De Nationale RINK SPRINT 2011

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PB76
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 164
Lid geworden op: 31 Mei 2010, 20:51
Locatie: Hoogerheide
Contact:

De Nationale RINK SPRINT 2011

#1 Berichtdoor PB76 » 22 Aug 2011, 20:08

Alweer een gezellige rit naar het zonovergoten Breda. Dit keer gelukkig zonder problemen de eindstreep gehaald alhoewel er wel eerst nog een onderdeel moest worden gelast aan 1 van de brommers. De schakelpook van Sil's brommer was bijna geheel door gescheurd en Breda was zo zeker niet haalbaar. Dus even snel de schuur in geschoten voor wat goed "LTSbakenbraadwerk"

Afbeelding

En al snel waren de 3 doorgewinterde hardcore rijders van het MCH onderweg! De route nam ons via onze zuiderburen mee naar Breda waar de koffie en 2 forumers ons ontvingen.

Afbeelding

Natuurlijk werden er verhalen en ervaringen gedeeld en afgesproken dat we volgend jaar weer van de partij zullen zijn. Hopelijk met een 'nog' grotere opkomst dan afgelopen jaar :lol: Hoewel er niets mis is met het aantal 3 natuurlijk 8)

Jammer genoeg konden we niet vertrekken met de volle bezetting van 9 + 2 forumers. Door het verse ouderschap, werk en tijd... beter plannen mensen :wink:

Voor Sil was dit een eerste "grote"rit en het beviel haar prima! Ook kreeg ik te horen dat er vaart achter mijn project gezet moest worden want er moesten vorderingen gemaakt worden! Altijd leuk om te horen dat wat je doet gewaardeerd wordt. Wie weet heb ik hem volgende keer wel bij!?!

Afbeelding

Na de 110km was het weer fijn thuis komen waar we na de nodige consumpties nog goed hebben nagenoten van de Nationale Rink Sprint 2011.

De uitnodiging voor de 3de editie ligt al binnen! Bedankt Rinke!
Stock Sucks, waarom origineel behouden als aanpassen zoveel leuker is?

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#2 Berichtdoor Bing17 » 22 Aug 2011, 20:17

Gelukkig hoefde ik niet zo lang te zoeken voor dit topic. Hoge toren man. 8)
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
Electric4L
Puch&Tomos Fan
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 Nov 2008, 12:06
Locatie: ZuidwestNL

#3 Berichtdoor Electric4L » 27 Aug 2011, 08:43

De timing was perfect een prachtig zonnige dag gehad en een rit
die probleemloos is verlopen.

Mijn brommertje heeft het ook goed volgehouden nog even de
puntjes op de i en hij is perfect.

Tot volgend jaar.

Gebruikersavatar
bloem1966
Puch&Tomos Lover
Berichten: 59
Leeftijd: 57
Lid geworden op: 15 Feb 2011, 15:11
Locatie: raamsdonksveer
Contact:

#4 Berichtdoor bloem1966 » 28 Aug 2011, 02:42

was super jullie te mogen leren kennen paul albert en sil hopen jullie vaker te treffen op een meeting of ergens in nl was gezellig ff bij rinky toys :D :kewl: greets uit raamsdonksveer (johan en diana) :peace:


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2011”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten