[Afterparty] Kauwe Klauwe 2011

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Alex
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2014
Lid geworden op: 03 Jan 2010, 20:28
Locatie: barendrecht

[Afterparty] Kauwe Klauwe 2011

#1 Berichtdoor Alex » 30 Jan 2011, 16:08


Gebruikersavatar
Hellsezel
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 Mar 2005, 13:55
Locatie: Sleutelstad Ruk City / Kokkerhout
Contact:

#2 Berichtdoor Hellsezel » 30 Jan 2011, 17:13

nu weer aan het opwarmen.. was best leuk :D ironisch dat de organisator van kauwe klauwen z'n handschoenen was vergeten :wink:

Jorgen
Puch&Tomos Lover
Berichten: 69
Lid geworden op: 08 Mei 2007, 19:16
Locatie: wassenaar
Contact:

#3 Berichtdoor Jorgen » 30 Jan 2011, 20:44

was een leuk feestje flink gaar van

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#4 Berichtdoor Lord kamikaze » 30 Jan 2011, 20:52

Na een paar jaar zonder meetings was het wel weer erg leuk om oude bekenden terug te zien en nieuwe mensen te leren kennen.

Het feest vond ik niet fantastisch, maar dat is misschien omdat ik als enige broodnuchter was (ging met de auto weer naar huis).

Goede opkomst op de boulevard. Veel fantasieloze, 13 in een dozijn brommers, maar gelukkig ook wat spannendere modellen en afgeleefde puchjes.

De rit vond ik echt klote! Wat een rottempo, te snel voor z'n één en te traag voor z'n twee. Heeft me een setje koppelingsplaten gekost en het werd echt genant toen ik werd voorbijgefietst...

Volgend jaar dus gewoon weer van de boulevard af rechtstreeks naar huis of de grote markt, maar in ieder geval wel VOLGAS!

Gebruikersavatar
Gladiool
Puch&Tomos Fan
Berichten: 47
Lid geworden op: 31 Aug 2005, 19:41
Locatie: Breda

#5 Berichtdoor Gladiool » 30 Jan 2011, 21:08

Afterparty!!

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#6 Berichtdoor Lord kamikaze » 30 Jan 2011, 21:17

Gladiool schreef:Afterparty!!


Denk dat mods nog staan de ontdooien....maar verwacht dat ze dit dan wel weer splitsen.

Jij al wel weer gevoel in de vingers?

Gebruikersavatar
Gladiool
Puch&Tomos Fan
Berichten: 47
Lid geworden op: 31 Aug 2005, 19:41
Locatie: Breda

#7 Berichtdoor Gladiool » 30 Jan 2011, 21:42

Pfff... De eerste koortsachtige verschijnselen zijn alweer gaan liggen, maar zo'n rit gaat je niet in de koude kleren zitten. :lol:

Ik heb nog een paar feauteautjes te deponeren, dus ik wacht geduldig op de afterparty.

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#8 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jan 2011, 22:26

Dan had ik het dus toch goed gezien op de boulevard. Ik dacht de heer Kamikaze al gespot te hebben.

Ik ben ook nèt thuis. En nu kan er dus nòg een blok uit elkaar want ook dit blok heb ik in de poeier gereden op de terugweg...
Nu liggen er dus 4 kapotte Tomos blokken in de schuur, volgende week maar eens flink aan de hobby...
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#9 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jan 2011, 22:36

SBS 6 zendt zodadelijk in "Hart van Nederland" een stukje uit over KK2011
Laatst gewijzigd door SwiffMeister op 30 Jan 2011, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#10 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jan 2011, 22:50

Hmm dat was ook een lekker kort stukje met weinig èchte inhoud.
Wel een hoop bekenden in beeld.
Sandert, Mark, Wolters, Ironpuch, Popo en Hellsezel in beeld. En uiteraard Bosz.

TV West zend komende dinsdag blijkbaar ook wat uit over KK.
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/48172
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#11 Berichtdoor Mazora » 30 Jan 2011, 22:52

Ik heb het item opgenomen en zal het zodadelijk online zetten :) .
Wel een oppervlakkig item (ok ok het is SBS6) maar toch wel erg leuk dat ze er aandacht aan besteden!
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Stuffy77
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 936
Lid geworden op: 12 Dec 2008, 08:39
Locatie: amsterdam

#12 Berichtdoor Stuffy77 » 30 Jan 2011, 22:57

zo dat was een leipe rit
en koud ook zal straks ff de fototjes er op knallen

Gebruikersavatar
Sandert
Puch&Tomos Lover
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 Aug 2009, 12:27
Locatie: Blackpool aan den Rijn
Contact:

#13 Berichtdoor Sandert » 30 Jan 2011, 23:02


Jorgen
Puch&Tomos Lover
Berichten: 69
Lid geworden op: 08 Mei 2007, 19:16
Locatie: wassenaar
Contact:

#14 Berichtdoor Jorgen » 30 Jan 2011, 23:10

mooi, die jeroen aan het eind,

hier ook foto's:

http://www.nufoto.nl/rubrieken/evenementen/

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: [Afterparty] Kauwe Klauwe 2011

#15 Berichtdoor SwiffMeister » 30 Jan 2011, 23:20

Alex schreef:View My Video


334 oldtimer brommers passeren hier de camera.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#16 Berichtdoor Mazora » 30 Jan 2011, 23:26

[html]<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/jTC934iI1Bw" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>[/html]
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5729
Leeftijd: 70
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

#17 Berichtdoor Henk » 30 Jan 2011, 23:46

was weer een mooie dag in den haag.

niet zo koud als verleden jaar .

snelheid was inderdaad erg laag deze keer, en inhalen was best wel vervelend met al die brommertjes die links bleven rijden :lol: :lol:

ik heb de foto's al op de site bij bennie van doorn staan

http://www.bvdoorn.nl/fotoalbumv2/#/con ... e%20Kaste/
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel

Gebruikersavatar
Gladiool
Puch&Tomos Fan
Berichten: 47
Lid geworden op: 31 Aug 2005, 19:41
Locatie: Breda

#18 Berichtdoor Gladiool » 30 Jan 2011, 23:52

Zooo... Meetinkje gereden met een kleine 20 man (vrouw). Rit ging zo voorspoedig dat we tegen de gewoonte in als eerste bij de meeting aankwamen. Een kleine impressie...

Afbeelding Eerst een bodempje leggen in een eetcafe bij de Maastunnel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#19 Berichtdoor Marv » 31 Jan 2011, 00:37

Lord kamikaze schreef:De rit vond ik echt klote! Wat een rottempo, te snel voor z'n één en te traag voor z'n twee. Heeft me een setje koppelingsplaten gekost en het werd echt genant toen ik werd voorbijgefietst...


Zeg dat wel.... we gingen zo langzaam dat m'n bougie vet sloeg....
Heb de hele rit maar in z'n 1 gereden.. van de 4.... anders wilde m'n bougie niet schoon branden...

Gelukkig liep hij na heel de tijd in z'n 1 te blazen wel weer goed vanaf de helft van de rit.

Het feest was ook weer gezellig. Op naar de volgende meeting 8)
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Luuk
Puch&Tomos Lover
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 Mei 2008, 20:28
Locatie: Wassenaar
Contact:

#20 Berichtdoor Luuk » 31 Jan 2011, 10:40

Godverdomme klapband voor de boulevaar. Niet mee kunnen rijden dus. Maar het feest was briljant;)
BCH'S 2 STROKE ZOMBIES!!!!!!!!

"Wat is je beroep? Vogelpik??"
"Ja, overdag vogelen sávonds pikken"

Gebruikersavatar
DaanPuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 814
Lid geworden op: 13 Feb 2009, 11:19
Locatie: breda
Contact:

#21 Berichtdoor DaanPuch » 31 Jan 2011, 11:04

Zeer geslaagd! Heenreis gezellig meegereden met de oosterhout en omstreken delegatie en het overleefd ook :wink:. Was de eerste keer feest voor mij, dikke prima, en alvast excuses voor mijn dronkenschap, ik was niet de enige volgens mij :lol:. Consequentie was wel dat we wegens katers de rit maar niet meer afgewacht hebben....Terugreis was nog penibel aangezien de koppeling van mijn maat's vespa niet helemaal jofel meer was. Maar goed we hebben het gehaald.....

Kookworst
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 Feb 2009, 03:38
Locatie: OOSTERHOUT
Contact:

#22 Berichtdoor Kookworst » 31 Jan 2011, 17:31

heee nouw zeg nu denkt iedereen dat ik altijd stukken heb maar dat is niet zo :P
op voeren doe je met een klauwhammer

_______________________________________

Jeremy aka Kookworst...

Gebruikersavatar
BJKthebest
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 00:28
Locatie: Haps
Contact:

#23 Berichtdoor BJKthebest » 31 Jan 2011, 18:05

Was weer leuk ritje, veel te druk en veel te kort, maar dat hoort bij KK toch?
Feest was ook erg tof, ben alleen weer veel te vroeg knock out gegaan..... Ik kan schijnbaar niet zuipen als ik te ver van huis ben..... :wink:
BJKthebest, crooked legs since late 2009!!!

Gebruikersavatar
BJKthebest
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 00:28
Locatie: Haps
Contact:

#24 Berichtdoor BJKthebest » 31 Jan 2011, 18:32

[html]<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/cteg2iPu9NI" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>[/html]
deze kwam ik nog tegen online
BJKthebest, crooked legs since late 2009!!!

Gebruikersavatar
Gizmo
PTF Crew
Berichten: 734
Lid geworden op: 13 Aug 2005, 14:14
Locatie: Tilburg

#25 Berichtdoor Gizmo » 31 Jan 2011, 19:02

Ben ook weer onder de levende :).

Feestje was gezellig, nachtrust iets minder nadat ik de ballen uit me slaapzak had gegooid, was namelijk vergeten mijn matje dicht te draaien :P.
Boulevard ook gezellig.
Kortom geslaagde meeting :D
...

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#26 Berichtdoor Prolab » 31 Jan 2011, 19:10

zo hier ook weer ontdooit.. want het was koud koud en nog eens koud.. of ik ben niks meer gewend.. :wink:
En op de terugweg vlak bij huis toch nog een lekke band grmpf.. was ik niet blij mee, een dappere plak poging mocht niet meer baten door te oude solutielijm en de nogal erg lage buiten temperatuur..


vrijdagavond al een feessie gehouden thuis ivm mijn verjaardag afgelopen zaterdag, dus dat werd alweer laat, onbedoeld natuurlijk.. :D

zaterdag enigsinds moeizaam mijn spullen weer eens bij elkaar gezocht.. en mijn voertuig weer eens uit de schuur getrokken, het was immers alweer een lange tijd geleden dat ik gereden had, dit uitte zich dan ook in twee platte banden.. deze eerst maar eens op gepompt.
De rest van de zooi opgeladen en de rest van sloev kwam met drie man sterk langs, koffie en nog een gedeelte van mijn verjaardagstaart opgevreten en we gingen op weg.


de weg ging niet eerst naar rozenburg en de pont maar eerst naar rotterdam zuid om leonie op te halen, stukje om dus.
bij abbenbroek had ik het al helemaal gehad met de kou, was wel goed ingepakt maar met een pothelm en die koude wind in je gelaat was het nog steeds lijen. bij de ouders van jeroen even gestopt, en die hadden nog een paar bivakmutsen in de aanbieding, welke zeer dankbaar werden aangenomen door ons.
Toen we er weer gevaarlijk en bovenal belachelijk uitzagen gingen we verder richting leonie.

Daar nog een tijdje gezeten en gegeten, opwarmen was wel nodig, maar de heerlijke pan pasta van leonie maakte een hoop weer goed. tijd om verder te gaan..

de rit was lang en erg koud, vooral de hypnotiserende werking van de kou vond ik erg tricky, zeker als je al een tijdje niet gereden heb is het oppassen geblazen, kop erbij houden dus. In den haag was de weg gelukkig zo gevonden en op het feest snel naar binnen om weer bij te komen..

tja en op het feest? gezellig, hoop mensen gesproken en het naar me zin gehad, was weer goed bezocht gezien de drukte, later op de nacht toen het wat rustiger werd werd ik in het gangetje ineens overspoeld met die ballen uit de badkuip, later hoorde ik dat het een soort van stom ongelukje was :D
nog wat gek staan springen op de muziek samen met anita, die later nogal hardhandig contact zocht met de nogal ranzige vloer.. en nog veel meer leuke dingen.. rond vijven stopte het feest dus het werd tijd om de tent nog even op te zetten en de slaapspullen klaar te leggen, even later lag ik erin.

volgende dag moeizaam weer opgestaan en de boel opgepakt, zin in de boulevard hadden we niet, aangezien het al 15 jaar hetzelfde is konden we het wel een keertje overslaan vonden we :D
dus op weg naar huis ja? nee dus, eerst arthur nog even helpen, die had trammelant met z'n groene gevaarte, onstekings perikelen, had er zelf nog eentje in me tas gegooid dus die maar aan hem gegeven en na het wisselen startte hij weer tot grote vreugde van arthur, die kon weer rijden.

ondertussen was ook nog eens de sleutel van het slot van leonie afgebroken.. nog een uitdaging dus.. zat door het voorwiel heen. met wat handig sleutelwerk werd het spatbord, voorwiel en een spaak los gemaakt zodat het slot eraf gehaald kon worden zonder iets te slopen en toen alles weer in mekaar zat konden we eindelijk rijden..

onderweg naar huis ging goed, in maassluis leonie uitgezwaaid, want die reed door naar rotterdam en wij staken de rivier over met de pont naar rozenburg.

helaas alleen bij vierpolders stond mijn achterband ineens plat ggrrrmpffff uitgerekend nu met die kou... :evil:
werkzaamheden aan de harmsenbrug waren het gevolg aangezien we die net gepasseerd waren, mijn achterband was dus voorzien van een voorwerp die er niet in thuishoorde.
nog een dappere plakpoging gedaan maar dat lukte niet meer, te oude lijm, de kou en mijn fout door geen reserve binnen band mee te nemen die ik nog in me handen gehad had.. :?

maargoed, we waren vlak bij huis, jeroen heeft nog even de VW pickup gehaald en mijn barrel opgeladen en zo de laatste km naar huis gereden..

was erg blij toen ik weer thuis was, koud, moe maar wel een weekend vol feest gehad.. :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..

Gebruikersavatar
NeoHippie
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 Mar 2010, 01:35
Contact:

#27 Berichtdoor NeoHippie » 31 Jan 2011, 22:27

Yeh baby, yeh! Was weer een topfeest, zoals ik van die Hageneeze gewent was. Ik heb tot groot ongenoegen een aantal jaar (3 ofzo) verstek moeten laten gaan, maar gelukkig dit jaar niet.

Ik ben met de Arthur die in het stukje van Prolab al genoemd is naar het feesie gerold. Vol goede moet vertrokken we omstreeks 4 uur 's middags in het zonnetje richting de hofstad. Echter, stonden we na zo'n 8 km alweer stil. Ik denk dat de ontsteking van de T4L van Tuur ermee gekapt was. Mooi k... wat nu? We besloten weer terug te rollen, tenminste... Ik kon een duwtje geven. De Puch van Tuur stond met een platte achterband. Deze en nog een paar kleine werkzaamheden eerst gefixt. Vervolgens om ongeveer 18:30 uur aan poging 2 richting 's Gravenhage begonnen. Echter nu stonden we na 10 km alweer stil... Deze keer echter wel gepland. We vonden het tijd voor een pizzaatje.

Op het gamakkie zijn we na het eten weer gaan rijden. Geen stress, het is weekend! Tot Delft bleven we dit herhalen, echter heeft iedereen zo zijn grenzen. Deze lag bij ons voor de kroeg 'de carousel'. De handen en voeten protesteerde dermate dat we gewoon naar de kachel in die tent toe werden getrokken... Schoenen uit, handschoenen uit, kouwe jas, bovenbroek, onderjas, enz uit en de hele bende op de kachel... Die vent maar waarschuwen: "Kijken jullie wel uit? Jullie moeten nog rijden..." Tja, een paar goede borrels werken beter tegen de kou dan pils.

Na dit opkikertje vervolgens de laatste ruk gegeven naar Den Haag. Echter, op de kaart zo'n 2 km voor de feestlocatie dacht de Puch van Arthur, doe het zelf maar. Kapotte brommer numero 2 van vandaag. Helaas pindakaas... Een snelle inspectie leverde op dat we alleen een reserve bougie bij ons hadden. Na deze 3 keer verwisseld te hebben kwamen we tot de uitermate geraffineerde conclusie dat de brommer kapot was. Mooi k... Kon ik hem weer gaan duwen. Die 2 laatste km's voelde dus aan als langer.

Op het feest heb ik vervolgens geprobeerd me zo min mogelijk te misdragen. Dat viel nog tegen immers het rete-gezellig was. Ik geloof dat de rest van de nacht best gezellig en niet buitensporig was, immers ik de volgende ochtend al mijn kleding nog had. Ik werd wakker in mijn eigen slaapzak op mijn luchtbed. Nee, dat gedeelte was prima gelukt. Enig nadeel was het tijdstip dat ik wakker werd. Dat was zodra het slaapdrankje zijn vernevelende effect was verloren. En toen was het koud, koud en nog een koud. Volgende keer een verwarmd damestoilet zoeken om te crashen!

Naja, Prolab vertelde al dat Tuur zijn ontsteking verrot was. En niet alleen hij was blij met de nieuwe vonkjes, geloof mij. Na afscheid te hebben genomen van Anita, Jeroen, de vriendin van A&J waarvan ik de naam weer eens ben vergeten maar die vind dat ik naar de kapper moet, Prolab en Leonie knalde we linearecta door naar de BLVD. Daar hebben we stoere verhalen verteld zoals dat hoort, en koffie gedronken. Nadat we vervolgens een stuk of 10 keer tegen elkaar hadden gezecht dat we de rondrit echt niet gingen rijden (dat is ook stoer) zijn we natuurlijk gewoon achter aangesloten. Het tempo was traag, maar geen stress! Het is weekend...

Dat eerste pilsje op de markt smaakte toch weer prima! Lekker in het lage zonnetje van het pilsje genoten en vervolgens in het kroegje heerlijk gaan schijten. Sorry mensen, maar als je op het feest bent geweest begrijp je waarom we dit even uitgesteld hadden... Het sanitair aldaar was ietwat meer ingericht op pissen zal ik maar zeggen. Anyway, de terugrit verliep vlekkeloos. Overdag voelde de temperatuur net wat beter aan, en voor we het wisten waren we weer terug bij 'de Hut'. De plek waar destijds 'Gurck' en tegenwoordig 'De Musketiers' hun Puch-feestjes organiseren en waar al jaren een enthousiaste Puch-colonie te vinden is. Een (traditionele) gezellig naborrel is wat volgde. De kachel brande hard, en dat was nodig...

Kauwe Klauwe is wat wij allemaal hadden. Organisatie bedankt! het was weer een mooi feesie!

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#28 Berichtdoor Prolab » 31 Jan 2011, 22:43

vriending van A&J heet Ester :wink:
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
nimjaefighter
Puch&Tomos Lover
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 Jan 2010, 19:00
Locatie: krimpen aan en ijssel

#29 Berichtdoor nimjaefighter » 31 Jan 2011, 22:52

was weer onwijs gezellig toffe meeting. beetje jammer dat ik nie bij het feesei kon zijn...

geen problemen gehad met rijen was alleen wel een koud terug ritje naar krimpen.
wat een stelletje homo's van sbs zeg.
ik had ze een meeltje gestuurd over de kk en dat het tof zou zijn als ze kwamen kijken. nooit meer wat van gehoord staan op eens met der blije harses op de boulevard populair te doen.
een echte vent schakelt met z'n brommer

Gebruikersavatar
Dekota
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 Mei 2006, 14:53
Locatie: Hellevoetsluis

#30 Berichtdoor Dekota » 01 Feb 2011, 12:54

bijna goed Johan.

Esther met een H moet het zijn.

Inderdaad een leuk feestje. Zondag was het kwartje wel op.
zal wel aan een of andere snurkende persoon in de slaapzaal hebben gelegen. Ik denk dat hij nog extra hout is gaan halen om door te zagen onderweg.

Jeroen

Gebruikersavatar
Luuk
Puch&Tomos Lover
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 Mei 2008, 20:28
Locatie: Wassenaar
Contact:

#31 Berichtdoor Luuk » 01 Feb 2011, 15:07

Trouwens.. ik was op het feest. Wat echt briljant was btw. En kwam daar een meid tegen genaamd Fee. Ze zei dat ze me ergens van kende. En ookal kwam ze bekent voor. Weet ik megod niet waarvan. Dus wij beginnen te praten en het word al snel gezellig. Een paar uur later komt ze weer naar mij toe om gedag te zeggen. Nou zouden we wat afspreken. Maar ik heb geen gegevens van haar. Volgens mij heeft ze mijn nummer. Maar ik weet dat niet honderd procent zeker omdat ik nogal kachel was 8) . Dus als iemand een mail adres heeft of wat dan ook. Pb me ff bedankt
BCH'S 2 STROKE ZOMBIES!!!!!!!!



"Wat is je beroep? Vogelpik??"

"Ja, overdag vogelen sávonds pikken"

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#32 Berichtdoor Renzo » 01 Feb 2011, 20:09

Dekota schreef:zal wel aan een of andere snurkende persoon in de slaapzaal hebben gelegen. Ik denk dat hij nog extra hout is gaan halen om door te zagen onderweg.


Haha, Jeremy!! Ik heb m'n uiterste best gedaan om hem stil te krijgen, maar hij gaf zich helaas niet zomaar gewonnen.. Het was wel vrij storend inderdaad! :wink:
Schromelijk overdreven..

Gebruikersavatar
BJKthebest
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 00:28
Locatie: Haps
Contact:

#33 Berichtdoor BJKthebest » 01 Feb 2011, 20:37

ik meen dat het vorig jaar erger was...... :fluit:
BJKthebest, crooked legs since late 2009!!!

robisgaaf
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 Jan 2010, 20:11
Locatie: Wosterhout

#34 Berichtdoor robisgaaf » 01 Feb 2011, 20:57

Ik heb geen boswachter gehoord s nachts..........
Was allemaal best gezellig alleen jammer dat ik op de terugweg in dordrecht heel sociaal gestopt was om een kapotte ms te helpen en de rest na de moerdijkbrug pas merkte dat er 3 brommers miste.......

Als iedereen nou volgende keer eens omkijkt op zn tijd......

Grt rob
DS met vliegroest.....

Kookworst
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 Feb 2009, 03:38
Locatie: OOSTERHOUT
Contact:

#35 Berichtdoor Kookworst » 01 Feb 2011, 21:53

sorry voor de zaag kan er ook niks aan doen zal de volgende keer wat dieper in de grot gaan liggen :P :P :P :P :P :P

en ik zal ook eens om kijken maar ik wouw graag naar huis maar we hebben op julie gewacht :wink:

groetjes van het snurkden beest
op voeren doe je met een klauwhammer



_______________________________________



Jeremy aka Kookworst...

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#36 Berichtdoor SwiffMeister » 02 Feb 2011, 19:19

Geplukt vanaf de website van Westonline.
Vanaf 3:26

[html]<object id='player' classid='clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000' width='538' height='337' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0'><param name='movie' value='http://www.westonline.nl/swf/player.swf'><param name='allowfullscreen' value='true'><param name='allowscriptaccess' value='always'><param name='wmode' value='transparent'><param name='flashvars' value='file=http://media.omroepwest.nl/windows/video//2011/programmas/0102-tiswat.f4v'><embed type='application/x-shockwave-flash' src='http://www.westonline.nl/swf/player.swf' width='538' height='337' allowscriptaccess='always' allowfullscreen='true' wmode='transparent' flashvars='file=http://media.omroepwest.nl/windows/video//2011/programmas/0102-tiswat.f4v' /></object>[/html]

Tja...
Laatst gewijzigd door SwiffMeister op 02 Feb 2011, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#37 Berichtdoor Bing17 » 02 Feb 2011, 20:25

Iemand een puch kopen? Of ruilen voor een yamaha sjappie. Doe een goed bod. Ik hoop dat het nog niet te laat is. Kan iemand mij doodschieten als het zover is.
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#38 Berichtdoor Renzo » 02 Feb 2011, 23:47

Wat een ouwe viezeriken allemaal in dat filmpie.. Ik ben bang dat we nu allemaal over één kam geschoren zullen gaan worden, door de maatschappij..
Schromelijk overdreven..

Gebruikersavatar
Jurruh
Puch&Tomos Lover
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 Nov 2008, 13:50
Locatie: Oosterhout

#39 Berichtdoor Jurruh » 02 Feb 2011, 23:52

Hoezo, het is toch de waarheid? :dance:
Als het sleutelen voorspoedig is gelopen, heb je vast iets over het hoofd gezien.

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#40 Berichtdoor Mazora » 02 Feb 2011, 23:56

"de kauwe klauwe race"
Iets met een klok, een klepel en op het hoofd gevallen als baby zijnde.
Zonde van de zendtijd dat filmpje voor degenen die geïnteresseerd zijn in Kauwe Klauwe zoals die door de hedendaagse brommerrijder beleefd wordt.
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#41 Berichtdoor Ironpuch » 02 Feb 2011, 23:58

doet t niet dat filmpje..

jammer wilde t wel ff zien na al t commentaar.


Was leuk feestje btw die kauwe klauwe :wink:
kaas = lekker

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#42 Berichtdoor Renzo » 03 Feb 2011, 00:04

Volgens mij was je er fysiek beter aan toe dan vorig jaar.... :P
Schromelijk overdreven..

Gebruikersavatar
Racingjet
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1259
Lid geworden op: 07 Jun 2008, 14:35
Locatie: Breda
Contact:

#43 Berichtdoor Racingjet » 03 Feb 2011, 01:03

hehe het is wat je ervan maakt en ook hoe je het beleeft
heb het nu al op veel manieren gedaan
maar het blijft geinig vooral die tintelenden vingers
kouwe kauwe
zonder handschoenen de rit gedaan
dat was lang geleden
want de meeste die de rit doen hebben niet de RIT gedaan
ik ok weer niet dus
brommer lekker warm in auto geparkeerd
wel de rit mee gedaan deze keer en dat is ook niet gewoonlijk
doe ik ok nooit meer das meteen de max voor schadelijke stoffen op 1 jaar
te weing mensen gesproken

maar wel weer genoeg gezien
het was niet zoals vroeger gelukkig maar
we willen toch geen herhalingen
:idea:

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#44 Berichtdoor Prolab » 03 Feb 2011, 10:47

geen herhalingen? wat was het verschil met vorig jaar dan? :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Stuffy77
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 936
Lid geworden op: 12 Dec 2008, 08:39
Locatie: amsterdam

#45 Berichtdoor Stuffy77 » 03 Feb 2011, 17:12

meer 2tact rook :wink:

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#46 Berichtdoor Ironpuch » 03 Feb 2011, 20:16

Renzo schreef:Volgens mij was je er fysiek beter aan toe dan vorig jaar.... :P

hahaha ja opzich wel..
Maar viel toen nog wel mee, sliep alleen dacht ik :lol:
kaas = lekker

Gebruikersavatar
Luuk
Puch&Tomos Lover
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 Mei 2008, 20:28
Locatie: Wassenaar
Contact:

#47 Berichtdoor Luuk » 04 Feb 2011, 17:41

Tv west filmpje is een beetje jammer maarja
BCH'S 2 STROKE ZOMBIES!!!!!!!!



"Wat is je beroep? Vogelpik??"

"Ja, overdag vogelen sávonds pikken"

robisgaaf
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 Jan 2010, 20:11
Locatie: Wosterhout

#48 Berichtdoor robisgaaf » 05 Feb 2011, 18:38

Zijn er mensen met een hybride wagen naar de pier gekomen.... om daarna met hun puch mee te doen met de rit?
DS met vliegroest.....

Kookworst
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 Feb 2009, 03:38
Locatie: OOSTERHOUT
Contact:

#49 Berichtdoor Kookworst » 06 Feb 2011, 15:22

zijn er niet meer foto's??????????????????????????
op voeren doe je met een klauwhammer



_______________________________________



Jeremy aka Kookworst...

Stuffy77
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 936
Lid geworden op: 12 Dec 2008, 08:39
Locatie: amsterdam

#50 Berichtdoor Stuffy77 » 06 Feb 2011, 15:55

ik w8 nog op mn mobiel en an knal ik r nog wat op maar hans zand man zal ook eerdags er wat op zetten en bij benny van doorn .nl stond ook wat incl het feest


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2011”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten