Kamikaze Meeting 2005!! - Pics & verhalen!

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#2 Berichtdoor BougieVonkie » 05 Jun 2005, 17:52

Zo we zijn weer terug, teminste ik dan :D Het was een zeer leuke meeting, weer veel mensen gesproken. Ik had alleen geen tent bij dus zou naar huis terug rijden 's nachts om thuis te slapen. Maar ik mocht van diverse mensen van onze club niet meer naar huis rijden op de brommer omdat mijn toestand niet meer zo heel nuchter was. Maar gelukkig mocht ik bij een lieve dame thuis slapen ;)
blaat

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#3 Berichtdoor Marv » 05 Jun 2005, 18:41

Guess Who's Back :-P
ben net half uurtje thuis :-)

hele stuk terug in m'n 1tje gereden... lord kamikaze wou/moest nog opruimen... en ik heb andere plannen ;-)

poe poe.... filmpjes en foto's zijn in aantocht... (eerst grote webspace zonder datalimiet regelen)
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Puchketier
PUG Goirle
Berichten: 791
Leeftijd: 42
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 21:12
Locatie: Goirle

#4 Berichtdoor Puchketier » 05 Jun 2005, 21:31

bougieVonkie schreef:Zo we zijn weer terug, teminste ik dan :D Het was een zeer leuke meeting, weer veel mensen gesproken. Ik had alleen geen tent bij dus zou naar huis terug rijden 's nachts om thuis te slapen. Maar ik mocht van diverse mensen van onze club niet meer naar huis rijden op de brommer omdat mijn toestand niet meer zo heel nuchter was. Maar gelukkig mocht ik bij een lieve dame thuis slapen ;)


niet meer zo heel nuchter???? je was over je herdershond frits aan het zingen :confused: :redhotevil:

grtz :redhotevil:
boeiend....

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#5 Berichtdoor Deedjee » 05 Jun 2005, 21:38

Maar gelukkig mocht ik bij een lieve dame thuis slapen ;)

Jij gore gore gore..
:shocked!:
Mazzelaar :cool:

Zo doe je dat heren !

jeez ulukkiebastert :Headbang:
Laatst gewijzigd door Deedjee op 06 Jun 2005, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#6 Berichtdoor Marv » 06 Jun 2005, 00:50

even ter Erectificatie... ik heb 't niet helemaal alleen gereden...

tot aan uhhh (YEL!!! waar was dat) heb ik met Puch_Zeeland en Yel meegereden.... en de rit alleen vervolgd....
toch nog 3,5 uur over gedaan....
maar dat was omdat ik in dort en in rot de weg kwijt was....
lette nie helemaal goed op de bordjes ofzo...

rugpijn.... maagzuur... nekpijn... en slaap :-P
dat zijn de overblijfselen van mij na een zwaar weekend :-)
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#7 Berichtdoor Lord kamikaze » 06 Jun 2005, 09:32

AAAAAAAAAARGH!!! .........Dat was weer een leuk feestje. Ook ik ben weer levend er van af gekomen. Niet meer naar huis gereden, ff geen zin in.

Dagen bang van voor een avond vol stortregen, en enkele hoosbuien tijdens het opbouwen; maar de avond van de meeting is er geen druppel gevallen. Perfect weer voor een feest op een weiland dus; lekker een biertje drinken/jointje roken in het gras rond het kampvuur.
Vanaf vijf uur druppelden de puchies en tomossen binnen, behalve die van de kamikaze mensen, die waren er al weer een paar dagen. :crazyeyes:

Door het slechte weer lieten puch/tomos rijders van verder weg het een beetje afweten. Alleen Yel en Puchzeeland, waren stoer :cool: genoeg om 130km te rijden. Ook Marv en ik hadden een tochtje van 85km, maar dat is eigenlijk niks.
De cluppies uit de omgeving waren goed vertegenwoordig, en kwamen varierend van 17 uur tot 3 uur aanrijden; POEG, pug, kamikaze, dirty eagles, en enkele anderen waren aanwezig; waardoor het ragbakkengehalte erg hoog was. :redhotevil:

Eerst zorgen voor een bodempje [macaronie met gebakken groenten] en vervolgens lam zuipen. De bands en het de crosswei zorgde voor het nodige vermaak.
Marv, bougie vonkie, puchzeeland en yel waren [als eigenlijk alle anderen] straal bezopen. Marv haalde enige woede op z'n hals door te blijven zeuren om een hamburger [zonder dat'ie bonnen wilde halen] en bougie vonkie stak z'n tong bij iemand in de keel.

Net voordat het licht werd nog ff raggen. Wat is leuker dan 100% bezopen je brommer verknallen?............Dit om 5 uur s'ochtends doen langs tenten waarin mensen liggen te slapen!!! :lol!: De schade aan de brommers was weer aanzienlijk, door enkele valpartijen en kamikaze rijgedrag.
De puchies, het bier, de oldscool [yunkyard] aankleding, de wiet, de bands en de leuke mensen maakte dat het weer erg gezellig werd.
De vorige meeting was 7 jaar geleden, maar de volgende waarschijnlijk volgend jaar alweer. :redhotevil: :lol!: :redhotevil: :lol!: :redhotevil:
Laatst gewijzigd door Lord kamikaze op 06 Jun 2005, 23:13, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#8 Berichtdoor Puchgirlie » 06 Jun 2005, 09:49

bougieVonkie schreef: Maar gelukkig mocht ik bij een lieve dame thuis slapen ;)


Oja wie dan? Haha ik ben nieuwsgierig! Ik had toch naar de meeting gekund als me chef me eerder had verteld dak zondag de hele dag vrij was....was ik zaterdagavond nog wel ff aan komen rijden.
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#9 Berichtdoor Lord kamikaze » 06 Jun 2005, 12:08

            [size=2.0E+2]Hier wat foto's van het kamikaze feest![/size]
AfbeeldingAfbeelding
Pefect weer; gezellig in het gras en een lekker kampvuurtje.

AfbeeldingAfbeelding
Lekker relaxen bij de brommerts.


AfbeeldingAfbeelding
En zo zag het er van een afstandje uit; lekker oldscool.


AfbeeldingAfbeelding
Allemaal geprobeerd om deze tomos kapot te krijgen, de vonken schoten uit de uitlaat, maar hij rijdt nog steeds, volgend jaar nog een poging. De bands waren beter dan verwacht, en ook het geluid was top.


AfbeeldingAfbeelding
De robot wilde niet meer bij ons zijn; de brommers kregen meer aandacht dus werd hij dermate suicidaal dat hij het vuur in reed [onder aanmoediging.


Afbeelding
Wat een mooie entree toch weer, die laten we staan tot volgend jaar.

HET WAS GEZELLIG DUS; VOLGEND JAAR WAARSCHIJNLIJK WEER!!!


            [size=2.0E+2]KAMIKAZE; 'DILLIGAF'[/size]



['do I look like I give a fuck?']
Laatst gewijzigd door Lord kamikaze op 06 Jun 2005, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#10 Berichtdoor BougieVonkie » 06 Jun 2005, 12:36

niet meer zo heel nuchter???? je was over je herdershond frits aan het zingen


Dan was het wel heel erg ja :sad: Maarja plezier moet je maken toch?
Tnx dat jullie me adviseerden om niet meer naar huis te rijden, was niet goed gekomen bedenk ik me nu zo achteraf.

Jij gore gore gore..

Mazzelaar

Zo doe je dat heren !

jeez ulukkiebastert


Zulke dingen gebeuren als je er het minst op rekend. :biggrin:

Mm ik zie net dat t robotje het vuur in is gereden door dat ding kwam ik Bonny tegen :redface:
blaat

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#11 Berichtdoor Deedjee » 06 Jun 2005, 12:38

Aha Bonny dus, jaja :cool:

het begint nu allemaal weer boven te komen merk ik :crazyeyes:

-herinneringen bedoel ik, niet het bier hopenlijk :shocked!:

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#12 Berichtdoor Marv » 06 Jun 2005, 13:42

Zow... ik ben er weer helemaal bovenop...
gister nog de hele dag lam van 't bier van eergister...
zit inmiddels al weer lekker aan de chips :-)
Op naar de volgende meeting!!!!
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#13 Berichtdoor Marv » 06 Jun 2005, 14:21

Ikkuh ook foto's gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
- De enige echte -

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#14 Berichtdoor Deedjee » 06 Jun 2005, 14:24

je vergeet erbij te zeggen -van mijn eigen brommer. :)

leuk zon 4l voorwiel nu nog de rest :)

leuk nevertheless :cool:
Laatst gewijzigd door Deedjee op 06 Jun 2005, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yel
PTC Zeeland
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 Mei 2005, 06:25
Locatie: Goes

#15 Berichtdoor Yel » 06 Jun 2005, 16:10

Kamikazameeting the mornig after

Om 13.00 vertrokken Puch_Zeeland en ik uit ons nederige stulpje om naar de meeting te rijden... Alles ging goed totdat de eerste kroeg bereikt werd; paar biertjes verder weer op de brom en gaaan..
Tja dan kom je in Etten-Leur waar een geweldige kroeg "De klomp" staat, ik dacht wel quasi cool aan te komen rijden en voor de deur te parkeren maar helaas waren mn biertjes enigzins ingeslagen en viel ik met brommer en al om voor de kroeg (en ik had nog zo gezegt; niet op het forum melden :redhotevil: te laat).. Voordeel was wel dat ik gelijk alle aandacht had en als troost een paar biertjes kreeg van wat aardige mannen :lol!:
Aangeschoten naar de meeting alwaar wat vriendelijke mensen (wie o wie :redhotevil: ) de bordjes naar de meeting hadden verplaatst/ omgedraaid om zo nog een uur in Raamsdonk te vertoeven..

Op de meeting aangekomen (21.30 uur, netjes toch) moest er gelijk bier gehaald worden, gezelligheid alom!!!
Mijn luchtbed opblazen ging een beetje lastig gelukkig kunnen Marv en Bougievonkje aardig blazen :lol!: Nadat de dop er iets te vaak uitschoot had ik het geweldige idee om superlijm te gaan vragen wat resulteerde in veel lijm op mijn handen, Marv zijn telefoon en nog op wat andere mensen (sorry :p )

Teveel biertjes verder ging het lichtje een beetje uit, de volgende ochtend werd ik door de altijd vroege Dirty Eagles gewekt (mistermv was in de verkeerde tent in slaap gevallen en moest dat even over het hele terrein schreeuwen :p )
Luchtbed en tent maar opt kampvuur gegooid aangezien beide het af lieten weten, nog wat gebabbeld en daarna terug naar Zeeland..
Iets vroeger dan normaal omdat Marv er zijn zinnen op had gezet om "vroeg" te vertrekken ("Ik ga Puch_Zeeland wakker maken, heb vanavond wel meer te doen")

Al met al een zeer geslaagde meeting!!!!!1

Kaat
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 Mei 2005, 15:28
Locatie: Made/Noord Brabant
Contact:

#16 Berichtdoor Kaat » 06 Jun 2005, 21:02

Ik vond het een hele leuke meeting :toost: . Ik heb het enorm naar mijn zin gehad (voor zo ver ik alles nog weet dan :redface: ). Goeie plees, lekker eten, goed bier, goeie bands, te gekke sfeer etc. Complimenten voor de organisatie !!!!

En ben wel erg benieuwd naar alle foto’s…. :biggrin:

Kaat (oftewel Cathelijne :lol!: )

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#17 Berichtdoor KiP (man) » 06 Jun 2005, 21:03

jmmr dak der niet ben geweest maar had verplichtingen in meddo
maar meestal is alles dat giftig is goed spul

Afbeelding

Gebruikersavatar
Puchketier
PUG Goirle
Berichten: 791
Leeftijd: 42
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 21:12
Locatie: Goirle

#18 Berichtdoor Puchketier » 06 Jun 2005, 21:59

das k*t voor je kip, je hebt echt wel wat gemist!!!!!

grtz :redhotevil:
boeiend....

Gebruikersavatar
Flupke
PTC Kamikaze
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 Apr 2005, 10:35

#19 Berichtdoor Flupke » 07 Jun 2005, 11:53

was zeker geslaagd...hooop dat jullie van de brandweeract en de robotact hebben genoten...
verzin volgend jaar weer wat nieuws!!!!
greetz...en dan k voor jullie komst!!!!
kamikaze Flupke( vic dus!!!)
flupke van de zande ...alias dan he!!!volgende in november te Alphen !!!!
<marquee behavior=scroll direction=left loop=infinite><FONT FACE="Verdana" COLOR="green" ><b>- Snel - Sneller - Kamikaze -</b></font></marquee>

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#20 Berichtdoor Deedjee » 07 Jun 2005, 13:24

Vic,- ik snap dat jij ook een van de organisatoren bent, petje af hoor :cool:

Zijn jullie nu pas klaar met opruimen?

Gebruikersavatar
Flupke
PTC Kamikaze
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 Apr 2005, 10:35

#21 Berichtdoor Flupke » 07 Jun 2005, 14:58

gisteravond om 10 uur waren we klaar...maar we gaan het zeker weer doen....ben nu wel gaar hoor...heb van donderdagavond tot maandag met mn camper daar gestaan....minivakantie...was te gek...
flupke van de zande ...alias dan he!!!volgende in november te Alphen !!!!

<marquee behavior=scroll direction=left loop=infinite><FONT FACE="Verdana" COLOR="green" ><b>- Snel - Sneller - Kamikaze -</b></font></marquee>

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#22 Berichtdoor Deedjee » 07 Jun 2005, 15:29

Het klinkt super dit zijn de goede dingen des levens :)

Hadden jullie geen overlast van buren die slapen enzo? :lol!:

Kwam de wout niet effe gezelli op de koffie ofzo, daar hebben ze een handje van net als het leuk is ..
:shocked!:

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#23 Berichtdoor Lord kamikaze » 07 Jun 2005, 15:34

Het terrein [prive terrein/weilanden bij huis van vriend van me] is redelijk afgelegen. geluidsoverlast is dus niet echt sprake van geweest. Alleen van de puchies die door de straat er naartoe scheurden.
Iedereen in de straat kennen is wel het voordeel van een dorp; gewoon ff een briefje in de bus en je krijgt geen klachten, de hele straat was uitgenodigd om even te komen kijken. bovendien; we doen het natuurlijk ook niet iedere week.


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2005”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten