[Aug]30-08-'09] Brommer event 2009(Oldtimers gevraagd)

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Rene
Puch&Tomos Fan
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 Mar 2006, 09:17
Locatie: Bodegraven
Contact:

[Aug]30-08-'09] Brommer event 2009(Oldtimers gevraagd)

#1 Berichtdoor Rene » 08 Aug 2009, 00:15

Op zondag 30 augustus 2009 organiseren wij (Silverstone Partycenter te Zwanenburg) de eerste brommer scooter event van Nederland. Voor het eerst nodigen wij alle rijders van de old timer brommers en de youngtimer scooterrijders uit om allemaal naar dit event te komen. Verschillende activiteiten zijn aanwezig voor zowel jong als oud.

Daar er verschillende old timer brommers aanwezig zullen zijn, ben ik ook zo vrij geweest om jullie een mail te sturen, zodat ook jullie op de hoogte zijn van dit event.

Het lijkt ons namelijk leuk, om de jonkies te laten zien waar wij (ouderen) destijds en zelfs nog hedendaags op rijden. De techniek die in de loop der jaren is veranderd en niet te vergeten het uiterlijk van de tweewielers.

Bent u liefhebber van de tweewieler en misschien zelfs nog in het bezit, kom dan gezellig langs en laat uw trots aan de overige tweewieler liefhebbers zien en horen.

De entree is geheel gratis en naast een aantal stuntshows is er natuurlijk uitgebreid de mogelijkheid te genieten van een hapje en drankje op ons buiten terrras of in onze thema restaurants. Het event start om 12.00 uur.

Wilt u komen met een brommer die getoond MOET worden aan het publiek? Geef mij dan even een bericht hiervan. Ik zal dan zorg dragen voor een mooie plek, zodat iedereen hem kan bekijken en dat hij ook echt opvalt.

Ik hoop dat jullie het leuk en interessant vinden om langs te komen en alle leden van dit event op de hoogte te brengen.

Hopelijk tot de 30e van augustus 2009

Abel van Druten
Silverstone Evenementen Organisatie
Weerenweg 21-23
1161 AE Zwanenburg
Tel: 020-4973858
Fax: 020-4976646
Mob: 06-14989650
avandruten@silverstone.nl
www.silverstone.nl

Terug naar “[Ritten & evenementen] Agenda 2009”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten