Geen Vehikels meer...

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Stekelvarkenboom
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 280
Leeftijd: 34
Lid geworden op: 20 Jun 2011, 22:33
Locatie: Utrecht

Geen Vehikels meer...

#1 Berichtdoor Stekelvarkenboom » 11 Apr 2012, 12:43

Ik las net op de website dat er geen Vehikel beurs meer komt in de toekomst, erg jammer. :(
Happiness Is The Road!

Gebruikersavatar
PotjeOpPotjeOnder
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 770
Lid geworden op: 31 Aug 2008, 18:32
Locatie: Wageningen

#2 Berichtdoor PotjeOpPotjeOnder » 11 Apr 2012, 13:16

Ja hoe dan ook: jammer! Ook al kwam ik de laatste tijd maar met weinig onderdelen thuis, toch was het lastig om niet te gaan. Nog altijd stond ik een keer per jaar in augustus buiten met een kraampje met biertap. Gezellig was dat. Spijtig vooral als ik terugdenk aan de tumulteuze, succesvolle jaren 90 waar het megadruk was, wanneer lange rijen motoren en brommers aan weerszijden van het pad richting Jaarbeurs stonden en waar sensationele ladingen Puchonderdelen uit Oostenrijk werden verhandeld. Er stonden toen zelfs Oostenrijkers en Duitsers met Puchspul. ´t Was wachten op het einde van Vehikel...door het verval (of cyclus van vette en magere jaren), de mindere populariteit van oldtimers en elke keer weer minder bezoekers en standhouders. Frits (org. Vehikel) trok die kar altijd koppig, maar echt van harte ging dat niet. Voor leuke koopjes zijn er inmiddels een tijdje een aantal andere beurzen, waar je beter heen kunt gaan en waar de friet ook beter is dan in de Veemarkthallen. Helaas R.I.P. Utrecht. Bedankt Vehikel.
Laatst gewijzigd door PotjeOpPotjeOnder op 11 Apr 2012, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles van materie vergaat.

Gebruikersavatar
Jos
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 3376
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
Locatie: Tilburg

#3 Berichtdoor Jos » 11 Apr 2012, 13:18


Poserman
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 Okt 2010, 17:55
Locatie: Capelle aan den IJssel

#4 Berichtdoor Poserman » 12 Apr 2012, 11:36

dat is wel heel jammer, het is altijd een leuke beurs.


Terug naar “[Ritten & evenementen] Agenda 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten