[Afterparty] Pinkpop 2007

Bericht
Auteur
Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

[Afterparty] Pinkpop 2007

#1 Berichtdoor Deedjee » 28 Mei 2007, 21:12

[size=2.0E+2]We hopen dat jullie niet te erg verregend zijn, Have Fun![/size]

[html]<center>Afbeelding</center>[/html]

[html]<center>Pinkpop 2007 Official Website</center>[/html]


Hulp met foto's?> fotohoek@ptsite.nl

[html]
    </a>
  • <a href="http://www.ptsite.nl/ptforum/index.php" target="_self">Terug naar de Index van het forum..
    </a>
  • <a href="http://ptsite.nl/ptforum/viewforum.php?f=48" target="_self">(Terug) naar de Lounge..
    </a>
  • <a href="http://www.ptsite.nl/ptforum/viewforum.php?f=30" target="_self">Meer Afterpartys & Specials..
    </a>
[/html]

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#2 Berichtdoor Renzo » 29 Mei 2007, 18:34

Ik heb op het laatste moment geen kaarten meer gekocht vanwege geldgebrek en slechte weersvoorspellingen.. :oops:
Schromelijk overdreven..

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#3 Berichtdoor Deedjee » 29 Mei 2007, 20:59

jeemig ik zie het, helemaal niemand dit jaar??

is ook geen goedkoop kaartje meen ik he.

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#4 Berichtdoor Deedjee » 29 Mei 2007, 22:27

LoL sta je met je afterparty :/

iemand een graties biertje dan maar?
had net driehonderd kratten ingeslagen. *hik
100 zakken tijgernootjes..en ik was net aan de lijn omg.

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#5 Berichtdoor Renzo » 29 Mei 2007, 23:09

Ik vroeg me al af of dit nou een geslaagde afterparty zou worden.. Terug met POEG dan maar?? :P
Schromelijk overdreven..

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#6 Berichtdoor Deedjee » 29 Mei 2007, 23:20

naaj als dit niks wordt doen we even niks tot de volgende, de Poeg is te oud inmiddels.

hee gaat Poeg volgend jaar weer zon gave meeting geven?

ja oke was wat modder, maar das Poeg, je moet gewoon met je stevige boots naar POEG gaan.

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#7 Berichtdoor Renzo » 30 Mei 2007, 08:50

Nog niets is zeker, maar da's elk jaar zo..

POEG ligt gewoon in een andere klasse dan Puch66 bijvoorbeeld, en daar zal iedereen maar mee moeten leven. Dus inderdaad, verwacht maar een beetje modder op een meet..
Schromelijk overdreven..

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#8 Berichtdoor Puchgirlie » 30 Mei 2007, 13:16

Hey niet verwijderen dit topic dan kan ik nu nog even mijn verhaal doen.

Dit was het eerste jaar Pinkpop dat ik 3 dagen geweest ben en het was heel erg gezellig. Zaterdagochtend vertrok ik met een hoop bepakking en Gizmo naar Landgraaf. In Tilburg kwamen we al 2 bekenden tegen waarmee we het hele eind gereisd hebben. Ging allemaal goed, maar 500 man in een pendeltrein met bagage was misschien iets te krap. Naar de camping zoeken duurde ook nog een half uur lopen. Het terrein stond prima aangegeven maar de campings niet, dus volgden we maar de rest van de meute. Eenmaal bij de camping konden we zo doorlopen. Geen controle, alleen je kaart laten zien. Dat was aan de ene kant niet erg maar ik had wel strenge controles verwacht en me daarom aan de regels gehouden. Achteraf gezien kon ik wel vanalles meenemen.... :twisted: . Om 12.30 waren we net voor de eerste regen gesettled. Beetje voor de tent gezeten en toen maar naar het terrein gelopen. Ik kon trouwens ala minute naar de ehbo om mijn blaren te laten behandelen en dan moet je nog het hele weekend.

Als eerste band zagen we Goose; de opener op de Mainstage. Was wel goed denk ik. Verder zagen we stukjes van The Noisettes (viel tegen), Wir Sind Helden (uit Duitsland, op zich leuke muziek), een standaard show van Within Temptation met wel een mooi decor maar zo afgezaagd allemaal dat ik er nooit meer heen ga. Ze speelden ook maar 1 oud nummer en dat was wel jammer omdat die juist leuker zijn. Nee dan Marilyn Manson. We stonden lekker ver vooraan en maar wachten op MM. Nou eindelijk kwam de man met zijn band, het doek valt en zo ook een ontzettende plensbui waardoor iedereen tot op het bot zeiknat werd. Het was op zich een goed concert maar zoals de meeste dagbladen al meldden; echt schokrock is het niet meer. Helemaal doorweekt terug naar de tent die lekker droog was. Heel bizar: de laatste tonen van MM zorgde ook gelijk voor droogte.

Goedemorgen om 8 uur opgestaan op zondag. Beetje opgefrist en ontbeten en weer voor de tent gezeten. Deze dag was best wel saai maar met verrassingen. Zo hadden we het grootste gedeelte zon en die begon op de eerste tonen van Gabriel Rios` "Broad Day Light" alsof de duvel er mee speelt. Na een slap begin van het muzikale gedeelte van de dag speelt om 16.00 de Oekrainse punk-gipsy band Gorgol Bordello. Geen idee wie het waren maar ze waren fantastisch goed. Vrolijk, gestoorde act met veel punk en ska invloeden, waardoor zelfs de depressieve pinkpopper weer vrolijk word. Iggy en de Stooges vond ik misplaatst. Iggy Pop is een vieze oude man die vooral niet met een ontbloot bovenlijf op het podium moet gaan zingen. Misschien dat hij op Arrow Classic Rock een geschikter publiek had kunnen vinden. Razorlight en Snowpatrol zetten een degelijke show neer. Ik heb er niet lang naar gekeken. Ik kende de muziek niet zo alleen de hitjes van beide bands. Daarna had ik er een beetje de balen in en zijn we terug naar de camping gegaan en daar maar een 6pack Brand gekocht om warm te drinken. Het hielp wel een beetje :D Vanaf de camping hoorden we een vals gezongen optreden van Lostprophets, waar ik eigenlijk wel heen wou maar gelukkig heb ik dat niet gedaan. Muse moet goed geweest zijn, maar ik hou niet van die muziek dus eigenlijk kan ik daar niks boeiends over vertellen. De afterparty in de campingtent klonk gezellig, maar vanwege de blaren wou ik er niet heen lopen, al klonk het veel beter dan de meeste muziek op die dag. Jammer en weer die regen :moppr:

Maandagochtend was ook weer vroeg. Mijn zus wou ons wel mee terugnemen na afloop maar dan moesten de spullen wel om 9.30 weer gepakt zijn. Natuurlijk regende het nog steeds. Haar auto stond helemaal aan de andere kant van de omgeving en het was dus al vroeg bergbeklimmen en afzien met die bepakking. De eerste show was die van The Fratellis; die me niet compleet konden boeien maar het was er stervens druk vanwege dat ene hitje (tadada tatada tadadadada Chelsea Dagger). Op het zuidpodium speelden 30 seconds to Mars een goede strakke en intressante show met veel interactie met het publiek: "You`re all stupid idiots standing in the rain to see us play so early in the morning". Maar ze waren goed en daarom was het niet erg om kletsnat te zijn. Ook Stone Sour kon op het zuidpodium een strakke show wegzetten. Waar Engelse bands het een beetje slap wij-spelen-en-dat-is-het-show neerzetten, weten de USA bands er toch een leukere draai aan te geven. Tijdens de scissor sisters hebben Giz en ik een uur in de rij gestaan om te pinnen. Drie automaten op 62.000 man was misschien een beetje krap. Sissor Sisters hoeven van mij niet terug te komen. Daarna was het een beetje rennen tussen 2 podia; Arctic Monkeys, Korn en Linkin Park vlak achter elkaar. Die laatste was trouwens mijn favoriet van het hele festival. Ze waren overdonderend goed vond ik. Volgens mijn zus, die vooraan stond, vielen ze bij bosjes flauw en was het een gekkenhuis. Echt alle goede nummers kwamen voorbij en de akoestische versie van Pushing Me Away kwam als een goede pauze van al dat geweld. Ik was ook behoorlijk door het dolle heen, na 6 jaar wachten dan eindelijk Linkin Park live zien is niet te beschrijven. Eigenlijk moest dit de hoofdact zijn en niet de Smashing Pumpkins, waarbij, naar ik hoorde het halve veld al leeg was. Ik vond het zelf ook niet een band waar ik perse bij moest blijven om ze te zien. Was blij dat ik richting warm bed en douche ging. Wel hebben we nog een stukje Evanescance gezien waarbij Amy Lee dit keer niet vals zong. Maar ik kon eigenlijk geen puf meer opbrengen om nog langer te blijven.

Ik weet niet of ik volgend jaar weer 3 dagen ga. Dan mogen ze het programma wel een beetje aanpassen en wat meer dingen buiten de muziek organiseren. Foto`s komen nog wel.
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
Crowdsurfer
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1402
Lid geworden op: 13 Apr 2005, 09:45
Locatie: Alphen

#9 Berichtdoor Crowdsurfer » 30 Mei 2007, 13:22

en wat meer dingen buiten de muziek organiseren


hahaha helaas... :D

voor wat meer activiteiten buiten de muziek om zul je toch echt naar lowlands moeten :P
:marieke: Afbeelding :marieke:

Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#10 Berichtdoor Puchgirlie » 30 Mei 2007, 14:06

Misschien doe ik dat ook wel als mijn portomonnee en de vrije tijd het toelaat.
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#11 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Mei 2007, 19:21

Shiiiiit je gaat toch niet al naar huis als de pumpkins nog moeten spelen :o

Voor die band wilde ik naar Pinkpop.....
blaat

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#12 Berichtdoor Deedjee » 30 Mei 2007, 20:02

Wow wordt al moe van het lezen ervan, laat staan het uitvoeren, goed voor de conditie zo te lezen.begint een vast regenverhaal te worden pinkpop of vergis ik me met lowlands het is wel elk jaar modderen.

maar doe je het niet maak je het ook niet mee, het hele pakket is het verhaal waarvoor je het doet, ondanks regen etc, het is een beleving.

leuk verhaal pg heb het met plezier gelezen dankjewel :D

Gebruikersavatar
JiriR
PTC Zeeland.
Berichten: 452
Lid geworden op: 31 Jan 2006, 21:07
Locatie: Zeeland
Contact:

#13 Berichtdoor JiriR » 30 Mei 2007, 22:02

Vorig jaar ben ik geweest en toen was er weinig tot geen regen! Ben ook twee keer naar lowlands geweest zelfde verhaal winig tot nul regen! Zal wel aan mijn toestand liggen op dat moment haha
M50 Racing..........Tomos 4L
When I'm at Sziget they call me SpitFire

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#14 Berichtdoor Deedjee » 30 Mei 2007, 22:04

op dat moment? :wink: :rofl:

Gebruikersavatar
JiriR
PTC Zeeland.
Berichten: 452
Lid geworden op: 31 Jan 2006, 21:07
Locatie: Zeeland
Contact:

#15 Berichtdoor JiriR » 30 Mei 2007, 22:06

Ja drie jongens meer dan 100 euro hasj en wiet dat soort momenten kent u vast wel heer DJ
M50 Racing..........Tomos 4L

When I'm at Sziget they call me SpitFire

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#16 Berichtdoor Deedjee » 30 Mei 2007, 22:10

Moi.. MOI MOI ??

ik ben geheelonthouder van alles!

..ik ben geheelonthouder van bijna alles!

..ik ben geheelonthouder van alles, maar onthoud het niet!

damn cant make up my mind here. :?

Gebruikersavatar
Gizmo
PTF Crew
Berichten: 734
Lid geworden op: 13 Aug 2005, 14:14
Locatie: Tilburg

#17 Berichtdoor Gizmo » 31 Mei 2007, 18:58

Zondag ook nog een stukje over de camping gewandeld. Veel van die pop-up tentjes gezien, en een paar bekenden uit Tilburg
...

Gebruikersavatar
Gijs
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 Okt 2005, 16:20
Locatie: Zeist
Contact:

#18 Berichtdoor Gijs » 31 Mei 2007, 19:13

:P pop up tenten zijn vet :D :D
dus

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#19 Berichtdoor Puchgirlie » 31 Mei 2007, 19:20

Das waar wat lui uit de Extase :P
Puch&Tomos lover since 1999!


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2007”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten