[Afterparty] BOZ Meeting 2008

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#51 Berichtdoor KiP (man) » 18 Sep 2008, 14:22

das balen maar als er weer een mieting is is het goed denk ik
maar meestal is alles dat giftig is goed spul

Afbeelding

Gebruikersavatar
MikeKuijpers
Puch&Tomos Lover
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 Aug 2008, 15:30
Locatie: Bergen op Zoom
Contact:

#52 Berichtdoor MikeKuijpers » 18 Sep 2008, 18:27

ja ik denk ook wel dat tie nog op denneheuvel komt maar kep er nu ff de balen in niet dat de meeting niet goed gelopen is dat staat hier los van en anders organiseer ik het gewoon weer ergens anders.
ben een beetje boos beetje veel en mja dat zit gewoon ff niet lekker bij mij.
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#53 Berichtdoor Puchgirlie » 18 Sep 2008, 19:58

Yo Mike laat je avatar eens fixen!
(DJ: done)
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
MikeKuijpers
Puch&Tomos Lover
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 Aug 2008, 15:30
Locatie: Bergen op Zoom
Contact:

#54 Berichtdoor MikeKuijpers » 19 Sep 2008, 19:46

haha ja hij was wel groot he kan je THE man ook op groot formaat bewonderren troues ergen op de ptsite word ik door krekker hellraiser genoemt yeeaaaaa
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.

Gebruikersavatar
Kevin
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 Aug 2006, 23:02
Locatie: Roosendaal/Schiedam

#55 Berichtdoor Kevin » 20 Sep 2008, 18:12

jonge jeweettoch
When you have no style or imagination, just copy your friends.

Gebruikersavatar
MikeKuijpers
Puch&Tomos Lover
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 Aug 2008, 15:30
Locatie: Bergen op Zoom
Contact:

#56 Berichtdoor MikeKuijpers » 21 Sep 2008, 15:59

vitamine B toch
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#57 Berichtdoor Deedjee » 21 Sep 2008, 20:01

Nog een kopje thee heren? :wink:

Gebruikersavatar
Sander_e_s
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2768
Lid geworden op: 06 Nov 2007, 18:55
Locatie: Amsterdam
Contact:

#58 Berichtdoor Sander_e_s » 21 Sep 2008, 20:28

earlgrey? daarjeeling? of wietthee?

Gebruikersavatar
Kevin
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 Aug 2006, 23:02
Locatie: Roosendaal/Schiedam

#59 Berichtdoor Kevin » 21 Sep 2008, 20:48

mikekuijpers schreef:vitamine B toch


Kijk je snapt 'm, zie je binnenkort weer 8)
When you have no style or imagination, just copy your friends.

Gebruikersavatar
MikeKuijpers
Puch&Tomos Lover
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 Aug 2008, 15:30
Locatie: Bergen op Zoom
Contact:

#60 Berichtdoor MikeKuijpers » 21 Sep 2008, 21:32

jeps bij de hill bill met tonny achterop :lol:
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.

Gebruikersavatar
FritsKusters
Puch&Tomos Fan
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 Aug 2007, 19:47
Locatie: Klaaswaal

Goed verslag en goed ouwerwets werk

#61 Berichtdoor FritsKusters » 27 Sep 2008, 21:07

Hoi professor,

Mooi verslag en een zo te zien een beste meeting geweest. Genieten onderweg als de machine het zo goed doet.
Deze jongen (opa) was best even jaloers want zou zelf graag een paar biertjes meegedronken hebben.
Helaas, want de doc heeft gezegd dat ik de voorraad die je bij de geboorte krijgt al op gedronken heb dus helaas...

Tot kijk ouwe reus.
Frits
Klaaswaal.




Prolab schreef:mijn verslag:

zaterdag optijd op gestaan, had er een nogal zware week opzitten en mijn plan was lekker losgaan op de meeting (wat me dus weer eens gelukt is :lol: )

had nog wat sleutelwerk te verrichten, was van plan op me ragger te komen met de 70 cc tweebak, maar kreeg em niet erg lekker draaiend, een lekkende kop en voetpakking waren de boosdoender, gebruikte rommel gebruiken werkt niet altijd goed blijkbaar. maar de zwaar versleten 15 gaf ook gedonder.
dan maar met de zwarte mv, de redelijk originele, komt die ook eens uit de schuur, maar die reed niet erg door dus dat was ook niks.
toch maar me groene mv gepakt en de achterremkabel gefixt.

al met al was het toch weer 3 uur in de middag en was van plan om die tijd te vertrekken maar ging dus niet lukken, balen eerst natuurlijk.
nog benzine gehaald, sixpack hertog jan en rookwaar, toen nog een douche genomen en de zooi ingepakt en opgeladen, en toen zo rond half vijf pas weg gereden.

hellevoet uit en de haringvlietdam over, brommer liep in ieder geval behoorlijk goed weer, het snelle 50 concept werkt nog steeds :D
na stellendam moet ik nog even de ketting spannen, was ik in alle haast nog vergeten te controleren, en toen richting dirksland.

bij een tankstation effe een kingsize twix in me bakkes gepropt aangezien ik niet erg goed meer kon denken, had slecht een boterham op die dag.

Afbeelding

bij de grevelingendam/philipsdam effe tijd voor een pils :D d'r valt hier werkelijk echt helemaal niks te beleven hier :? energie zat weliswaar.

Afbeelding

actiefoto bij de krammersluizen, wel goed wegdek in dit gebied.

eenmaal de dam over was het een kwestie van flink doorplanken, lange rechte wegen richting tholen waren een feit, richting hassel en dan boz, nog even zoeken naar de juiste richting en dan alweer opweg naar hoogerheide, putsebaan en de borden zijn ook zo gevonden, nog effe tijd voor een pils intussen, het was niet ver meer iig.

toch na een goede 2 uur en een kwartier was ik er, welliswaar een van de eerste dus mijn latere vertrektijd had niet erg veel uitgemaakt.

Afbeelding

meeting was bij een voormalig rusthuis wat gekraakt was, en het zag er ook behoorlijk gekraakt uit :D maar dat mocht de pret niet drukken, redelijk kleine plek en mooie rustige plek voor de tent op te zetten, de crosbaan had ik inmiddels al afgekeurd voor dronken mensen, ging niet goed komen, had al moeite met het parcoers na een paar biertjes.

Afbeelding

stuk kraakpand..

bij de bbq en het kampvuur effe handje geholpen, schoot niet erg op, met een verzinkt looprooster als ondergrond voor het vlees had ik me voorgenomen eerst te kijken of er niemand gruwelijk ziek ging worden hiervan :? later toch maar wat genomen, bleek toch wel soort van veilig te wezen, tja een twix en een boterham is niet erg veel eten.

vonk was er inmiddels ook al, eigenlijke even later dan mij al, op de ds, puch zeeland was er ook.

Afbeelding

Afbeelding

vuur was erg fijn, een stuk rijden met een graad of 17 is toch wel fris.

Afbeelding

vonkie gelukkig.. :D

Afbeelding

de soort van verkool ritueel van dood beest.. :D

er was intussen ook een muzikant bezig, met een akoestische gitaar, wat opnemer, en voetpedalen en een versterker maakte ie echt geweldige sounds, klonk wel lekker psychedelisch, ik kon het in ieder geval erg waarderen.

Afbeelding


en zo verder, de pilzen gingen er erg goed in, de vaagheid in mijn hoofd groeide met de minuut, tot ik toch een tijd met iemand zat te ouwehoeren, bleek het onze racingjet te zijn, had em nog niet eens zo lang geleden een keer ontmoet en nou het helemaal niet in de gaten hebben dat ie naast me zat :? :D

het terrein was niet erg meeting vriendelijk af en toe, de stompjes struik waren erg verraderlijk, maar de gare trespa vloer bij de bbq zorgden er uiteindelijk voor dat ik echt zeer riant op me bakkes ging, moet wel een komisch gezicht zijn geweest 8)

na het opstaan liep er nogal wat bloed van m'n linkerhand af, de vlijmscherpe rand van het trespa had een paar goede japen veroorzaakt in me vingers, dus bij de bar toch maar even de ehbo doos gevraagd en dit verbonden.

Afbeelding

dit is ongeveer zo wazig als ik was :lol:

en zo in alle actie van de meeting werd ik ineens wakker s'ochtends vroeg in mijn tent, ik meende dat ik vonk nog wat hoorde praten.
toch maar de slaapzak erbij gepakt aangezien ik het ijskoud had, en weer ingeslapen.

omstreeks 14:00 uur uit me tent gekropen, met het welbekende gevoel in me sodemieter, bak koffie ging er goed in en een biertje ook, knapte alweer snel op.

Afbeelding

racingjet hier, ook in niet z'n beste gezondheid net als ik :lol:

al snel maar de spullen gepakt, moest nog een flinke rit rijden en het was echt schitterend weer.

onderweg lekker rustig aan gedaan, bij de krammersluisen moest dit gevaarte effe gesleept worden

Afbeelding

stond dus effe tijdje stil, tijd voor wat te roken dus en een foto.

brommer liep echt gigantisch goed, gister op de heenreis nog geen drie liter verbruikt en dat op een ruime 100 km erg netjes. en vandaag lekker doorvlammen, echter in dirksland effe terrasje gepikt, dat nuchter worden was nie zo leuk dus een paar pilzen gaan er goed in.

even later de dam over blazen en prolab was weer thuis, geslaagde meeting dus en weer veel geluk met het mooie weer..
Als ik hem weer vinden kan....


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2008”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten