[22 Augustus] Zomerrit Puch 66

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5721
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

[22 Augustus] Zomerrit Puch 66

#1 Berichtdoor Henk » 09 Mei 2010, 17:59

Laatst gewijzigd door Henk op 12 Mei 2010, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#2 Berichtdoor Ironpuch » 09 Mei 2010, 20:05

Haha, nice!

mister Quinten staat er weer mooi op zo te zien..


ga waarschijnlijk wel weer naar deze rit, leuk uitgevoerd.
kaas = lekker

Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 64
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

#3 Berichtdoor Richard » 09 Mei 2010, 22:23

Staat weer genoteerd Henk.
http://www.tomos4l.nl

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

#4 Berichtdoor Frans » 10 Mei 2010, 07:40

die wil ik niet missen :lol:
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973

Gebruikersavatar
Speer
Puch&Tomos Fan
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 Feb 2008, 14:12
Locatie: nieuwegein

route 66

#5 Berichtdoor Speer » 13 Jun 2010, 09:52

dus je mag ook in ijsselstein aansluiten?
woon zelf in nieuwegein.

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5721
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: route 66

#6 Berichtdoor Henk » 13 Jun 2010, 14:55

Speer schreef:dus je mag ook in ijsselstein aansluiten?
woon zelf in nieuwegein.


je woont zo dicht bij dan zou ik de gezellig heid voor dat de rit begint zeker niet willen missen.

maar als je later wilt in stappen dan kan dat natuurlijk ook.

wel even opgeven bij Cor anders komen we lunch pakketten te kort
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5721
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#7 Berichtdoor Henk » 20 Jun 2010, 22:00

Zomerrit 2010

Zoals bekend mag zijn vindt op 22 augustus de Zomerrit weer plaats.
De afgelopen weken zijn Evert van Tellingen, Harry Smit, Robbert Leutscher en ondergetekende in de weer egweest om de rit uit te zetten. Daar zijn we bij de derde poging in geslaagd. Het duurde even, maar dan staat er ook een rit die weer zeer afwisselend is voor wat betreft het landschap!
Net zoals bij een sleuteldag is het van belang te weten hoeveel deelnemers er verwacht kunnen worden. Voor Bakker van Eekeren, die voor de vijfde keer op rij heeft toegezegd de catering te verzorgen, is het van groot belang te weten om hoeveel lunchpakketjes het dit jaar gaat. Stel de organisatie niet teleur, door je niet aan te melden en dan toch te komen. Dat geeft problemen. Iedere deelnemer is van harte welkom maar laat het alsjeblieft wel even weten. Dit geldt natuurlijk ook voor onze gasten uit Limburg en - naar verluidt - uit Friesland. De contactpersonen naar die clubs (Hein Poeth - Limburg en Henk van Doorn- Friesland) worden vriendelijk verzocht namen en emailadressen te sturen. Hoe eerder we dit weten, des te beter de voorbereiding gedaan kan worden.
Ook de clubleden die zich nog niet aangemeld hebben worden verzocht dit de komende week te doen.

dus voor iedereen die met deze rit wil meerijden graag en op tijd een mail naar Cor van Breukelen

c.van.breukelen@planet.nl
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5721
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#8 Berichtdoor Henk » 30 Jun 2010, 23:13

voor degene die zich nog steeds niet hebben op gegeven, doe dit op tijd svp

een lid van onze club is creatief bezig geweest., dus een nieuw plaatje komt hier op. ook een plattegrond voor diegene die nog niet bij ons clubhuis zijn geweest
( ik hoop dat DJ deze even voor mij plaats :lol:

het opgeven is belangrijk voor de lunch pakketten en ik zie dat er ook weer een BBQ voor alle rijders er bij is.

:marieke: :marieke:
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2453
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#9 Berichtdoor Marv » 03 Aug 2010, 15:03

Was deze rit vorig jaar ook al tegelijk met Lowlands?
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5721
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#10 Berichtdoor Henk » 04 Aug 2010, 23:31

hier nog even een mail van Cor van Breukelen.

1) Zomerrit BBQ.


Over zo'n drie weken is het zo ver. Dan gaat de zomerrit van start. Met zo'n 70 deelnemers zitten we bijna op het niveau van vorig jaar. Er is nog gelegenheid om aanmeldingen door te geven tot uiterlijk 13 augustus.
De voorbereidingen zijn bijna rond.

Na afloop van de zomerrit hebben wij een BBQ gepland.
Deelname aan de BBQ staat jullie helemaal vrij. Voor de deelnemers aan de rit die ook willen BBQ-en vragen wij een bijdrage van EUR 5,00
Door betaling van dit bedrag per persoon voorkomen we dat alle kosten bij de club of bij een paar leden komen te liggen. Betaling moet op 22 augustus bij het inschrijven gebeuren.

Willen jullie alsjeblieft per omgaande reageren of je meedoet met de BBQ. Clubleden die introducés meenemen verzoeken wij dit ook voor hen op te geven.
Aan de hand daarvan kunnen we Ed Slinger informeren die dan de bestelling voor salades, vlees e.d. kan doorgeven.
We hopen op ieders medewerking.


Op 22 augustus krijg je bij de inschrijving de route en de toerritregels uitgereikt. Lees de regeltjes evn door. Ze zijn belangrijk voor jou en de andere rijder/ rijdsters.
Voor alle duidelijkheid: het vertrek is om 12.15 uur vanaf ATV Stadion. Het terrein is open vanaf 10.30 uur.

Cor van Breukelen [c.van.breukelen@planet.nl]
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5721
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#11 Berichtdoor Henk » 13 Aug 2010, 18:11

hier nog een mail over de zommerrit van Puch 66

Zondag 22 augustus.

Na flink wat voorbereidingen, veranderingen en aanpassingen aan de rit hebben we alles wel rond.
Met 72 rijders/-sters , 2 volgwagens, verkeersbegeleiding van politie en AVD beginnen we met een flinke ploeg aan de toer.
Zorg er alsjeblieft voor dat je brommer goed start, zorg voor voldoende brandstof ( = volle tank bij vertrek). Wie nog wil tanken kan dat even doen. Vlakbij ons vertrekpunt ATV Stadion zit de Total pomp die tweetakt levert.

Naast de route krijgen jullie ook de toer regels uitgedeeld. Die toer regels zijn wel belangrijk. Onze route voert langs smalle wegen, waarbij we wel rekening moeten houden met tegenliggers. Lees die regels bij de uitreiking goed door en houd je eraan. Het klinkt misschien wel als "teveel regels" maar zo is het beslist niet bedoeld. We kunnen naast de politie en AVD niet alles in de hand hebben. Jullie als rijders/ sters zijn ook nodig om te helpen.
Daarnaast vragen we jullie allemaal het Vrijwaringsbewijs te tekenen. Het komt er op neer dat je de clubleiding niet aansprakelijk zult stellen in het geval er onverhoopt iets mis mocht gaan. We hebben het er tijdens onze december meeting uitvoerig over gehad.
En toch, de veiligheid staat bij Puch'66 hoog in het vaandel.
Vandaar dat we nu kunnen melden dat alle deelnemers aan de zomerrit gedekt zijn tegen ongevallen. Via Delta Lloyd hebben we een ongevallenverzekering kunnen afsluiten onder Puch'66, Puch en Tomos club voor Hollands Midden als opdrachtgever. De verzekering geldt voor 22 augustus en kent ook een Onkostenverzekering. Die laatste is meer voor de clubleiding.

Wie zich nog wil opgeven voor de BBQ, kan dat tot uiterlijk 13 augustus.


bron C. van breukelen
Puch 66
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

#12 Berichtdoor Frans » 18 Aug 2010, 20:28

Warm weekend in verschiet!
Het zat er al wat langer in, maar geleidelijk aan wordt het steeds duidelijker. We gaan op de rand van de zomervakantie nog een warm tot flink warm weekend tegemoet!

Vrijdag al stoomt warme lucht vanuit Frankrijk ons land binnen. Door wolken, behorend bij een warmtefront zal het kwik nog niet direct explosief gaan stijgen. Het noorden maakt zelfs kans op wat regen.

Zaterdag gaat de zon flink schijnen waardoor de temperatuur landinwaarts al op kan lopen naar een zomerse 25 graden. Dankzij een hogedrukgebied dat van Frankrijk naar centraal Europa trekt zal er op zondag nog wat warmere lucht aangevoerd worden.
Op veel plaatsen zal de temperatuur oplopen tot boven de 25 graden. In Brabant en Limburg en delen van Gelderland zou het wel eens 28 tot lokaal 30 graden kunnen worden. Dan moet wel alles meezitten. Hoewel de zon flink gaat schijnen komend weekend, is het niet helemaal stralend. Van tijd tot tijd trekken er velden met vooral hoge bewolking voorbij.

Het zal niet de aanzet zijn tot aan periode van stabiel en warm zomerweer. Maandag zien we al een depressie boven de Britse Eilanden loerend naar west Europa, wachtend op de kans het te veroveren.

Dat gaat in de loop van maandag volgens de meeste computermodellen ook werkelijk gebeuren. het gevolg: buien, meer wind en beduidend koeler.


zo te lezen wordt het een echte zomerrit :peace:

ik heb er echt zin in 8) 8)
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#13 Berichtdoor Ironpuch » 18 Aug 2010, 21:34

Argh,,, dit keer moet ik samen met quinten de rit een keer missen..

Wij zitten namelijk weer op een of ander festivall.. hmmm
kaas = lekker

Gebruikersavatar
Kees
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 262
Leeftijd: 76
Lid geworden op: 16 Mar 2009, 22:03
Locatie: Hellevoetsluis

#14 Berichtdoor Kees » 22 Aug 2010, 07:47

Ik ben nog met vakantie dus ben d'r helaas niet bij deze keer, maar wens iedereen een fijne dag en rit toe ( aan het weer zal het niet liggen)

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

#15 Berichtdoor Frans » 22 Aug 2010, 10:11

klaar om te gaan. toch maar even regen kleding mee :cry: t wordt toch niet zulk mooi weer als eerst voorspelt, maar dat mag de pret niet drukken. :lol: 8)
deze keer ga ik aleen, ik hoorde gisteravond dat mn broer nog in spanje zit :?
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

#16 Berichtdoor Frans » 22 Aug 2010, 19:53

ik had er echt zin in, maar helaas een klapband van de aanhanger gooide roet in het eten :moppr:
ik hoop dat het een mooie rit is geweest 8)
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5721
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#17 Berichtdoor Henk » 22 Aug 2010, 22:51

heel jammer dat je er niet bij was Frans.

het was een hele mooie rit

wel een beetje regen gehad, maar niet doorweekt :lol: :lol:

voor de foto's heb ik nu helaas geen tijd om deze hier te plaatsen, mag nu mijn koffer in pakken :lol: :lol: :lol: :lol:

foto's zijn weg gemaild voor de site van Puch 66, B van Doorn en Hans Sandman

zijn ze over drie weken nog niet zichtbaar dan zal ik ze na mijn vakantie plaatsen.
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel


Terug naar “[Ritten & evenementen] Agenda 2010”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten