18e oldtimertreffen Wellen 2005

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

18e oldtimertreffen Wellen 2005

#1 Berichtdoor SwiffMeister » 05 Sep 2005, 22:17

Na het meemaken van dit evenement weet ik 1 ding zeker. Als het volgend jaar weer wordt gehouden probeer ik er weer bij te zijn. De ritten waren erg mooi. Vooral omdat ik geen heuvels en hoogteverschil gewend ben. De ritten liepen helemaal tussen de fruitgaarden door, door de bossen, heuvel op, heuvel af. Dan weer weilanden, een boerendorpje, en dan kwam je weer een nog mooier plekje tegen. Het weer had ook niet beter kunnen zijn, en het bier vloeide rijkelijk en goed :D

Veel Puch was er niet, hoogstens een stuk of 10. Tomos was er nog minder, want op mijn eigen brommer na heb ik er geen gezien. Wat wel goed was vertegenwoordigt waren de merken Flandria en Royal Nord. Niet verwonderlijk natuurlijk want dat zijn de echte belgische merken. Er waren erg veel Flandria Records, en Royal Nord race modelletjes. Wat wel opviel is dat er nagenoeg ook bijna geen Zundappen stonden. Wel waren er veel Hondas. vooral Daxen van het DAX team (een of andere club). Totaal reden er meer dan 350 mensen mee met de ritten, en ik denk dat er zeker meer dan 400 brommers op het terrein stonden.

Natuurlijk werden er ook prijzen uitgerijkt.
de Pechprijs ging naar iemand die zijn kreidler in vlammen op had zien gaan.
er was een prijs voor de persoon die van het verst was gekomen op de brommer, die meneer kwam helemaal uit Tiel :shock:
er was een prijs voor de persoon die het verst was gekomen met de brommer op aanhanger, die meneer kwam uit Londen :shock:
de grootst vertegenwoordigde club was het DAXteam, en de 2e grootst vertegenwoordigde club waren de Bromvliegers. De oudste deelnemer was voor een man van bijna 79 jaar oud, met een Flandria Super Record.
verdere prijzen weet ik zo niet meer.

Alles bij elkaar een heel geslaagde dag.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#2 Berichtdoor SwiffMeister » 05 Sep 2005, 23:01

Er zijn trouwens nog opnames gemaakt van volges mij TV-Limburg of een andere lokale zender. Mocht iemand dat kunnen ontvangen, kan hij dat dan wellicht op de pc zetten zodat ik het ook kan zien? Of kent iemand een website zodat ik het streaming kan zien ofzo? Want ik ben zelf ook nogal eens gefilmt volgens mij.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
FRTZ
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 195
Lid geworden op: 25 Nov 2004, 11:16
Locatie: Eindhoven
Contact:

#3 Berichtdoor FRTZ » 06 Sep 2005, 17:37

ik kan hier wel L1 (limburg 1) ontvangen, maar weet niet of het daarvan is opgenomen....
WD40 solves all your problems ... ...

Gebruikersavatar
Puchdriver01
PTCV
Berichten: 2017
Lid geworden op: 18 Mar 2005, 16:36
Locatie: Hoeselt (Hern), Belgie.
Contact:

#4 Berichtdoor Puchdriver01 » 29 Sep 2005, 22:04

hier wat foto's

mijn gare mv en me mooie ds
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TOMOS 4L van Tijn :)
Afbeelding

Afbeelding

mooie mv met een dude erop wiens naam ik me niet meer herinner :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

aandenke die je kreeg :)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Puchdriver01 op 18 Apr 2006, 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Prolab schreef:Ontwerp is goed, maar de fout is dat Tomos het heeft gemaakt..

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#5 Berichtdoor SwiffMeister » 18 Apr 2006, 19:46

Vind ik niet gek. Dit topic is al ruim een half jaar oud :P

oja, die man die de pechprijs kreeg omdat zun kreidler in vlammen op was gegaan. Ik heb later gehoord hoe dat kwam. Die gast had benzineslang gebruikt die niet benzinebestendig was bij warm weer :P
Aangezien het die dag een graad of 30 was, was zun benzineslang dus tijdens de rit opgelost, was het bij zun elektra gekomen en had daar de benzine vlam gevat.
Tjek dus voortaan of je benzineslang wel benzinebestendig is :P
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Puchdriver01
PTCV
Berichten: 2017
Lid geworden op: 18 Mar 2005, 16:36
Locatie: Hoeselt (Hern), Belgie.
Contact:

#6 Berichtdoor Puchdriver01 » 18 Apr 2006, 21:25

paar fotos hersteld :)
Prolab schreef:Ontwerp is goed, maar de fout is dat Tomos het heeft gemaakt..


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2005”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten