Verslag Weekend PTCV Wirzfield 2008

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

Verslag Weekend PTCV Wirzfield 2008

#1 Berichtdoor Prolab » 07 Apr 2008, 18:54

jaaa, alweer een leuk ardennenweekend achter de rug, veel gelachen en heerlijk genoten van alle overdaad, opvallend veel pech gehad, ikzelf gelukkig niet want daar hou ik niet van, maar ondanks rondvliegende bouten en lekke banden en regen en kou is het toch weer leuk geweest, zondag lekker weer gehad met zon en sneeuw.

de lokatie was in Wirzfield, in de buurt van Malmedy gelegen, echt een soort van ski -woning, waar ook ski's stonden.
maar de sneeuw was te weinig om te kunnen skieen, hoewel het uiteraard wel ter sprake kwam na een berg drank, maar uiteindelijk toch maar niet want dat was waarschijnlijk rampzalig afgelopen :D. Ook de grote sneeuwbal die we bovenaan de weg zouden maken en zo naar beneden het dorp in zouden laten rollen is helaas niet door gegaan, was wel leuk geweest..

maar nu wat foto's

Afbeelding

De Condor CS 50 past mooi in de breedte van de VW camper van jeroen, dit is een zwitserse puch licentiebouw, eigenlijk een DS 50 R motorfiets dus, deze heeft trouwens een motor kenteken, er staat een stuk over in het clubblad.
en de rest stond in de aanhanger.

Afbeelding

na een flink eind rijden kwamen we aan, warm onthaal gekregen. de eigenaar van het pand had zijn garage ter beschikking gesteld voor onze brommers.

Afbeelding

ook toon z'n ragger is vertegenwoordigd, en die heeft mij ermee vet voorbij gereden (das maar goed ook want anders had ik em een trap gegeven) :lol: :lol:

Afbeelding

de vrijdag avond vorderd, na dat we heerlijk gegeten hebben, de drank komt tevoorschijn en de sfeer wordt alsmaar beter en lolliger..

Afbeelding

de volgende dag volgt een natte en koude rit over half-verharde boswegen, hier staat mijn machine even te rusten in de duitse bossen.


Afbeelding

hier vlogen de eerste bouten in de ronde, dus dat werd even action sleutelen..

Afbeelding

even later was jeroen aan de beurt, na een kleine maaltijd en en een paar bier ontdekten bij het naar buiten lopen dat het weer was gaan regenen en zijn band plat stond, dus weer even action-sleutelen.

Afbeelding

bij een ander pech geval ontbrak er elk spoor van voorwerp om mijn niet-gestandaardiseerde brommer te parkeren, dat werd dus de greppel naast de weg vol sneeuw, waar mijn machine dus gewoon in bleef staan.

Afbeelding

hier tijdens het laatste gedeelte, toen we echt helemaal doorweekt waren en het nog een begon te sneeuwen ook, daalde de temperatuur ook nog eens met een flink stuk. kortom toen waren we het echt zat.

Afbeelding

maar dat was snel vergeten, na een warme maaltijd en daarna koffie met borrel

Afbeelding

de avond vorderd....

Afbeelding

uiteindelijk diep in de nacht nog wat late conversaties, met hier aan tafel: peter staal, anita en arno, en ik soort van achter de camera (ja hierna crashte ik)

Afbeelding

de volgende morgen werden we gewekt met champange op bed, dus alweer half lazarus uit ons bed gekomen om mee te beginnen :lol:
het zonnetje scheen en met nog een laatste rit en maaltijd was het weer tijd om te vertrekken helaas, bij mij was het kaarsje wel uit gegaan inmiddels, twee nachten/dagen feesten met weinig slaap breekt je wel op..

ook bij deze willen we de Puch en Tomos Club Vlaanderen alweer bedanken voor dit super toffe weekend..
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..

Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2008”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten