knappe jonge deerne's op veelal plastic rossen voorbij, waar wij soms met moeite onze ogen vanaf konden houden. Ik als trouwe kuise rosrijder met ene jonkvrouw thuys had hier al enige moeite mee, ik vermoedde dat de vrijgezelle heer Gizmo van Gilze er nog veel meer moeite mee had en zag zijn niet zo kuisse ogen soms vervaarlijk draaien. Gelukkig kon ook hij de verleiding weerstaan en reden we niet van het rechte pad af.
Vlakbij Willemstad stond het bord "de Hel... De koffie staat klaar" met ene pijl die rechtdoor wees. Wij kozen ervoor een bezoek aan de Hel nog maar even uit te stellen en kozen ervoor de wegwijzers richting de vestingstad te volgen. Hier aangekomen hebben wij onze rossen geparkeerd in ene haven alwaar diverse schepen aangemeerd lagen. Op sommige schepen lagen jonge jonkvrouwen de zon te aanbidden. Op andere schepen lagen op olifant of koe lijkende personen in veel te weinig zeer onkuise kleding hetzelfde te doen.
Wij kozen ervoor aan een tafel voor ene taveerne plaats te nemen en bestelde ieder ene goudgele Hertog Jan waarmee wij onze dorst leste.

Queeste der SLOEV deel 3. The journey to the Meeting
Nadat wij den dorst gelest hadden hervatten wij den Queeste. We moesten enen stuk terug rijden richting de Hel, en stonden voor den moeilijke taak om ongezien langs deze verdoemde plaats te rijden. Eerst reden we daarom door den duivelse nederzetting genaamd Helwijk, waarna we de Hel zagen naderen. Gelukkig waren onzeren rossen in Willemstad genoeg uitgerust, ende snel reden wij de Hel voorbij. Bijna waren we gesnapt door de bewaker van den poort van de Hel die met een groots geweer wacht liep voor den deur. Hierna reden wij over bruggen en door polders richting Bijerland ende Spijkenissen. Helaas kwamen we onderweg enen brug tegen die te kort was om de volledige rivier te overbruggen. Gelukkig kon deze brug bewegen waardoor we door den schipper van den brug aan de overkant onze reis konden hervatten. Deze schipper was helaas geenszins redelijk in zijnen prijs en voor den overtocht van 15 seconden moest 3 kwart dukaat per ros worden betaald.
We zette de queeste voor, en weer al reden we niet in hinderlagen ende vallen der struykrovers ende dievengildes. Weer waren er deerne's op plastic rossen die ons probeerden te verleiden door zeer onkuis gekleed op reis te gaan. Gelukkig overwon de zedelijkheid waardoor we weer niet in bermen reden en geen tijd verloren.
Na nog een tijd te rijden kwamen we dan eindelijk aan op den meeting der SLOEV. De heenreis was voltooid, de queeste nog niet...

Queeste der SLOEV deel 4. Other Rosrijders, Beer drinking and BBQ
Aangekomen op den meeting der SLOEV werden handen geschud met een aantal bekenden anderen rosrijders. Nieuw voor mij was oa heer Sander van Mokum welke ik nimmer eerder had gezien ende in het echt ene veel prettiger mensch is dan zijnen verschijning op internet doet vermoeden. Gevaarlijk in den omgang zijn soms de Zombies, welke door hun doodsheid soms vreemde taal bezigen waarin oa de letters 'G' ende 'R' zeer wazig worden gebezigd, maar gelukkig heb ik hen geen menschen zien uitschakelen ende verorberen.
Ook de rosrijders uit Zeeland waren aanwezig. Vrouwe Yel van Goes had ik al zeer lange tijd niet meer gezien of gesproken, maar ze maakte ene gezonde indruk en het was goed bier drinken met haar en alle anderen.
We dronken enen aantal pinten ende vierden dat den heenreis voorspoedig geslaagd was. Tevens werd er vlees geofferd aan den maag ende werd het oud hollandsche spel "maxiblokwerpen" gespeeld. Sommigen namen ene verkoelende duik in het meer en anderen stookten het kampvuur op of bewonderden den rossen van anderen rijders. Er werd ene hoop gepraat en iedereen zag dat het goed was.
Na een lange avond van feest, bier en andere feestelijke zaken startte ik een side-Queeste die mij richting mijnen tent ende bed zou doen reizen. Na wat gezwalk viel ik met een blij gevoel in slaap op de daarvoor bestemde plek, waardoor deze queeste alvast voltooid was. De kerkklokken zouden nu 4 keren slaan.

Queeste der SLOEV deel 5. Morning Glory and the journey back home
De klok heeft net 1 maal geslaan wanneer ik wakker wordt. Ik wierp ene blik op mijn mobiele communicatie apparaat en zag dat het half 9 was. Ik besloot op te staan, en strompelde richting "cafe de Pallet" (bar-tent) waar de avond ervoor bier ende andere consumpties verkocht werden. Ik kwam er in het bezit van ene kop Koffie welke zo goed smaakte dat het me deed denken aan [censuur]
Nadat deze koffie opgedronken was is de meeting nog doorgegaan zoals meetings altijd doorgaan op zondagochtend.
Uiteindelijk leidde de queeste mij en mijn reisgezel Heer Gizmo weer terug naar Huys. Dit deel van de Queeste ging snel en zal net als in de films niet besproken worden omdat we al over het hoogtepunt van het verhaal heen zijn. Een terugreis van een meeting is immers altijd minder leuk dan ene heenreis ende meeting zelf.

Queeste der SLOEV deel 6. Back home
In het huys van heer Gizmo zat ene volledige ontvangst commissie op ons te wachten. Alle aanwezigen waren blij ende vierden onze thuiskomst (en een deel vierde de goede afloop van de Queeste "Assen TT" welke zij hadden voltooid) Als er jonkvrouwen bij waren geweest hadden deze wederom gehuild, maar dit keer van blijdschap.
De vrouwe des huizes bestelde een partij eten via een communicatie apparaat, en na een half uur stond er een koetsier aan den deur met de bestelling. We aten gezamelijk en het was wederom goed.
Hierna nam ik afscheid van Heer Gizmo van Gilze en begon ik aan het laatste deel van de Queeste. Na een kwartier was ook ik weer thuys alwaar mijnen terugkeer werd gevierd met bier ende een bezoek aan den waterval in den badkamer.
The end Queeste der SLOEV completed...

Heel erg bedankt voor de geweldige meeting SLOEV! Het was echt super relaxt! Helaas had ik geen camera bij, maar er zijn zat anderen die wel fotos konden schieten.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#20 Berichtdoor Marv » 28 Jun 2009, 21:57

Super toffe meeting.
Om een lang verhaal morgen lang te maken, sluit ik af voor vandaag, met: Ik ben gaaaaaaaaaaaaaaar :gaap:
- De enige echte -

Gebruikersavatar
John.s
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 627
Lid geworden op: 07 Jul 2008, 13:39
Locatie: omg. Breda

#21 Berichtdoor John.s » 28 Jun 2009, 21:59

Maakt niet uit :D
Je bericht is ong. evenlang als een fotoverslag.

Wel vet dat je er zoveel tijd voor hebt genomen, en ook nog is in het dialect van een tijdje terug :P
uhu..

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#22 Berichtdoor KiP (man) » 28 Jun 2009, 23:19

maloot als je dat nog kunt typen heb ge teweinig gezopen
maar meestal is alles dat giftig is goed spul



Afbeelding

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#23 Berichtdoor Simon » 28 Jun 2009, 23:21

Ik ben ook niet verder gekomen dan ergens halverwegen The fellowship of the Puchs/Tomossen, tering tijn je maakt het er jezelf en ons niet echt makkelijker op zo op deze manier he :smoke:
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#24 Berichtdoor SwiffMeister » 28 Jun 2009, 23:54

Binnenkort op DVD :dance:
Tja, ik schrijf graag wat anders dan de standaard stukjes :P
Ik moet wel zeggen dat ik vantevoren had verwacht dat mn verhaal ongeveer de helft zou worden qua lengte dan het nu is :lol:
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#25 Berichtdoor Ironpuch » 29 Jun 2009, 15:27

pfffffff swiff doe ff normaal man.. :lol:

tja wat kan ik er nog aan toevoegen.

top meeting.

lekker langg, zaterda-G al een kater.

harde shit meeting.

laat maar ik ga weer slapen 8)
kaas = lekker

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#26 Berichtdoor Deedjee » 29 Jun 2009, 17:31

SwiffMeister schreef:Binnenkort op DVD :dance:


Lol Swiff megatof verhaal lol beetje kort alleen : P
(voor wie het niet weet ik schrijf nogal eens lappen tekst tot ergernis van velen lol maar ze vreten het maar :lol: )

Hoe meer hoe beterder daar doen we het voor niewaar, en als jij er plezier in hebt dan moet het de moeite waard zijn het te lezen, want je bent wel een meetingexpert bekant na al die jaren.

Goeie shit op zun Hollandsch gezegd, dank daarvoor 8)
erg leuk , van mij mag er meer komen!

en vooral fotos ook er zijn er toch vast veel meer gemaakt?

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#27 Berichtdoor SwiffMeister » 29 Jun 2009, 17:52

Deedjee schreef:want je bent wel een meetingexpert bekant na al die jaren.


Ehm, nee das niet waar, ik kom net kijken, ga pas 2 of 3 jaar de meetings af. :roll:

En expert kun je in deze tak van sport niet worden. Dat heet dan eerder veteraan ofzo denk ik. En dan kom je toch al snel uit bij de mensen die in de jaren 90 ook actief waren zoals Bing, Jet, Baksteen Barry, verschillende SLOEVers en diverse Hagenezen. En nog veel meer mensen waar ik zo ff niet op kan komen.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#28 Berichtdoor BougieVonkie » 29 Jun 2009, 17:53

Ik moet mijn RAW plaatjes nog omzetten naar JPEG maar die komen waarschijnlijk morgen.

Het was echt een toffe meeting zeg, veel bekenden tegen gekomen en ook een oude vriend die ik al 10 jaar niet meer gezien had. Had dus veel bij te praten, vandaar dat ik (volgens mij) de rest niet zo veel heb gesproken.
blaat

Gebruikersavatar
Erik <>tomos 4l<
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1384
Lid geworden op: 13 Mei 2008, 17:02
Locatie: leeuwarden

#29 Berichtdoor Erik <>tomos 4l< » 29 Jun 2009, 19:51

haha dat verhaal van swiff :lol:

mooi man :P
TOMOS is toch wel even wat anders..

[size=9.0E+1]Maak zelf mee hoe j'um met je zeer beslisde linkerpoot door z'n 4(5) versnellingen jaagt.[/size]

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#30 Berichtdoor Prolab » 29 Jun 2009, 23:11

MEGA MEETING!!!, voor mij persoonlijk 1 van de beste maar ook zwaarste meetings van de afgelopen 14 jaar die ik heb meegemaakt...


zal ook wat toevoegen aan dit topic :D, heb iig een shit load foto's gemaakt vanaf begin tot eind..


maargoed, na het een en ander voorbereiden op de donderdagavond de zooi opgeladen, naar de sligro geweest voor boodschappen en de 80 kratten HJ, was in ieder geval aardig laat voor we klaar waren, thuis nog wat spullen gepakt en vrijdag morgen naar het terrein gereden..

Afbeelding

het terrein op vrijdag morgen, ligt er nog rustig en vredig bij, wat wellicht in een paar uur zal veranderen :D

Afbeelding

zonnetje schijnt iig heerlijk, weer is lekker, windje erbij, wat wel zeer fijn is als je zo'n ouwe meurende legertent moet opzetten :D


Afbeelding

de eerste spullen arriveren, de tenten, dit jaar waren we voorzien van 3 grote tenten a 5 x 10 meter en een kleinere tent van 5 x 5 meter


Afbeelding

uitvogelen hoe we de drie grote tenten gaan combineren tot een grote ruimte welke 15 x 10 meter moest worden


Afbeelding

en de tenten staan na veel werk eindelijk


Afbeelding

en zo ook de kleinere bar tent :D


Afbeelding

tja... is wel ergens waar idd :D



Afbeelding

even pauze, opbouw ging in ieder geval goed..


Afbeelding

dit jaar 2 stuks 500 liter koelkasten gehuurd, en ze volgestapelt met bier, wel makkelijk zo, er passen iets van 8 kratten bier tegelijk in :D

Afbeelding

het offerwrak een lekker gay kleurtje met glitters gespoten


Afbeelding

de muziek, met behulp van wat digitale apparatuur, genoeg voor gigabytes muziek

Afbeelding

de bar, gemaakt met wat pallets en platen hout, en benoemd tot cafe "de pallet", vond "de dorst" eigenlijk net niks :D


Afbeelding

racingjet zegt hallo :D


Afbeelding

kampvuurtje knispert lekker...


Afbeelding

in de vroege uurtjes op zaterdag ochtend, tentenveld in ruste..


Afbeelding

een dronken racingjet en simon die gein lopen te trappen :D





en zo de bar opengehouden tot aan het ontbijt, toen de rest weer wakker begon te worden, ben ik maar eens gaan slapen, was inmiddels half negen in de ochtend, na een paar uur genieten van rust en de opkomende zon.
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#31 Berichtdoor Prolab » 29 Jun 2009, 23:54

de zaterdag:


warm warm warm warm.......

om 12 uur weer wakker geworden, was echt flink verrot en dreef me tent zowat uit van het zweet, echt te goor voor worden, arno lag nog naast me te meuren, die had er kennelijk geen last van :D

verder flink moeten bijkomen, de rondrit vertrok uiteindlijk wat later dan gepland en ondertussen bleef de rest maar wat gaar dampend in de schaduw hangen, zinderend warm was het..

met marco wat spelletjes op gezet die we gepland hadden, het maxi blok werpen en spijker slaan.. alleen was er niet heel veel animo voor, begrijpelijk want het was gewoon te warm ervoor.

Afbeelding



Afbeelding

het maxiblok spel, bierkaart te winnen als je em in het laatste kleine vak kon gooien, wat voor zover ik weet niet gelukt is, wel bijna..


Afbeelding

het bewuste werp blok, standaard was wel handig om em een flinke zwieper te geven, die dude vol tatoeages was in ieder geval het meest succesvol met gooien.


Afbeelding

na het terug arriveren van de rondrit de bbq opgestart, en iedereen lekker eten, bbq vlees was dit jaar ook weer van goede kwaliteit iig.

Afbeelding

met zit lekker rond de bbq's en zich vol te vreten :D

Afbeelding

Afbeelding

opkomst is duidelijk een succes :D


Afbeelding

kampvuur word es flink opgestookt

Afbeelding

en het volk vermaakt zich prima :D



Afbeelding

en nadat het offerwrak compleet in mekaar getrapt is ging ie eindelijk het vuur op :D


Afbeelding

mensen doen een stapje achteruit, het vuur is gigantisch groot en hels heet, offerwrak smelt iig lekker :D


Afbeelding

en ondergetekende vermaakt zich ook prima..


Afbeelding

cafe "de pallet" draait op volle toeren.....



even een tussenverslag, zo rond 1 uur snachts ging het bier vreselijk hard, de tussentijdse score is 58 kratten bier leeg gezopen, nieuw bier werd gehaald en in de koeling gelegd..

ging een rondje bierflessen ophalen, rondje rond het kampvuur leverde ruim 5 kratten flesjes op, en een kwartier later kon ik weer flesjes rapen en weer 4 kratten lege flesjes :shock:

stelletje zuiplappen......:D



Afbeelding

nog twee schalen vlees over, dit werd dan snachts nog es lekker opgevreten, paar scheppen kool uit het kampvuur en de bbq brandde weer lekker heet..



Afbeelding

en men vermaakt zich..


Afbeelding

en chilt nog meer....


Afbeelding


Afbeelding

tot vroeg in de ochtend...

Afbeelding


Afbeelding

nog wat mensen op het podium, waardat de band op gespeeld had, hier geen foto's van eigenlijk :?

maar in ieder geval complimenten voor marv die dit mogelijk maakte:D




verder ging bij mij ook zo'n beetje het lichtje uit, slaaptekort begon te zwaar te worden, volgende dag dus nog het opruimen, wat goed verliep, om half 5 reden we in een keer weg met wat er nog terug moest..



de score:

er zijn dus uiteindelijk 70 kratten bier opgezopen, alle fris was op, alle koffie was op, chips en alle vlees was op, nog wat resten ontbijt zijn mee terug gegaan..

dus de meeting was gewoon fenomenaal, gezellige sfeer, dus bij deze

IEDEREEN BEDANKT VOOR DE OPKOMST EN GEZELLIGHEID!!!! , dit was voor mij een van de beste meetings ooit:D :D :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#32 Berichtdoor Deedjee » 30 Jun 2009, 00:20

super bro! 8) :praise:

genoten! dank voor je verhaal en de fotos :D

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#33 Berichtdoor Prolab » 30 Jun 2009, 00:26

danku :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#34 Berichtdoor Prolab » 30 Jun 2009, 00:29

ow en om niet te vergeten, alle 120 eieren zijn ook opgegaan :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#35 Berichtdoor Deedjee » 30 Jun 2009, 00:52

opgegeten of gegooid :lol:

Gebruikersavatar
Racingjet
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1259
Lid geworden op: 07 Jun 2008, 14:35
Locatie: Breda
Contact:

#36 Berichtdoor Racingjet » 30 Jun 2009, 00:56

.
Laatst gewijzigd door Racingjet op 09 Jul 2010, 02:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#37 Berichtdoor Marv » 30 Jun 2009, 01:24

Er zijn ook filmpjes gemaakt van de band.
Bas, Prolab en Vonkie hebben zowiezo filmpjes gemaakt.
Ik ben benieuwd!

tip:
zet ze op youtube... lekker makkelijk en werkt goed!
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Piet de Vries
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 Jun 2008, 15:11
Locatie: Delft

#38 Berichtdoor Piet de Vries » 30 Jun 2009, 01:29

HE! die paarste slaapzak heb ik ook

Gebruikersavatar
Dekota
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 Mei 2006, 14:53
Locatie: Hellevoetsluis

#39 Berichtdoor Dekota » 30 Jun 2009, 08:49

die deken ken ik ook.

Jeroen

Gebruikersavatar
Kees
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 262
Leeftijd: 76
Lid geworden op: 16 Mar 2009, 22:03
Locatie: Hellevoetsluis

#40 Berichtdoor Kees » 30 Jun 2009, 09:04

Gatver, hebben jullie allemaal in dezelfde slaapzak geslapen?

Piet_Mx50
Gebande gebruiker.
Gebande gebruiker.
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 Sep 2007, 17:45

#41 Berichtdoor Piet_Mx50 » 30 Jun 2009, 09:43

Prolab schreef:ow en om niet te vergeten, alle 120 eieren zijn ook opgegaan :D


ik heb er nog 40 staan bakken ofzo, op het laatst was het net een frituurpan :lol:

Gebruikersavatar
Dekota
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 Mei 2006, 14:53
Locatie: Hellevoetsluis

de statistieken

#42 Berichtdoor Dekota » 30 Jun 2009, 15:03

Statistieken SLOEV/20 jaar PTCN

68 kratten hj
20 liter cola
12 liter sprite
10 liter melk
1 fles wijn
120 eieren
14 gewone broden
80 bbq pakketen
20 turkse broden
12 liter pindasaus
10 kg salade
200 plastic borden
200 kartonnen borden
20 kg briketten
3 ladingen brandhout pickup + aanhanger + 64!Liter bezine voor de pickup(450km)

Kortom een geslaagd feestje

Jeroen

Piet_Mx50
Gebande gebruiker.
Gebande gebruiker.
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 Sep 2007, 17:45

Re: de statistieken

#43 Berichtdoor Piet_Mx50 » 30 Jun 2009, 16:03

Dekota schreef:Statistieken SLOEV/20 jaar PTCN

68 kratten hj
20 liter cola
12 liter sprite
10 liter melk
1 fles wijn
120 eieren
14 gewone broden
80 bbq pakketen
20 turkse broden
12 liter pindasaus
10 kg salade
200 plastic borden
200 kartonnen borden
20 kg briketten
3 ladingen brandhout pickup + aanhanger + 64!Liter bezine voor de pickup(450km)

Kortom een geslaagd feestje

Jeroen


:lol:

wie was de schuldige :twisted: ?

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

Re: de statistieken

#44 Berichtdoor Marv » 30 Jun 2009, 17:09

Dekota schreef:Statistieken SLOEV/20 jaar PTCN
3 ladingen brandhout pickup + aanhanger + 64!Liter bezine voor de pickup(450km)

Statistiek Weekendje Sloev/PTCN voor Marv:
50 liter diesel + 800km met de Berlingoooo!
- De enige echte -

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#45 Berichtdoor Deedjee » 30 Jun 2009, 17:31

1..

1 fles wijn lol :D

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#46 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jun 2009, 18:06

Als we dan toch met statistieken gaan gooien:
- tussen de 10 en 13 liter euro 95 op 180km
- halve fles 2taktolie (een aantal keer mezelf verrekend...)
- vermoedelijk 1 doorgeblazen koppakking
- 0 kapotte lampjes :D:D:D (vorige meeting in het westen nog 3 opgeblazen)
- 1/2 kater
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#47 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2009, 19:31

Foto's erop knallen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#48 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2009, 19:32

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#49 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2009, 19:34

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#50 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2009, 19:36

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2009”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten