16 en 17 januari: Beurs Rosmalen

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
daan1989
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 365
Leeftijd: 34
Lid geworden op: 13 Dec 2011, 16:28

16 en 17 januari: Beurs Rosmalen

#1 Berichtdoor daan1989 » 14 Jan 2016, 18:28

OLDTIMERBEURS MOTOREN, FIETSEN & AIRBRUSHSHOW
Autotron Rosmalen
Ben jij een liefhebbers van oude motoren en (brom)fietsen? Omcirkel dan snel 16 en 17 januari 2016 in je agenda! Dan vindt bij Autotron Rosmalen namelijk de Oldtimerbeurs Motoren, Bromfietsen en Fietsen plaats. De grootste Airbrushshow van Europa maakt het evenement nog specialer.

Airbrushshow
Tijdens de beurs doe je een stapje terug in de tijd. Autotron Rosmalen staat in het derde weekend van januari helemaal vol met allerlei soorten tweewielers. Naast al deze tweewielers is er op deze beurs ook een grote Airbrushshow. Tijdens deze show laten internationale kunstenaars zien wat ze in hun mars hebben.

Tweewielers, stands en onderdelen
Vele motor- en (brom)fietsclubs zullen dit jaar weer aanwezig zijn om hun even mooie als dierbare bezittingen te tonen. Zij showen hun tweewielers maar al te graag aan jou, maar er worden ook motoren en (brom)fietsen te koop aangeboden. Op de beursvloer zijn daarnaast vele stands te vinden met originele onderdelen en accessoires.

Kinderen gratis
De beurs is op zaterdag 16 en zondag 17 januari 2016 geopend van 10.00 tot 17.00 uur. De entreeprijs bedraagt € 15,00. Kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang.
Bijlagen
flyer-oldtimerbeurs-jan2016.jpg
flyer-oldtimerbeurs-jan2016.jpg (230.91 KiB) 9881 keer bekeken
bij volgas gewoon gas bijgeven

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 16 en 17 januari: Beurs Rosmalen

#2 Berichtdoor Henk » 14 Jan 2016, 21:13

Zondag maar even gaan kijken daar.

Hoop wel dat het niet zo druk is als in Houten.
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 16 en 17 januari: Beurs Rosmalen

#3 Berichtdoor Henk » 17 Jan 2016, 23:42

Ben er vandaag geweest en gelukkig niet zo druk, lekker voor de bezoekers maar niet voor de handelaars. :D


Als je op zondag gaat dan is de kans groot dat de leuke dingen weg zijn, maar op zaterdag is die kans ook al steeds groter omdat de handelaars zelf ook voor de beurs de kramen aflopen.

Maar toch nog wat dingen buiten mijn verlanglijstje gevonden.

Kwam nog een mooie cilinder voor de M50SE tegen die op het choppertje zit dus die maar meegenomen. Heb ik een rezerve liggen.
Ook nog 2 sets remvoering en een hoge druk kopje

En samen met mijn dochter die was mee om even bij het schilderen te kijken.
En naar al die brommertjes en motoren die staan te glimmen

Natuurlijk even bij de handelaren een babbeltje maken, Johan stond op de stand van de PTCN.
en dan natuurlijk even op de stand van de CRT een bakkie doen

Dus was toch wel weer een leuke dag geworden
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Jos
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 3375
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
Locatie: Tilburg

Re: 16 en 17 januari: Beurs Rosmalen

#4 Berichtdoor Jos » 18 Jan 2016, 11:11

Ik denk dat het beste er af is wat de beurzen betreft ,ze hebben het zelf een beetje verkloot met kramen vol imi spul en de handelaartjes die voor de opening hun slag slaan bij de andere verkopers , internet heeft er ook geen goed aangedaan :!: , nog maar te zwijgen over de intree en parkeergeld dat ze vragen :roll:

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5728
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: 16 en 17 januari: Beurs Rosmalen

#5 Berichtdoor Henk » 18 Jan 2016, 11:39

Ja je gaat tegenwoordig meer voor de gezelligheid dan voor de onderdelen.

Maar een beetje snuffelen op.de kramen.is ook.nog steeds leuk.

Mijn dochter vroeg al of ik de onderdelen rook. Ha.
Staan je bij een kraan en heb ik wat onderdelen op.mijn tasje liggen om af te rekenen wil er al 1 mijn onderdelen meenemen :D
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: 16 en 17 januari: Beurs Rosmalen

#6 Berichtdoor SwiffMeister » 18 Jan 2016, 17:46

Klopt Jos,

Jammer maar helaas.
Ik ga het liefst naar Drunen en naar Wellen. Daar vind je nog mensen die gewoon een hele hoop zooi bij hebben die niet volledig uitgesorteerd ligt te wachten op een koper. En met een beetje geluk weet de handelaar niet wat het waard is. (zo kocht ik ooit 2,5 15mm carburateur voor 15 euro, een Dellorto UA16S voor een tientje en een Dellorto UA19S met extra een losse vlotterbak erbij voor 25.) Voor mij is dat de meerwaarde van een beurs. Je kunt tegenwoordig alles op internet bestellen, maar dan betaal je vaak de hoofdprijs. Of je kunt niet zien waar de beschadigingen zitten en wat je er aan moet doen. (zo kocht ik ooit een benzinetank voor een euro, helemaal vol met deuken en vouwen, maar niet lek (altijd leuk als je nog ooit iets wilt bouwen wat er niet uit mag zien)

Bij een hele hoop andere beurzen is het gewoon te gelikt aan het worden. 14 tentjes met Zundapp, 12 tentjes met Kreidler, 2 met Japans spul en wat verloren maxi onderdelen, een kraampje met Solex en ouderwetse leren jassen en dan staan VORB en Rinkytoys er nog ergens tussen. Alles uitgesorteerd, niks niet zelf zoeken in de kratten, want je weet vantevoren dat Niemand behalve VORB en Rinky iets bij heeft waar je wat aan hebt als je met een Puch of Tomos bezig bent.

Een beurs is het leukst als er een rit bij is, of als je met een groepje een leuke rit erheen doet. Dan heb je in ieders geval nog leuk een stuk gereden.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Agenda 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten