[Afterparty] Sloev Meeting 2008

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

[Afterparty] Sloev Meeting 2008

#1 Berichtdoor Prolab » 29 Jun 2008, 18:32

met 1 woord: geweldige meeting weer..

net thuis na alle zooi opgeruimd te hebben en weg gebracht, eindelijk even rust :D maar me kop voelt aan alsof er een vrachtwagen overheen heeft gereden :)

na een slechte start op zaterdag, nogal nattig weer en met het uitzetten van de bordjes haalde ik al een behoorlijk nat pak voor ik op het meeting terrein aankwam- na de slechte start werd het toch droog en ging het wat waaien wat wel erg fijn was met dat kleffe warme weer, want spoedig ging ook het zonnetje schijnen.

tent stond weer snel overeind en meteen maar de serveertafel en een bar in elkaar getimmerd van wat pallets, brandhout hadden we vrijdag al gebracht.

al snel kwam leiden het terrein op gereden, en de rest van het materieel en het bier werd gebracht en de koeling/verlichting en muziek verder geinstalleerd.

rondrit ging verder goed, dezelfde route van vorig jaar nog maar eens gepakt omdat die uitstekend bevalt, m'n bakbrommer had alleen wat kuren met het achterwiel lager maar wonder boven wonder bleef ie toch goed draaien, wat tweetakt olie er tegenaan gemikt hielp ook al aardig (huisman achterwiel heeft geen keerringen).

weer was ook met de rondrit uitstekend te noemen en zo rond half zes keerden we terug het meeting terrein op, en verder op naar de bbq, was inmiddels behoorlijk druk aan het worden op het terrrein, en men had ons speeltje inmiddels ook aardig uit getest, de nitro-powered spartamet, die later op de avond is verbrand op het vuur.

bbq, bier warmte nog meer bier, nog meer mensen nog wat dood beest op de bbq, uitstekende sfeer hing er, alleen een waanzinnige opkomst, een man of 75 bij mekaar, normaliter hebben we een man of 40 opkomst, tenten terrein stond goed vol dit keer.

rest van de avond en nacht bezig geweest met het op halen van lege flessen HJ en het op scheppen van vuil wat dan ook per direkt het vuur in ging, en hier en daar praatje maken en biertje.

alleen wat zorgen over de biervoorraad, tegen een uur of 12 waren er al zo'n 27 van de 41 kratten leeggezopen, de opkomst en het goede weer waren hier de oorzaak van denk ik zo :D maar zo rond een uur of 1 daalde de aktiviteit een aardig nivo en het begon ook wat rustiger te worden rond het vuur, en jawel spoedig werdt het weer licht en de meeste mensen waren slapen, en dan heb je die sprookjesachtige stilte in het ochtendlicht.

maargoed, toch met met een bak vol zeeland maar een ochtendritje wezen maken, en hierna kwam er snel weer leven hier en daar de tentjes uitgekropen, dus snel de ontbijttafel klaar zetten en koffie zetten, maar eindelijk om een uur of half negen ofzo kwam de aflossing voor het ontbijt
en kon ik eindelijk rusten, bijna iedereen was inmiddels wakker geworden en het was alweer druk op het terrein, arno lag inmiddels al een tijd te ronken in mijn tent en ik ben maar gaan liggen en mijn ogen dicht gedaan, slecht een uur of 2 en een half later werdt ik alleen weer gewekt om de lange uitputtings slag van het opruimen van de rommel en alle zooi weer inpakken. het weer was weer goed warm en met een gaar uitgeleefd gevoel in je donder is dat niet echt zo leuk meer.

als laatste zeeland nog even uitgezwaaid en vertrokken om deel twee nog te doen, uitzoeken van de rommel en weg brengen.

zal spoedig de foto's uploaden...

bij mekaar hebben we een goeie 39 kratten HJ leeg gezopen en de voorraden waren voor de rest bijna op gegaan, dus dat is mooi gedaan.

allemaal bedankt voor het komen en deze supertoffe meeting weer.
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Baksteen Barry
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 748
Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:47

#2 Berichtdoor Baksteen Barry » 29 Jun 2008, 20:21

ja was zeker weer een treffen...

we waren er vroeg en met de totale LPTV -26 man/vrouw sterk, om te genieten van het geboden.

we hadden flinke regen heen maar naar de dag vorderde -kwam de koperen ploert weer terug en dat was geen straf.

Na de rondrit ,de bbq en daarna werd het me na 22:00 vaag en vager tot johee... dit als 2 gram Noorderlicht als oorzaak.

de nacht luidde zich in met sneller geluid als het bijhorende beeld.
Heb nog een paar mensen van de site ontmoet , mijn excuses voor het gevolg van het resultaat hierboven verklaarde....

De onnozelen die ons de ochtend/nachtrust verstoorden staan in het geheugen . :evil:
bij een volgende keer dat zij rust nodig hebben verstoor ik dat op mijn manier....... :twisted:
de reactie van '' je eerste meeting ??? '' moest ik toch om de stumper met monza lachen, met mijn reactie ; ik reed al treffens toen jij nog in je pa's verrekijker zat... opzouten!! het werd toch stil daarna.
dit wou ik toch ff kwijt!!! want er zijn mensen ( veel) die wel willen slapen.

Verder wil ik de organisatie bedanken namens onze groep en zien we elkaar volgend jaar .

Vr Gr Barry
drive it... like you stole it!

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#3 Berichtdoor Marv » 29 Jun 2008, 21:51

lol, dat verhaal heb ik idd gehoord om half 8 's ochtends bij het vuur :)
onder het mom: als je lekker royaal wilt slapen, dan blijf je toch lekker thuis...


Maaruh, goeie meeting. Veel bekende gezichten gezien.
zeeland, lptv mensen, roosendaal/bergen volk, ptf luitjes, paar ptsite-lui, poeg volk, echte hagenezen die je altijd ziet, neppe hagenezen die je verder nooit ziet behalve dit weekend, gurck en musketier-volk... en vast nog veel meer, owja.. belgen hek ook nog gezien ;)

ennuh, prima weer enzo he...
goeie bbq!!!
goeie muziek (veel pinkfloyd gehoord :D )

toppie, volgend jaar weer!
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Gnoom
Puch&Tomos Lover
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 Jul 2007, 17:56
Locatie: wassenaar
Contact:

#4 Berichtdoor Gnoom » 29 Jun 2008, 22:19

half 8 al wakker :shock:

was zeker een gezellige meeting met veel mensen gepraat.en gedronken was gelukkig lkkr weer

op naar de volgende


greetz roel aka gnoom

Gebruikersavatar
Piet de Vries
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 Jun 2008, 15:11
Locatie: Delft

.

#5 Berichtdoor Piet de Vries » 29 Jun 2008, 22:46

JAA dit was mijn 1e meeting, ik heb toch zo een donker bruin vermoeden dat er nog veelen zullen volgen.

afgezein van dat ik op mijn bek ging op het grasveld toen ik aan kwam, is het verder allemaal prima verlopen

(inclusief ritje door brielle om 5 uur snachts whaha)

Gebruikersavatar
Puch_Zeeland
PTC Zeeland.
Berichten: 617
Leeftijd: 40
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 11:43
Locatie: Baarland
Contact:

#6 Berichtdoor Puch_Zeeland » 29 Jun 2008, 22:49

dat gezeur over dat slapen
dat doe je idd maar thuis en niet op een meeting, die zijn gemaakt om te zuipen en te feesten

verder was het wel een hele gave meeting
tot volgend jaar !
Puch M50 Racing 1974
Loud Pipes Save Lives !

Gebruikersavatar
Baksteen Barry
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 748
Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:47

#7 Berichtdoor Baksteen Barry » 30 Jun 2008, 07:51

dat is jouw mening wat zeker het stoerheidsgehalte moet verhogen.

muziek , gelal of wat dan ook best ,dat hoort erbij.
dat idiote scheuren en gummen langs die tent door zieltjes dat is de clou
Ik refereer nu ''jij/je'' voor die aangesproken gasten voor we hier een discussie punt ontketenen...

Ik wil net als de REST slapen na een leuke avond/ begin nacht.
Maar wat me opvalt is dat de gastjes die die herrie maken in de ochtend uitgeteld opgekruld de slaap ingaan.
Als ik dan wakker ben zet ik mijn Tomos naast jou oortjes en voer ik hetzelfde uit.........
kijk of je dan nog irritant blij bent.
De sloev meeting ,zoals zovelen bieden gelegenheid tot plaatsen tent.
die tent is er niet voor niets en ik hoef mijn die-hard gehalte niet te bewijzen voor een P-T club door wakker te blijven.
Ik heb alleen maar klachten door die verstoorders aangehoord.
Volgende keer doen we het anders met een compromis voor beide.
laat dit duidelijk zijn 3 mensen die het voor zeker 50 anderen vergallen.
zoek je heil maar bij de lokale bikerclub!!

Als dat nu gevraagd word is het dan zo moeilijk ??
het is rot voor de organisatie want de volgende keer blijven mensen echt thuis om te slapen, of is het doel niet om met vele een leuk weekend te hebben??
Ik organiseer al 14 jaar meetings en feesten ,nog nooit een klacht!!
Hoe kan dat??
drive it... like you stole it!

Gebruikersavatar
Jackie
Puch&Tomos Lover
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 Okt 2007, 21:44
Locatie: Zuidland

#8 Berichtdoor Jackie » 30 Jun 2008, 09:34

Barry ben het met je eens!!!

Volgend jaar moet het echt stil zijn wanneer de meeste slapen!!!
Dus NIET meer crossen op het terrein.
Dat zal denk ik wel rond een uur of 3 zijn tot een uur of 9 zijn.
Degene die de hele nacht door zijn gegaan, er waren nog een paar die zo rond 9 uur gingen slapen. Ook die wilden ECHT niet wakker gemaakt of gestoord worden (pas aan de einde van de ochtend).

Maar goed de meeste zijn toch niet echt goed uit gerust na de meeting.
En dit is normaal, maar ga dan niet zeggen slapen doe je thuis.
Vind het wel belangrijk om een beetje rekening te houden met anderen!

Verder vond ik het een zeer geslaagd feest.
Ben benieuwd naar de foto's........
Groetjes Jackie
Miss Prolab....

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#9 Berichtdoor Simon » 30 Jun 2008, 11:37

Volgende keer zorg ik toch dat ik een tent bij me heb, denk ik. :smoke:
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#10 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 11:58

Simon schreef:Volgende keer zorg ik toch dat ik een tent bij me heb, denk ik. :smoke:



Nog veel gezeik gehad van je ouders toen je thuis kwam?

Mijn foto's volgen later deze week.
blaat

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#11 Berichtdoor Simon » 30 Jun 2008, 12:10

Pa en ma waren nogal pissig ja, nou hebben ze mn puch aan een ketting gelegd. Mooi kut dus, maar ik moet zeggen dat ik het wel over heb voor afgelopen weekend;)
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
Puchdriver01
PTCV
Berichten: 2017
Lid geworden op: 18 Mar 2005, 16:36
Locatie: Hoeselt (Hern), Belgie.
Contact:

#12 Berichtdoor Puchdriver01 » 30 Jun 2008, 13:17

Was een gave meeting ja! Ook mijn aller eerste, en het is zeker voor herhaling vatbaar, mss moet ik Dieter (gast met de flandria die bij me was) toch maar gaan overtuigen om ook een puch te gaan kopen, :p , maargoed; zaterdag redelijk vroeg uit te veren om naar Dieter toe te rijden en van daar uit met zijn bus naar de meeting te rijden, avond ervore toch nog maar eens getest of me brommer het nog dee (stond een weekje stil ^^) benzine er bij gegooid en rijde maar, de rondrit verliep voor mij dan ook vlekkeloos, alleen ff hulp van Barry en Johan gehad om me brommer aan te duwen, het is niet altijd eve handig als je geen trapas hebt :/ daarna veel bier en muziek, en de nodige gespreken gevoerd over tja hoe kan het ook anders ,brommers ! ook toch een paar nieuwe forum leden ontmoet (Simon en Barry) en vervolgens toch vrij vroeg gaan slapen, geloof dat het een uurtje of 2 was , sochtends met een nog eve loom hoofd als de avond zelve nog een stukje gaan scheuren op de Tomos van Tijn ff derna nog met Jeroen en Simon , was een goeie zet om wakker te worden de frisse ochtendwind in je gezicht alleen de bielse bevolking vond het wat minder leuk haha

Fotos heb ik helaas niet gemaakt had me toestel anders wel bij maar heb er simpelweg gewoon niet aan gedacht, dat bewijst nogmaar dat het best een goeie meeting was :p
Prolab schreef:Ontwerp is goed, maar de fout is dat Tomos het heeft gemaakt..

Gebruikersavatar
Baksteen Barry
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 748
Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:47

#13 Berichtdoor Baksteen Barry » 30 Jun 2008, 13:50

Ik ben geen zeikerd en geen evt. ouwe lul.
Maar die tijd is nu wel voorbij met dat zinloze gedoe om rakelings langs de tenten te scheuren en te zieken.
Overdags met een beetje verstand dat je nog bezit en normaal rijgedrag okee... in de vroege ochtend en stoned/dronken/stroned/stronken weet je de helft niet, rijd je tegen mijn tent aan of een van de anderen slaap je gegarandeerd zeker !! Dan lossen we het de Leidse manier op.
Word er ook maar een klein beetje niet bij nagedacht bij een volgende meeting met dit zinloze gedoe , neem ik ook, net als jij, het recht in handen en grijp ik je .
jij vind dit aggresief maar sta er bij stil dat je evt met je lorre kop onderuit gaat en je brommer duikt een tent in.......
Dit hoef ik niet uit te leggen.
A: gun mensen ook rust
B: doe volwassen.

Ben er nog kwaad over en doe er wat mee.
Ik spreek voor vele en niet alleen de LPTV......
drive it... like you stole it!

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#14 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jun 2008, 14:31

Die meeting van afgelopen weekend was echt weer heel chil.
Jammer dat ik me sommige dingen niet meer helemaal herinner.
Iedereen weer eens een keer gezien/gesproken enzo, en volgens mij heb ik nog nooit een brommer gehad die zò lekker liep. Ik heb volgens mijn km-teller 231 km gereden, en dat op ongeveer 7 liter benzine. Dat was lang geleden, zo'n fijne brommer en dan nog zo relatief zuinig rijden.
Wellicht kan ik nog wat aan de kop verbeteren, maar dan rijdt ik wel een keer langs bij Prolab.

Foto's heb ik niet gemaakt, maar die zullen die andere mafkezen hier uit de buurt wel uploaden.

De heenweg ging super! en hebben we in 1 keer goed gereden. De terugweg hebben we wat omgereden, maar nadat ik een blik op de kaart had geworpen en men me vertelde waar we ergens ongeveer zouden moeten zijn, was ik het die de weg terug vond :P (dat kan ook aan de balk).

Helaas nog stukken gehad onderweg, maar dat moet iemand anders maar vertellen. Vond het iig wel heel tof om met zo'n enorme groep te vertrekken, iedereen met bepakking :P Al die voetgangers kijken enzo :P Echt het vakantie idee :D

Oja, Toon, had je wel door dat mijn brommer een 5 bak is :P ? Want Bas vertelde dattie je schijt reed, wat helemaal niet kan, omdat ik er met volle bepakking erop, Bas hard eruit trok :D

En die goude en zwarte Tomossen uit Bergen/Roosendaal zijn echt tè vet!
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Puchdriver01
PTCV
Berichten: 2017
Lid geworden op: 18 Mar 2005, 16:36
Locatie: Hoeselt (Hern), Belgie.
Contact:

#15 Berichtdoor Puchdriver01 » 30 Jun 2008, 15:25

ja lol ik ree om eerlijk te zijn niet helemaal voluit maar ben wel in ze 5 geweest hoor , ik was 5 min wakker dan rijden op een brommer met een enorm breed stuur en nog een behoorlijke snelheid :lol: twas niet mijn brommer dus heb rustig aan gedaan maar ding rijd zeker lekker ja lekker breedbrandig vermoge , aleen vind ik je koppeling nogal kort ,

wat trouwes die herry betrof , ben ook wakker geworde rond 5ven, door dat er een brommer voorbij mijn tent aan het rijden was, vind barry enigsins wel gelijk hebbe tis eigelijk gewoon een beetje onrespektvol van die gasten, maar het was gelukkig vrij snel weer over en viel toen vrij snel terug in slaap

maar nog maals, was een super meeting !
Prolab schreef:Ontwerp is goed, maar de fout is dat Tomos het heeft gemaakt..

Gebruikersavatar
Gizmo
PTF Crew
Berichten: 734
Lid geworden op: 13 Aug 2005, 14:14
Locatie: Tilburg

#16 Berichtdoor Gizmo » 30 Jun 2008, 15:43

Meeting was cker tof. Foto's komen later nog wel.

Heen en terug reis ging super lekker, op het feit na dat als mijn Monza stil viel hij 100 meter aangeduwd moest worden. Van de week maar ff nakijken.

Op het terrein zelf met verschillende mensen staan praten. En midden in de nacht hamburgers gebakken :lol:, die gingen er goed in.
Verders herinner ik me nog iets van veel bier en veel kilometers :P.

's Ochtends ff een wakker word ritje gehad. Werkt best goed :D.

Duim omhoog voor de organisatie, het was weer geweldig :praise: :peace:
...

Gebruikersavatar
Kevin
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 Aug 2006, 23:02
Locatie: Roosendaal/Schiedam

#17 Berichtdoor Kevin » 30 Jun 2008, 18:22

Afbeelding

Samen met Senne eerst richting Boz gereden, daar Mikey, Tonny, Ramon en vriendin opgepikt, Tonny dr scootertje ging naar klote, logisch natuurlijk,
daar hebben ongeveer 1,5 uur aan lopen kutte, toen opgegeven, scooter gedumpt bij een boer en doorgereden.

Afbeelding

Hier was mikey nog blij dat hij 50 kon halen

Afbeelding

Hier dus niet meer.
Dit ding had mikey de week ervoor gekocht, helemaal origineel! ook de snelheid :? , was wel lache.

Afbeelding

No comment

Afbeelding

Ramon was er ook bij met vriendin.

Afbeelding

Mooi chroom Ramon!!

Afbeelding

Nadat Tonny dr dinges naar de klote is gegaan werd mijn bagage twee keer zo hoog, op deze foto nog onbepakt

's Avonds rond 10u uiteindelijk op dat scoutingterrein aangekomen, daar heb ik geen foto's van, want het was al ver donker alles werd dus te vaag.
Was echt gezellig!, hoop mensen ontmoet, gesproken, gelachen gedronken geblowed gezeken usw

Volgende dag weer terug, Ramon dacht op deze foto ff dat zijn brommer naar de zevende hemel was, niks deed t meer, bleek dat zijn buitenkabel buiten de hendel zat en zo zijn koppeling half ingeknepen was.

Afbeelding

toegift,

Afbeelding

een woord badd-ass, dus nog even lopen stangen.
When you have no style or imagination, just copy your friends.

Gebruikersavatar
Michiel
De Musketiers
Berichten: 345
Lid geworden op: 12 Okt 2005, 21:39
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contact:

#18 Berichtdoor Michiel » 30 Jun 2008, 18:35

Super meeting gehad, was erg gezellig vond ik...

Helemaal geen last gehad van herrie, ohja dat komt omdat ik heel de nacht bij het kampvuur heb gezeten :obsessed:

Volgens mij simon nog ontmoet zonder het door te hebben, die blow die jij nog draaide sochtends was voor mij echt de genade klap zeg. De halve zondag nog facking dronken/stoned rond gelopen. :smoke:

Ohja, bedankt voor het bakkie :koffie: Barry

Gebruikersavatar
Johan
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 332
Lid geworden op: 29 Nov 2004, 22:52
Locatie: Zaandijk
Contact:

#19 Berichtdoor Johan » 30 Jun 2008, 20:56

Inderdaad wat een top meeting, nog even op het offer gereden.
Hier en waar nog gesproken met bekenden.
Lekker geslapen en bedankt nog voor een sterk bakkie koffie Prolab. :D
Eens een PUCH, altijd een PUCH
MV50 (Skytrack 2v) 1972, MV50 (Skytrack 3v) 1973, MC II 60 1974 en VZ50 197X

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#20 Berichtdoor Puchgirlie » 30 Jun 2008, 21:00

Leuke foto`s Krekker!! Ik heb er zelf ook 41 gemaakt, maar ik heb er weinig zin in om die allen hier stuk voor stuk up te loaden, dus ik zend ze wel ff naar de foto mod. Lekker lui :wink:

Het was een toffe meeting. Rond 3 uur aangereden naar Willemstad waar ik had afgesproken met Giz, Swiff, Mazo en Vonk. Een leuke, gezellige rit gehad naar Sloev maar circa 1 kilometer voor het terrein kreeg ik een warmloper. Niet zo best. Maarja het was nog 1 kilometer. Het was al aardig druk op de meeting en ik heb veel bekende en een paar nieuwe gezichten gezien. De bbq was goed, het bier was lekker en de sfeer tof. Wel jammer dat sommigen een beetje vervelend werden met hun dronken kop t.o. mij, dat kon ik niet erg waarderen. Wie of wat weet ik niet meer, maar het heeft me tijdig de tent in gedreven, echt jammer. Ach ja, dat brommer gecross...ik weet niet beter. Op iedere meeting zijn van die lui...

De terugweg verliep redelijk, totdat we weer eens straal de weg kwijt waren in de buurt van zuid beijerland, strijen en numansdorp. Wat veel dezelfde dijkwegen. Na de haringvlietbrug kreeg ik vette pech, ik vermoedde een bijna warmloper, maar mijn zuigerveren waren gebroken en hadden een diepe kras in mijn zuiger en cilinder gevormd. :praise: Swiff heeft zijn pa opgebeld en die is mij komen halen in Willemstad vesting :praise: Ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik daarvoor was. :thx: :thx: Ik neem 12 juli wel een bedankje mee, dat is op zijn plaats.

@Barry: ene Luuk (lukas) uit Wassenaar van de BCH wou nog contact met me na de meeting, hij zei dat ie jou kende. Heb je misschien msn-adres of mail-adres?
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#21 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jun 2008, 21:37

Hierbij de fotos die PG geschoten heeft:
Commentaar kun je vast zelf wel verzinnen :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#22 Berichtdoor Prolab » 30 Jun 2008, 22:02

zo, alle klachten zijn gelezen en gehoord, dat gecros snachts over het terrein moet niet meer kunnen inderdaad, normaal hebben we hier ook geen last van, dit is voor het eerst dat ik deze klachten zo lees en hoor.

zelf ben ik s'ochtens nog wat gaan rijden met een bak vol zeeuwen, wel van het terrein af welteverstaan, bij het terugkomen wel nog een paar rondjes om het vuur heen gereden, dit was ergens tussen 7 en 8 meen ik.
maar mijn excuses voor wie ik hiermee z'n rust verziekt heb.

de opkomst was verder overweldigend, veel meer dan verwacht dus hier en daar wat mensen die snachts gaan crossen tussen tenten heb je dan ook sneller.

bij deze zullen we dan ook in de organisatie van SLOEV 2009 een nachtklok invoeren dat er tussen 0:00 en 08:00 uur niet op het terrein gereden mag worden door welke verbrandingsmotoraangedreven voertuig dan ook. organisatie inclusief.

maar bij deze mijn foto's:


Afbeelding

hier s'ochtend in de regen de bakbrommer vol met troep, en meteen onderweg maar de bordjes uitzetten.


Afbeelding

het nog lege tentenveld wat later op de dag verrassend bomvol zal staan.

Afbeelding

hier opbouw van de tent, en rob springt nog even tevoorschijn in ze rare pakkie :D

Afbeelding

ook hier doet Volkswagen nog steeds goede dingen, later vergezeld door nog een VW pick up uit '77

Afbeelding

het constueren van de bar en serveertafel.

Afbeelding

hier de stop van de rondrit, bij het circuit van Rockanje, in middels stralend weer in vergelijking met een zeikweer van die morgen.

Afbeelding

hier terug op het meeting terrein is de gezelligheidsnivo een heel stuk gestegen.

Afbeelding

het is inmiddels al een stuk drukker geworden

Afbeelding

de stukken carnivoor materiaal op de bbq

Afbeelding

de grote drukte snachts bij het kamvuur, ook nog niet eerder meegemaakt bij de sloev meeting.

Afbeelding

de eerste ochtendgloren laten zich al zien, tijd om het hout op te maken

Afbeelding

wat resten zeeland bij zonsopgang.

Afbeelding

hier uit het as herrezen: de spartamet heeft duidelijk een nogal ernstige vorm van een warmloper gehad.. :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#23 Berichtdoor Bing17 » 30 Jun 2008, 22:13

Ziet er goed uit. Een hoop mensen met hoofdpijn, pretsigaretten en ergenissen.
Ik heb wat gemist.
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#24 Berichtdoor Prolab » 30 Jun 2008, 22:15

ik had geen hoofdpijn, wel voelde me hoofd alsof er een vrachtwagen overheen was gereden, maar dat komt vermoedelijk door slechts 2 en een half uur slaap na 24 uur doorhalen.. met zuipen erbij..

maar je hebt inderdaad een goede meeting gemist, snacht nog over gehad trouwens waar je was.
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#25 Berichtdoor Bing17 » 30 Jun 2008, 22:26

Ik had een feestje van mijn werk, wat ook heel gezellig was. Je kan niet overal bij zijn helaas.
Bier was gratis daar, ook geblakerd vlees, en slechte muziek. Meer overeenkomsten als verschillen denk ik.
Alleen geen pretsigaretten, en geen ritje met de brommer.
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#26 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 22:37

Hier mijn foto's van deze geweldige meeting.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#27 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 22:38

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#28 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 22:39

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#29 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 22:40

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#30 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 22:41

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#31 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 22:42

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#32 Berichtdoor BougieVonkie » 30 Jun 2008, 22:43

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#33 Berichtdoor Prolab » 30 Jun 2008, 22:48

ow ja, die spartamet heeft nog een verhaal erbij, was nog door een een of ander persoon meegenomen die er een ritje mee ging maken, is een heel stuk verder bij de texaco pomp nog opgepakt door de politie, persoon is in beslag genomen door de politie, de sparta niet, die dus met de bakbrommer opgehaald werd later, zoals op de foto boven..

het is was ook niet zo slim om op de openbare weg te gaan rijden met dit ding.., hij ging 40 km/h met methanol en nitro. :D en geen kenteken, geen verzekering, en ook geen rijbewijs vermoed ik..
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Piet de Vries
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 Jun 2008, 15:11
Locatie: Delft

.

#34 Berichtdoor Piet de Vries » 30 Jun 2008, 23:09

ik hbe die gesmolten meuk van het wiel en het motorblok mee naar huis genomen, dat vond ik wel een mooie aandenken, wat socialer dan een sloev bordje

Gebruikersavatar
deAvonden
Techmod
Techmod
Berichten: 1458
Lid geworden op: 27 Okt 2005, 19:24
Locatie: Hell-voet

#35 Berichtdoor deAvonden » 30 Jun 2008, 23:09

Mooie foto's , wij hadden zelf niet echt tijd om foto's te maken :( , was dit jaar behoorlijk hard werken met zoveel mensen.

Wij zijn alleen maar blij als mensen de bordjes mee nemen, hoeven we ze zelf niet meer op te halen :)
"Let them think what they liked, but I didn't mean to drown myself. I meant to swim till I sank, but that's not the same thing."

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

Re: .

#36 Berichtdoor Prolab » 30 Jun 2008, 23:13

Piet de Vries schreef:ik hbe die gesmolten meuk van het wiel en het motorblok mee naar huis genomen, dat vond ik wel een mooie aandenken, wat socialer dan een sloev bordje


die sloev bordjes mogen van mij echt gewoon meegenomen worden hoor, we maken wel weer nieuwe, scheelt ons weer ophalen van die dingen.

the day after is zowiezo al zwaar zat met al dat opruimen, zeker omdat we met maar 4 man waren in plaats van de 6 waar we mee begonnen.

maar ieder jaar blijft zeeland wel lang na, ons vergezellen dus dat is wel weer leuk.
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

Re: .

#37 Berichtdoor Simon » 01 Jul 2008, 00:47

Piet de Vries schreef:ik hbe die gesmolten meuk van het wiel en het motorblok mee naar huis genomen, dat vond ik wel een mooie aandenken, wat socialer dan een sloev bordje


Ik kan me nog vaag iets herrineren over 's nachts rondrijden met een nijptang en chocoladekoekjes enzo
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Diablo
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 Jul 2005, 08:49
Locatie: Den haag

#38 Berichtdoor Diablo » 01 Jul 2008, 21:36

echt niet ,die gesmolten meuk van het wiel en het motorblok is mee naar denhaag gegaan.

alweer een sloev aan denken :lol:

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#39 Berichtdoor SwiffMeister » 01 Jul 2008, 21:59

Ik heb nu al zin in de volgende meeting:
Wellen in Belgie. Das welliswaar niet puch en tomos, maar toch zeker wel gezellig.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Gizmo
PTF Crew
Berichten: 734
Lid geworden op: 13 Aug 2005, 14:14
Locatie: Tilburg

#40 Berichtdoor Gizmo » 01 Jul 2008, 22:19

Wann was dat ook alweer, want ik want dan wil ik ook wel mee.
...

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#41 Berichtdoor SwiffMeister » 01 Jul 2008, 22:22

7 september

Hier nog wat fotos:

Dood dier naar binnen werken:
Afbeelding

Soortement van Tomos TS50 (of iets wat er heel dicht bij komt), iig een bruut apparaat!
Afbeelding

Mazora die gestrekt ging na een pilsje of 3 ;)
Afbeelding

Samen met Roosendaal, BOZ, Ede en wijzelf tanken voor de terugweg
Afbeelding
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Kevin
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 Aug 2006, 23:02
Locatie: Roosendaal/Schiedam

#42 Berichtdoor Kevin » 01 Jul 2008, 23:17

Dat kleine stukje was lachen met jullie, echt een grote groep zeg :P
When you have no style or imagination, just copy your friends.

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#43 Berichtdoor SwiffMeister » 02 Jul 2008, 00:39

Waar waren jullie eigenlijk ineens gebleven?
Ineens waren jullie kwijt ofzoiets.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Kevin
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 Aug 2006, 23:02
Locatie: Roosendaal/Schiedam

#44 Berichtdoor Kevin » 02 Jul 2008, 07:45

we zochten de weg naar het centrum van brielle, wij moesten zowiezo een andere kant dan jullie op
When you have no style or imagination, just copy your friends.

Gebruikersavatar
Jeremy
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 Mei 2006, 21:41
Locatie: oosterhout

ik naar sloeve meeting

#45 Berichtdoor Jeremy » 03 Jul 2008, 16:59

we gingen vissen met het bedrijf dus ik wou iegenlijk niet kommen wand toen ik daar 2 uur nacht van trug kwam thuis met veel te veel bier op ben ik toch nog gaan rijden en toen was ik om 5uur sochtens op de sloeve meeting was wel gaaf om in de nacht te rijden aleen van uit oosterhout naar rotterdam.

de volgende keer ga ik echt niet meer vissen maar dan rij ik me teen die kant op was gezelig (ik wil die film die ze gemaakt hebben gemaakt van mij wel zien kan je die op het form zetten met dank jeremy) :twisted:

Piet_Mx50
Gebande gebruiker.
Gebande gebruiker.
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 Sep 2007, 17:45

#46 Berichtdoor Piet_Mx50 » 04 Jul 2008, 20:19

Zeg meneer Jeremy,

Je moet alleen Uw Avatar aanpassen, ik had begrepen dat die Monza van U gestolen was :dance:

Gebruikersavatar
Jeremy
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 Mei 2006, 21:41
Locatie: oosterhout

#47 Berichtdoor Jeremy » 04 Jul 2008, 21:24

meneer piet u bent toch die stalker van het forum
ik verraad u toch niet ook al weet ik wie u bent
groetjes de heer j,tijhuis :smoke:

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#48 Berichtdoor Prolab » 06 Jul 2008, 00:39

:dontfeed:
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2008”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten