Puch66 Grote Zomerrit

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Puch66
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 Dec 2006, 19:55
Locatie: De bilt

Puch66 Grote Zomerrit

#1 Berichtdoor Puch66 » 06 Jul 2011, 21:05

Op zondag 21 augustus vindt voor de 6e keer de Puch66 Grote Zomerrit plaats. Vertrek is om 12.00 uur vanaf ATV ( Amateur Tuinders Vereniging) Stadion aan de OOstbroekselaan tussen de Utrechtse Berekuil en het Total Station.
Aanmelden is gewenst. Stuur een mailtje naar VS50@planet.nl
Omdat Puch66 10 jaar bestaat, willen we er iets bijzonders van maken..!
Na afloop is er - natuurlijk - een BBQ. Ook daar moet je je voor opgeven.
Voor alle rijders/rijdsters wordt een aparte verzekering afgesloten.
Kijk voor meer details over enkele dagen op de website puch66.nl

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5730
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#2 Berichtdoor Henk » 31 Jul 2011, 17:02

Nog 3 weken en dan is het zo ver :lol: :lol:

voor degene die mee willen rijden?? niet vergeten om je even op te geven bij Cor

VS50@planet.nl

anders komen we straks lunchpakketten tekort.
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5730
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#3 Berichtdoor Henk » 10 Aug 2011, 23:01

het weekend van de grote zomer rit komt in zicht :lol: :lol:

voor de mensen die mee rijden en zich nog niet hebben op gegeven ?? doe dit nu nog even.

na de rit is er een BBQ voor alle rijders, voor een kleine vergoeding kan je hier ook mee eten.

dus wees er nog snel bij en geef je op .
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Smans
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 327
Leeftijd: 66
Lid geworden op: 12 Jun 2006, 22:47
Locatie: Tilburg

#4 Berichtdoor Smans » 10 Aug 2011, 23:15

heb me al opgegeven bij Cor
twijfel nog wat ik ga meenemen
MV / DS 50 / DS 50 Mexico of VS
moet me aanhanger nog checken voor 3 puchs ( collega van cor wil mee )

hopelijk nog iets beter weer als vorig jaar
"WIE PUCH DOET, PUCH ONTMOET"

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5730
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#5 Berichtdoor Henk » 10 Aug 2011, 23:17

:lol: :lol:

jij hebt ook al een luxe probleem :lol: :lol:

hier eerst nog wat brommertjes klaar zien te krijgen, anders kan een ander niet rijden :lol: :lol:
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Jos
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 3376
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
Locatie: Tilburg

#6 Berichtdoor Jos » 11 Aug 2011, 13:35

Smans schreef:heb me al opgegeven bij Cor
twijfel nog wat ik ga meenemen
MV / DS 50 / DS 50 Mexico of VS
moet me aanhanger nog checken voor 3 puchs ( collega van cor wil mee )

hopelijk nog iets beter weer als vorig jaar


als je na de BBQ nog gaat rijden,dan die met de meeste PK meenemen :)

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5730
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#7 Berichtdoor Henk » 18 Aug 2011, 12:48

hier nog even een mail van Cor voor de deelnemers van de rit aanstaande zondag.




Beste vrienden en deelnemers aan de zomerrit,

Aanstaande zondag is het zover. De Grote Zomerrit gaat van start. Met 75 rijders/ sters en 13 man.vrouw ondersteuning is het een behoorlijke happening.

Een paar zaken die van belang zijn wil ik even noemen.

Willen jullie zo vriendelijk zijn om op tijd te komen.
Zorg dat je met een volle tank en met voldoende lucht in je banden op het terrein arriveert. Moet je nog tanken, dan is er even verderop aan de Biltse Straatweg een Total Pomp waar ondermeer Mengsmering in 1:50 verkrijgbaar is.

Bij aankomst en na het parkeren van je brommer, graag eerst even inschrijven. Dan weten we dat je er bent, staat er een "vinkje"achter je naam en kunnen we zo de lijst met deelnemers afwerken. Voor deelname aan de BBQ graag EUR 10 afrekenen bij Gerrie van Tellingen / Els Kooistra aan de inschrijftafel. Deze is herkenbaar aan de groene Puch parasol.

Zoals in voorgaande jaren al bleek vinden de meeste deelnemers het leuk om even rond te neuzen, een beetje te praten en uiteraard koffie of thee te drinken. Dit jaar is er vanwege het 10-jarig bestaan van Puch66 een bijzondere traktatie bij. Bakker van Eekeren heeft zich weer eens uitgesloofd om het alle deelnemers naar de zin te maken. Gezien de kosten echter is er voor iedereen één exemplaar! Mogen we op jullie begrip rekenen?..

Om 11.45 uur wil ik even een paar opmerkingen kwijt. Via de oude maar nog steeds werkende megafoon moet dat lukken. Om 12.00 uur gaan we de "karavaan" opstellen. We hebben de ATV beloofd dat we lopend met de brommer aan de hand naar de opstelplaats gaan.

Helemaal voorop rijden motoragent Willem van de Utrechtse Politie en oud-agent Joop Geluk.
Daarachter komen Evert van Tellingen en Harry Smit.
Met de motoragenten vormen zij de toerleiding.

Harry en Evert zijn herkenbaar aan de geel/groene hessen met "Puch 66 Zomerrit" logo op de achterzijde.

Achter hun is het vrij opstellen.
Wel verzoeken we jullie je plaats te houden in deze toch wel bonte optocht.

even een opmerking deze is Cor vergeten denk ik.
bij het opstellen graag even met de brommer aan de hand naar de uitgang lopen, wegens de lekkere luchten van de brommers
:lol: :lol:

Tussen de de rijders bevinden zich ook nog Henny Ottens en ondergetekende (ook met zo'n geel/groene hes). Van die laatste persoon moet je je niet al te veel aantrekken. Die rijdt gewoon voor de lol mee.
Henny Ottens rijdt traditiegetrouw achteraan. Meteen daarachter rijden Onne Kooij en Angelique Wiegers op hun motor met oranje zwaailamp als hekkensluiters van de rijders. Het is niet de bedoeling dat je achter Onne en Angelique komt te rijden. Tenzij je dus pech hebt.

Daarachter komen: de proviandwagen met Gerrie van Tellingen en Els Kooistra; de Mercedes bus met Dick Oosterhof als pechwagen, de Mini Cooper met Tim (fotograaf) en Meike (stuurt..). Tussen de brommers rijdt ook Hans Sandmann als fotograaf mee. Beide fotografen zijn ook weer herkenbaar aan een hes met het opschrift fotograaf. Als de fotografen stilstaan, rijdt dan gewoon verder. De mannen zijn dan bezig...! Aangezien die fotografen op de meest ongelukkige plaatsen gaan staan, (de juiste hoek, het moment, je weet wel..!) , verzoek ik jullie een beetje op te letten, dat je niet over zo'n camera struikelt...

Als laatste in de rij komt de politiewagen van het Korps Utrecht.
Iedereen wordt verzocht zich aan de aanwijzingen van de toerleiding te houden. Dit is wel belangrijk. We moeten wat, toch?
Een apart A4-tje met toerritregels ( ook niets bijzonders, maar toch...) krijgen alle deelnemers uitgereikt bij de inschrijftafel.

Nog iets: Er rijden dus ook een aantal dames mee. Denken we ook een beetje om hun veiligheid?

Verzekering
Alle deelnemers met brommers en motoren zijn apart verzekerd tijdens de Zomerrit. Per vandaag is er een ongevallenverzekering bij Delta Lloyd / Meijers afgesloten. Die verzekering wordt je overigens aangeboden door Puch66. Polis en polisvoorwaarden kunnen bij de inschrijftafel ingezien worden.

Pauzes:
Onderweg stoppen we twee keer.

De eerste keer om te genieten van zo'n perfect lunchpakketje van Bakker van Eekeren; de tweede keer voor een traktatie in de boomgaard.
Die traktatie wordt je aangeboden door Hans Hendriks van Barsoi.

Er is trouwens nog meer te zien in en achter die boomgaard. Na de beide pauzes, graag weer op de zelfde manier opstellen. Dat seintje wordt vanzelf gegeven. Misschien wil ik dat wel doen. Doe ik ook wat.

Na terugkomst op het ATV terrein, graag weer netjes parkeren. Zet je motor zo snel mogelijk uit, anders vergaan we van de tweetakt lucht en dat is niet echt fris binnen in het ATV gebouw.

Consumptiebonnen kunnen bij Ingrid gekocht worden. Contant betalen aan de bar is dan niet meer nodig. Zo schiet de bediening ook sneller op.

De BBQ's worden vervolgens even later aangestoken.

Mede namens onze sponsors Van Tellingen Interieurverzorging uit Zeist (daar horen jullie nog meer van),
Bakker Jan van Eekeren en echtgenote Mandy,
Hans Hendriks en Dick Oosterhof wens ik iedereen een prachtige dag toe. Geniet van de omgeving en rijdt voorzichtig tijdens deze mooie en gevarieerde toerrit.



Met vriendelijke groet en tot zondag!

Puch66 - Puch en Tomos club voor Hollands Midden

Cor van Breukelen
voorzitter
:lol: :lol:
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

#8 Berichtdoor Richard » 20 Aug 2011, 16:07

Nou ik ben er klaar voor hoor :lol: . Olie ververst, kabels gesmeerd, remmen afgesteld en voortandwiel vaster gezet en afgetankt. :smoke:
Morgen om 9.30 uur aanrijden en nu maar hopen dat het droog blijft 8)
http://www.tomos4l.nl

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5730
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#9 Berichtdoor Henk » 20 Aug 2011, 16:54

mooi Richard :lol: :lol:

ik ben vanmorgen nog even bij Cor geweest en hoorde dat er nog één van hier zich erg laat had op gegeven, :lol: :lol:. maar Kees had geluk er was een uitvaller :lol:

regenpak thuis laten dit trekt aan :cry:

zie je morgen

rij je samen met Hans S ??? die komt ook op de brommer
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Kees
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 262
Leeftijd: 76
Lid geworden op: 16 Mar 2009, 22:03
Locatie: Hellevoetsluis

#10 Berichtdoor Kees » 20 Aug 2011, 17:46

Vergeet je poncho niet, morgen omstreeks 5 uur gaat het plenzen!!! :(

Gebruikersavatar
Erikpeter
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1088
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 07 Jun 2010, 22:15
Locatie: egmond aan zee
Contact:

#11 Berichtdoor Erikpeter » 20 Aug 2011, 19:00

Richard schreef:Nou ik ben er klaar voor hoor :lol: . Olie ververst, kabels gesmeerd, remmen afgesteld en voortandwiel vaster gezet en afgetankt. :smoke:
Morgen om 9.30 uur aanrijden en nu maar hopen dat het droog blijft 8)

Koppelingshandle ook vast gezet ivm trillen en zo? :rofl:
ik ga weer brommer rijden

Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

#12 Berichtdoor Richard » 22 Aug 2011, 12:18

http://www.tomos4l.nl


Terug naar “[Ritten & evenementen] Agenda 2011”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten