-----[Lees me] R&E info. Moderator -----

Bericht
Auteur
Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

-----[Lees me] R&E info. Moderator -----

#1 Berichtdoor Deedjee » 04 Mar 2007, 01:23

  • Zodra je een evenement invoert, wordt het zo snel mogelijk op de juiste plek in de agenda geplaatst.
  • Je invoer zal totdat dit gedaan is helemaal onderaan in het forum staan, onder:
    ----Hieronder komt je ingevoerde evenement----
  • Je mag je evenenement ook direct per PB opgeven aan D.J. :arrow: Afbeelding

  • Flyerservice:
    [size=8.0E+1](Dit geldt uitsluitend voor Puch en Tomos Oldtimer evenementen)[/size]
    Als je een flyer wil mailen opdat wij hem plaatsen en hosten: :arrow: evenementen@ptsite.nl

    Bericht voor planners/organistoren van evenementen:
    [size=8.0E+1]
  • Bekijk of andere evenementen dichtbij of misschien zelfs tegelijk met jouw evenement vallen.(Dit is een veel voorkomend euvel, wees het voor!)
  • Mocht je problemen voorzien- neem contact op met grote evenementen om te zien wanneer zij hun evenement gepland hebben.
  • Begin daarom vroeg met je organisatie, en geef je evenement zo snel mogelijk door, misschien zelfs al een intensie-bericht!
    Bijv:"We zijn van plan in de maand mei de huppelrit te gaan houden
  • Dan zetten wij dat alvast in het overzicht.
  • Opgaven van evenementen kunnen door het management worden aangepast, echter uitsluitend ter informatie voor leden.[/size]


Veel plezier op jullie meetings en ritten, etc!

[size=8.0E+1](De agenda wordt aan het einde van het jaar opnieuw ingedeeld, gesloten evenmenten zijn geweest- open evenementen komen nog, we laten oude ritten staan opdat jullie nog wat kunnen lezen over een rit- vele ritten komen volgend jaar namelijk weer.)

Aan - of opmerkingen? :arrow: PB - Deedjee.

Disclaimer: Aan deze evenementenagenda kunnen geen rechten worden ontleend.
[/size]

Auteursrechten zijn van toepassing- alle teksten en afbeeldingen e.d. zijn en blijven eigendom van de respectievelijke eigenaren.

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#2 Berichtdoor Deedjee » 21 Apr 2010, 08:28

Beste leden - de agenda wordt door velen bekeken, besef daarbij dat dit forum openbaar is, je hoeft geen lid te zijn het te lezen.

De agenda is dus zinnig voor de scene, ondanks dat er op vele plaatsen al dan niet volledige overzichten zijn, als ik het aantal lezers zie in getallen hier dan is de PTsite.nl agenda 'hot"

Ik deed voorheen de agenda zelf, maar die is nu onderdeel van de moderators, en ik meen met name Swiffer die hier de zaak runt.

willen we deze agenda zo zinvol houden als voorheen, zullen de leden liefst iets meer moeten participeren in het volledig houden ervan.

Wij gaan niet op jacht meer naar evenementen, men moet ze hier aandragen.

Ook een afterparty komt niet perse meer uit de lucht vallen, en jullie worden verzocht daar zelf aandacht aan te besteden in het afterpartyforum.

Als men een evenement gepromoot wil hebben, meer dan een bericht hier, dan kan dat, en dient men een moderator te contacten, waarmee meer aandacht gerealiseerd kan worden binnen het forum, dmv flyers, fotos , headlines etc.

veel plezier dit seizoen, en help mee de agenda volledig te houden aub! :D

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#3 Berichtdoor Bing17 » 19 Mei 2010, 20:07

Kan die agenda andersom ingedeeld worden?
Zodat de ritten die voorbij zijn onderop komen te staan.
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
John.s
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 627
Lid geworden op: 07 Jul 2008, 13:39
Locatie: omg. Breda

#4 Berichtdoor John.s » 19 Mei 2010, 21:02

Bing17 schreef:Kan die agenda andersom ingedeeld worden?
Zodat de ritten die voorbij zijn onderop komen te staan.


nee.
uhu..

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#5 Berichtdoor SwiffMeister » 27 Mei 2010, 19:35

Sorry voor de late response, ik was je hele vraag vergeten Bing en daarnet dacht ik er weer aan.

Wat je aandraagt, kan wel degelijk.
Maar we willen graag het kalender idee behouden op het forum. Dus het blijft nog even zo.
Er bestaat een kans dat als we over gaan op het nieuwe forum, er wat verandert, maar daar kan nu nog niet veel over gezegd of geschreven worden.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...


Terug naar “[Ritten & evenementen] Agenda 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten