[Afterparty] Kauwe Klauwe 2007

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#51 Berichtdoor SwiffMeister » 29 Jan 2007, 22:46

Beter vergeet je die.
Die gozer rijdt zichzelf nog een keer onder een vrachtwagen ofzo.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#52 Berichtdoor KiP (man) » 29 Jan 2007, 22:50

die gast had bij de poeg meeting vorig jaar toch een monsterte bij zich een peugeot wat een ding
maar meestal is alles dat giftig is goed spul

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ramon_Puch
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 Jun 2005, 20:16
Locatie: Woensdrecht
Contact:

#53 Berichtdoor Ramon_Puch » 29 Jan 2007, 22:55

ik vond het wel lachen beetje zn brommer afraggen toen ik die foto nam wassie net een kuil and graven :D ga zo door je leerd het al

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#54 Berichtdoor Deedjee » 29 Jan 2007, 23:06

De combinatie afraggen en oldtimerliefhebber snap ik nooit, maar ja ieder zijn meug, als men maar lol heeft.

gaaf setje verhalen zeg, super folks! en ieder tot nu tot petje af, wat een goeie fotos 8) Elk jaar (veel) beter, echt genieten zon topic.

Vonk overtreft zichzelf ook weer dit jaar, alleen die van zun eigen kop mag ie weglaten omg :shock: :D nee just kidding erg knappe jongeman hoor :roll:

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#55 Berichtdoor SwiffMeister » 29 Jan 2007, 23:22

PD01 stuurde me gister via msn 1 van zijn foto's
Heb er een sepia van gemaakt, en het is nu echt een hele toffe wallpaper.

Afbeelding
(klik op de foto voor een vergroting)

Wel apart hoe iedereen spontaan zo heel statig staat te kijken. Sommige kijken zelfs alsof er een engel in de lucht hangt die een of ander heilig licht op de VS werpt :P
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#56 Berichtdoor Mazora » 30 Jan 2007, 01:42

Hey vet idee swiff!

*Heeft een nieuwe achtergrond
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#57 Berichtdoor Puchgirlie » 30 Jan 2007, 12:19

@ Krekker: die gozer die jij zo de master vind heet Jeremy en heeft vorig jaar op de POEG meeting inderdaad een wrak van een Peugeot meegenomen die naarmate de avond vorderde steeds gekker ging lopen en zelfs vlammen onder de uitlaat vandaan. Maar hij is wel okee verder :wink:

Fotografen van de KK meeting: moesten jullie nou echt zo vaak de politie erop zetten? Dat verpest gelijk heel de sfeer van het foto`s kijken.
Puch&Tomos lover since 1999!

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#58 Berichtdoor Deedjee » 30 Jan 2007, 13:23

meen je dat peeg, ik vindt het een geruststelling dat dat gajes op die knetterende brommers een beetje in toom wordt gehouden juist.

Wat hobby? het zijn terroristen gewoon.

dat zijn net de mensen die ze goed moeten aanpakken daar hebben we dagelijks last van, en dan staan ze maar openbaar te soepen enzo, echt schandalig. Stel je voor ongelofelijk dat men elkaar een bak soep geeft, en dat zonder dat aan de plaatselijke blauwe goden te verzoeken..iedereen snapt dat zoiets niet te tolereren is.

Ik ben blij dat onze belastingcenten hiernaar toe gaan, het is echt iets waar iets aan moet gebeuren, eindelijk actie.

Ik mis het getrokken wapen, een paar goed gerichte schoten voor de zekerheid had wonderen gedaan, wie weet wat die oldtimers allemaal van plan zijn..

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#59 Berichtdoor Deedjee » 30 Jan 2007, 13:31

SwiffMeister schreef:PD01 stuurde me gister via msn 1 van zijn foto's

Meesterlijk Swiff, je kan er vanalles bij verzinnen lol

jongen met helm: "Here, we zijn hier samengekomen om Des puchs te vereren, schenkt ons uw verlichting en zegen dit voertuig" :bid:
(En maak er een meteen een Tomos van aub.. :) )

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#60 Berichtdoor Ironpuch » 30 Jan 2007, 15:57

SwiffMeister schreef:Wel apart hoe iedereen spontaan zo heel statig staat te kijken. Sommige kijken zelfs alsof er een engel in de lucht hangt die een of ander heilig licht op de VS werpt :P


hahahahahahah idd kijk mij kijken met de helm tussen me handen hahaha zo helig heb ik nog nooit gekeken hahahaha fantastisch. :P
:lol: :lol:

en idd jermey rijd zich nog een keertje zichzelf t ziekenhuis in we hielden telkens ons hart vast als die wegging naja niet egt maar wel zo van t gaat strax nogis een keer fout egt serieus.
hoe hij rijd dat gaat een tijdjej goed net als met dat crossen op 20 vierkante meter waar alle brommers stonde dat was egt zo link ik moest gewoon de bromers ff aan de kant zetten die pakte die gewoon mee bijna nou verder knalde hij nog tegen een ton aan hahaha wel droog hoor zon gast hoort erbij haha

Gebruikersavatar
Gijs
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 Okt 2005, 16:20
Locatie: Zeist
Contact:

#61 Berichtdoor Gijs » 30 Jan 2007, 16:03

mijn hooft precies achter het stuur :lol:
dus

Gebruikersavatar
DS
Moderator
Moderator
Berichten: 1027
Leeftijd: 34
Lid geworden op: 08 Aug 2005, 14:35
Locatie: Rotselaar, in België
Contact:

#62 Berichtdoor DS » 30 Jan 2007, 17:57

Deedjee schreef:
SwiffMeister schreef:PD01 stuurde me gister via msn 1 van zijn foto's

Meesterlijk Swiff, je kan er vanalles bij verzinnen lol

jongen met helm: "Here, we zijn hier samengekomen om Des puchs te vereren, schenkt ons uw verlichting en zegen dit voertuig" :bid:
(En maak er een meteen een Tomos van aub.. :) )


Die jongen met de helm ben ik :P
Ik was daar met een trage rode DS, zeker wel een leuke bijeenkomst, wel veel politie die erg irritant deed: Belgen hebben nou eenmaal geen kenteken :x

Gebruikersavatar
Lennaert
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 558
Lid geworden op: 26 Feb 2006, 22:41
Locatie: Zeist

#63 Berichtdoor Lennaert » 30 Jan 2007, 18:25

Na het verhaal van Henk gisteravond vind ik hem de held van KK: beetje de motor van de agent (sorry, opsporingsambtenaar) gaan fotografen als ie zn naam niet wilt vertellen zodat als ie een boete krijgt hij weet tegen wie ie zich moet gaan beklagen bij de rechter.

Heb niet het idee dat je dit soort dingen bij 'ons' volk moet proberen, maar als ik jullie was zou ik blij zijn dat er geen rollerbanken stonden.. :roll:

Gebruikersavatar
Hells Règah
Puch&Tomos Lover
Berichten: 53
Lid geworden op: 23 Dec 2005, 14:32
Locatie: Poeldijk
Contact:

#64 Berichtdoor Hells Règah » 30 Jan 2007, 18:59

Zo..dat was een weekend om te onthouden hehe, feest vond ik erg tof en boulevard..tja..ik kan vertellen dat het volgend jaar stuk anders geregeld gaat worden, de 'pigs' hebben met smart 5 jaar gewacht op het kenteken om hun slag te slaan. Mensen die bekeuringen binnenkrijgen, laat het ff weten, dan gaan we kijken wat we eraan kunnen doen.. 8)

Nog ff voor mijn hotelgangers jullie waren tof! bedankt voor de kadootjes, ik heb hier nog een zwarte sjaal, 2 grijze skisokken liggen, neem ik mee naar de volgende meeting :P en BJK jij bent zeker op 11 maart jarig? haha

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#65 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jan 2007, 19:19

Heej Eline, ligt er toevallig nog een doppenset maat 4 tm 13 bij jouw met bijpassend T-stuk :P ?

Ik weet niet zeker of ik die mee had ingepakt, maar ben het wel kwijt volgens mij. (maar kan ook komen omdat ik de garage grondig heb opgeruimd)

Nog gezeik gehad met de onderburen voor de benzinevlek op de deur en stoep :P ?

Zie ook op Youtube de filmpjes:
http://youtube.com/watch?v=jV0f_mhGSV0
[html]<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jV0f_mhGSV0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><PARAM NAME="AllowScriptAccess" VALUE="never"><embed src="http://www.youtube.com/v/jV0f_mhGSV0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="300" height="300"></embed></object>[/html]
(op 3:29 komt IronPuch in beeld gelopen, en op 5:14 komt volges mij Ramon voorbij op zijn VZ)
en
http://youtube.com/watch?v=MLsWebucUGI
[html]<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/MLsWebucUGI"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><PARAM NAME="AllowScriptAccess" VALUE="never"><embed src="http://www.youtube.com/v/MLsWebucUGI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="300" height="300"></embed></object>[/html]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#66 Berichtdoor Ironpuch » 30 Jan 2007, 20:39

ik zie mezelf niet lol bij 3 minuut 29 maargoed je ziet mij wel bij 0.20 sec met mijn brommer ong met henk en toon zn brommer dagt ik
leuke filmpjes hopelijk komen er meer
iemand ook gehoord dat er dit jaar op tv komt of?

Gebruikersavatar
Ramon_Puch
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 Jun 2005, 20:16
Locatie: Woensdrecht
Contact:

#67 Berichtdoor Ramon_Puch » 30 Jan 2007, 20:49

haha lol ik sta er op :D ik wist nie dat ik gefilmt was

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#68 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jan 2007, 20:56

Op 6:15 rij ik voorbij!
blaat

Gebruikersavatar
Gijs
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 Okt 2005, 16:20
Locatie: Zeist
Contact:

#69 Berichtdoor Gijs » 30 Jan 2007, 21:35

ik 6.14
dus

Gebruikersavatar
Ramon_Puch
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 Jun 2005, 20:16
Locatie: Woensdrecht
Contact:

#70 Berichtdoor Ramon_Puch » 30 Jan 2007, 22:38

ik 513

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#71 Berichtdoor Mazora » 30 Jan 2007, 23:10

Ik ging te hard voor de film :wink:
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Gebruikersavatar
dr.Jeckyll
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 5
Leeftijd: 63
Lid geworden op: 14 Mar 2006, 22:10
Locatie: Zwolle

Contact gezocht met politie Haaglanden

#72 Berichtdoor dr.Jeckyll » 30 Jan 2007, 23:31

Na al het gemopper op de politie past ons (zoals al door anderen geschreven) enigszins het boetekleed. De boodschap voor volgend jaar is helder. :oops: Het zou nuttig zijn als we het dan beter voorbereiden, en samen met de politie. Om die samenwerking te zoeken heb ik bijgaande uitnodiging gepost op hun site.

"Jongstleden zondag hebben zo'n 300 tot 400 bezitters van historische bromfietsen (PUCHS!) hun jaarlijkse "Kauwe Klauwen" rit gemakt vanaf de haven naar de binnenstad van Den Haag.
Keurig rond de starttijd (13:00 uur) verscheen de politie en tijdens de rit werden we keurig begeleid van kruising naar kruising. Het was echt een leuke middag!

Inmiddels wordt op de site van Puch-fans (http://ptsite.nl onder: Kauwe kleuwen, the afterpaty) gemeld dat er uitgebreid is gefilmd, dat er bekeuringen onderweg zijn wegens het rijden door rood licht en wat al niet meer. Kennelijk was er geen vergunning aangevraagd....

De aanwezige agenten hebben niet ingegrepen, en ook bij de start hebben ze het gezelschap niet toegesproken. Ik was écht in de veronderstelling dat het netjes was afgested.

Onderussen wordt er op de site veel gemopperd op de politie want "die heeft het natuurlijk weer gedaan". Onterecht natuurlijk. Had de organisatie maar een toestemming moeten regelen.
Er was volgens mij niemand uit op rotzooi, het was (voor mij) gewoon een misverstand.

Suggestie:
Zou het niet
- verstandig zijn,
- de veligheid (volgend jaar) dienen,
- het imago van de politie versterken +
- een belangrijke waarschuwing voor volgend jaar zijn, als u de website gebruikt voor een boodschap aan de betrokkenen?

De site is vrij toegankelijk, u kunt account aanmaken en hopla, u kunt het woord richten tot alle deliqenten!"


Ik ben benieuwd of ze zo sportief zijn om te reageren

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#73 Berichtdoor Deedjee » 30 Jan 2007, 23:40

Oke dat is een goede stap en je hebt lef, goed gedaan.

Ach dat we mopperen is niet zo heel erg, zoek maar eens een bromfietsgroep die dat niet doet lol dat hoort erbij tenslotte.

Zolang men coulant is, en het lijkt erop gaande dit topic dat er geen echte bekeuringen uitgedeeld zijn, misschien muv diegene die dat verdienen, so be it, shit appens en een foutje is zo gebeurd, ik en anderen weten hoeveel er op je weg komt bij zon organisatie.

Ik persoonlijk vindt het het belangrijkst dat er een KK was, het hoort bij ons inmiddels. Die dingen leer je alleen maar van en volgend jaar is het nog beterderder. Hou aub contact met ons over jullie plannen, dan kunnen we samenwerken mbt de informatie richting jullie deelnemers.

KK rules! 8)

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

Re: Contact gezocht met politie Haaglanden

#74 Berichtdoor Ironpuch » 31 Jan 2007, 17:00

dr.Jeckyll schreef:Na al het gemopper op de politie past ons (zoals al door anderen geschreven) enigszins het boetekleed. De boodschap voor volgend jaar is helder. :oops: Het zou nuttig zijn als we het dan beter voorbereiden, en samen met de politie. Om die samenwerking te zoeken heb ik bijgaande uitnodiging gepost op hun site.

"Jongstleden zondag hebben zo'n 300 tot 400 bezitters van historische bromfietsen (PUCHS!) hun jaarlijkse "Kauwe Klauwen" rit gemakt vanaf de haven naar de binnenstad van Den Haag.
Keurig rond de starttijd (13:00 uur) verscheen de politie en tijdens de rit werden we keurig begeleid van kruising naar kruising. Het was echt een leuke middag!

Inmiddels wordt op de site van Puch-fans (http://ptsite.nl onder: Kauwe kleuwen, the afterpaty) gemeld dat er uitgebreid is gefilmd, dat er bekeuringen onderweg zijn wegens het rijden door rood licht en wat al niet meer. Kennelijk was er geen vergunning aangevraagd....

De aanwezige agenten hebben niet ingegrepen, en ook bij de start hebben ze het gezelschap niet toegesproken. Ik was écht in de veronderstelling dat het netjes was afgested.

Onderussen wordt er op de site veel gemopperd op de politie want "die heeft het natuurlijk weer gedaan". Onterecht natuurlijk. Had de organisatie maar een toestemming moeten regelen.
Er was volgens mij niemand uit op rotzooi, het was (voor mij) gewoon een misverstand.

Suggestie:
Zou het niet
- verstandig zijn,
- de veligheid (volgend jaar) dienen,
- het imago van de politie versterken +
- een belangrijke waarschuwing voor volgend jaar zijn, als u de website gebruikt voor een boodschap aan de betrokkenen?

De site is vrij toegankelijk, u kunt account aanmaken en hopla, u kunt het woord richten tot alle deliqenten!"


Ik ben benieuwd of ze zo sportief zijn om te reageren

Leuke middag ja zonder hun wel ja.
Keurig begeleid dagt t niet ze liepen eerst zelfs over alles en nog wat te zeiken en te stoken en prenten uittedelen je moest op de stoep staan en niet met een voet op de straat anders meteen een probleem en de hele tijd triest heen en weer aant rijden en zelfs zijken over gratis soep.

Gemopperd ja dat deden we die politie niet zeker wie begint er nudat de politie t deed ja dat was t tog ook

die flikkers doen alles om geld te krijgen

imago versterken wat moet ik me daarbij voorstellen die eikels geven mij om alles een boete zelfs in mijn keurige straat voor een fukcing proefrit en dan opeens een beetje aardig doen opeens ja daag

vrijtoegankelijk ja zeg krijgen we allemaaal van die juten op t forum lekker is dat.
hahahah ach man laat me niet laggen man politie en sportief

Gebruikersavatar
BJKthebest
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 00:28
Locatie: Haps
Contact:

#75 Berichtdoor BJKthebest » 31 Jan 2007, 19:14

@eline: haha idd 11 maart ja hoezo komt er ook een delegatie uit den haag?

maarre ik vond het eigenlijk er wel beetje bij horen dat gedonder met die wouten, dat is toch ieder jaar zo?
BJKthebest, crooked legs since late 2009!!!

Gebruikersavatar
dr.Jeckyll
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 5
Leeftijd: 63
Lid geworden op: 14 Mar 2006, 22:10
Locatie: Zwolle

Re: Contact gezocht met politie Haaglanden

#76 Berichtdoor dr.Jeckyll » 31 Jan 2007, 19:21

dr.Jeckyll schreef:Na al het gemopper op de politie past ons (zoals al door anderen geschreven) enigszins het boetekleed. (...)[/i]

Ik ben benieuwd of ze zo sportief zijn om te reageren


Nou, reageren wilden ze wel, maar op de eigen manier: :praise:

"Geachte heer of mevrouw

Politie Haaglanden heeft geen behoefte om te reageren op een website waarop over de politie wordt geklaagd. Het is inderdaad een zaak voor de organisatie van deze tocht om alles goed te regelen en eventueel een vergunning bij de gemeente(n) aan te vragen. Deelnemers aan de tocht zijn uiteraard gehouden om zich aan de verkeersregels te houden.

Met vriendelijke groet
A.R. Kreuger"

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#77 Berichtdoor Lord kamikaze » 31 Jan 2007, 20:04

Oplossing lijkt me eenvoudig:

Krijg je een boete terwijl je in de vooronderstelling was dat er sprake was van politie begeleiding (en ik adviseer iedereen in deze vooronderstelling geweest te zijn), dan maak je bezwaar tegen deze boete.

Er is ergens een 'scooterforum' met handige info over het opstellen van bezwaarschriften.

Ik denk dat je in dit geval een zeer sterk punt hebt. Zeker als 50 man dit doet.

Benieuwd naar vervolg.

(de site waarnaar ik hierboven verwijs zal ik nog even proberen op te sporen)

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#78 Berichtdoor Deedjee » 31 Jan 2007, 21:51

Nah jeroen das weer wat anders, dit ging over de organisatie, dat men brommers bekeurd die niet oke zijn is gewoon de wet. Oldtimer of niet.

We schudden nu allemaal braaf ja en amen en bedanken ze voor hun leuke en sociale opstelling ..i.. en doeii en gaan vrolijk verder met onze hobby. We weten nu beter voor de volgende keer.

Terug naar de leuke dingen, ik vind het een superdag geweest toch, en daar gaat het om!

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#79 Berichtdoor Ironpuch » 01 Feb 2007, 17:25

Deedjee schreef:Terug naar de leuke dingen, ik vind het een superdag geweest toch, en daar gaat het om!

ja precies t was egt een top ndag idd naja eerder topweekend maargoed.
maar dj wrom zeg je dat? waarschijnlijk alleen omdat je t leest of ben je dr geweest nee tog?

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#80 Berichtdoor Renzo » 01 Feb 2007, 17:48

Waar blijft die overvloed aan foto's, die we vorig jaar wel hadden? Ik baal al genoeg van het feit dat ik niet op de boulevard ben aangekomen, zorg dan op z'n minst dat er wat mooie foto's te zien zijn! :P
Schromelijk overdreven..

Gebruikersavatar
Ramon_Puch
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 Jun 2005, 20:16
Locatie: Woensdrecht
Contact:

#81 Berichtdoor Ramon_Puch » 01 Feb 2007, 19:36

marco heeft mn foto`s er al voor me op gezet :D nog bedankt

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#82 Berichtdoor SwiffMeister » 01 Feb 2007, 19:37

Ik heb geen camera meer, dus ik heb geen fotos.
Maar idd, waar blijft die stortvloed aan fotos?
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Inboots
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 Jan 2007, 13:52
Locatie: De Lier

#83 Berichtdoor Inboots » 01 Feb 2007, 19:53

:D op speciaal verzoek dan:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Michiel
De Musketiers
Berichten: 345
Lid geworden op: 12 Okt 2005, 21:39
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contact:

#84 Berichtdoor Michiel » 01 Feb 2007, 20:34

Koop nooit een brommer van Pleur :wink:

Bewijstuk 1 : zie bovenstaande post

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#85 Berichtdoor KiP (man) » 01 Feb 2007, 23:42

gereedscap was bij de koop in begrepen :P
maar meestal is alles dat giftig is goed spul



Afbeelding

Gebruikersavatar
Jeremy
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 Mei 2006, 21:41
Locatie: oosterhout

hihi, die jeremy toch

#86 Berichtdoor Jeremy » 02 Feb 2007, 23:10

wedden hij haalt het volgende jaar niet met zijn brommer...

zoals hij nu rijd haalt hij het nog niet eens tot het eind vd straat.
maja hij zit nu wel anast me en ik typ met zijn naam (lol)

als hij weg is en morgen ligt de boom van de buren uit de tuin of er ligt een gat van 1m diep in de voortuin dan weet ik wel wie ik de schuld mot geven


groetjes, daryll (zuignapp rijder)

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#87 Berichtdoor Deedjee » 03 Feb 2007, 04:43

Er waren vorig jaar meer fotos idd, maar dit zijn er ook een hoop al, je kan koffie gaanzetten als je dit topic moet laden omg.
maar nog meer is welkom, inboots bedankt!

Voor nieuwe leden, je vindt hier in hetzelfde forum ook de KK 2006, vanaf 2005 blijven de topics van meetings, dus alle jaargangen komen hier langzaam maar zeker terecht.

Er is alleen een nadeel dat sommige fotos door mensen worden weggehaald van bijv imageshack na een tijd, maar dat is een makke die we maar moeten nemen.

Gebruikersavatar
Lennaert
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 558
Lid geworden op: 26 Feb 2006, 22:41
Locatie: Zeist

#88 Berichtdoor Lennaert » 03 Feb 2007, 10:59

Deedjee schreef:Er waren vorig jaar meer fotos idd, maar dit zijn er ook een hoop al, je kan koffie gaanzetten als je dit topic moet laden omg.
maar nog meer is welkom, inboots bedankt!


Heb jij zo'n trage verbinding dan? Ik kan hier gewoon meteen lekker scrollen..?

Gebruikersavatar
Gijs
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 Okt 2005, 16:20
Locatie: Zeist
Contact:

#89 Berichtdoor Gijs » 03 Feb 2007, 14:41

we wachten op henk en helsezel die liep rond met cameras
dus

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#90 Berichtdoor Deedjee » 03 Feb 2007, 15:07

Heb jij zo'n trage verbinding dan?

De eerste keer in een sessie als mijn browsercache leeg is wel idd(ik leeg die bij sluiten browser), dan duurt het wel 20 sec ofzo voor het topic staat, mede dankzij de trage imageshack verwacht ik. :cry:

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#91 Berichtdoor SwiffMeister » 03 Feb 2007, 15:10

Idd Imageshack maakt de boel behoorlijk langzaam.
Beter dump je je fotos op eigen space of bij www.tinypic.com. Dat werkt hetzelfde als imageshack, maar zonder vervelende reclame en is sneller. Enige nadeel is dat ie geen tumbnails voor je maakt.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Inboots
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 Jan 2007, 13:52
Locatie: De Lier

#92 Berichtdoor Inboots » 03 Feb 2007, 15:23

Ik zou niet weten hoe joh...
ik was al blij met image shack...
:oops:

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#93 Berichtdoor SwiffMeister » 03 Feb 2007, 16:48

Inboots schreef:Ik zou niet weten hoe joh...
ik was al blij met image shack...
:oops:


Sry, was niet de bedoeling om kwetsend over te komen.

1. ga naar "www.tinypic.com"
2. klik op "bladeren"
3. blader naar de foto die je op internet wilt zetten en klik op de "openen"-knop
4. klik op "upload image"
5. wacht tot de boel is geupload
6. kopieer de 2e link die je van tinypic krijgt in een nieuw bericht en post op dezelfde manier als met imageshack.

:)

[size=8.0E+1][DJ] ..Of stuur je fotos naar deedjee@ptsite.nl , dan krijg je een pb met links.[/size]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Hells Règah
Puch&Tomos Lover
Berichten: 53
Lid geworden op: 23 Dec 2005, 14:32
Locatie: Poeldijk
Contact:

#94 Berichtdoor Hells Règah » 03 Feb 2007, 17:55

m'n pa heeft nog 50 foto's van de boulevard die zet ik r binnenkort op.
Heeft iemand nog foto's van t feest? ben wel benieuwd.

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5730
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#95 Berichtdoor Henk » 03 Feb 2007, 17:57

zo hier de bijdragen van mij, ja is goed gezien ik had mijn camera ook bij me :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Mooi hé die muts van Hans sandman :lol: :lol:

Afbeelding
en Hans nog een keer, ja hij verdiend het zeker om hier in beeld tekomen
we genieten toch allemaal van de mooie site van hem

Afbeelding

Afbeelding
dit spec. voor de jongeren die hier op de site zitten en die nog geen 16 jaar zijn :lol: :lol:

Afbeelding
Hé mijn groene staat er ook

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zo dit was een kleine greep uit de foto's die ik heb
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Michiel
De Musketiers
Berichten: 345
Lid geworden op: 12 Okt 2005, 21:39
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contact:

#96 Berichtdoor Michiel » 03 Feb 2007, 20:42

leuke foto's henk, maar waar staat de rest dan?

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#97 Berichtdoor Renzo » 03 Feb 2007, 23:29

Opzich doet de helft het niet.. (Bij mij dan..)
Schromelijk overdreven..

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#98 Berichtdoor Deedjee » 03 Feb 2007, 23:36

Ff sjekken alle fotos in dit topic werken hier renzie :D
:off:
:spam:

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5730
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#99 Berichtdoor Henk » 04 Feb 2007, 06:40

Michiel schreef:leuke foto's henk, maar waar staat de rest dan?



de rest zit in mijn PC, steeds de zelfde koppen is ook niet leuk :lol: :lol:

en de foto's onderweg, tja kan je alleen de brommer herkennen :lol:

en natuurlijk de foto's van ome agent z'n brommer :lol: :lol:
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Dries
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1418
Lid geworden op: 12 Sep 2005, 19:16
Locatie: Den Haag

#100 Berichtdoor Dries » 04 Feb 2007, 11:37



Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2007”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten