[Afterparty] LPTV TULPENTOUR 2010

Bericht
Auteur
Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

[Afterparty] LPTV TULPENTOUR 2010

#1 Berichtdoor Deedjee » 02 Mei 2010, 14:05

[html]<center>Zoals elk jaar ook in 2010 de geweldige Tulpentour van onze Puch en Tomos vrienden van de LPTV!
Afbeelding</center>[/html]

    Het slechte weer helaas, maar in ieder geval zeker met plezier en een heerlijke pan soep van LPTV chef's kok!

    En ach zelfs de koningin had eergister slecht weer dus wie zijn wij te klagen, een buitje deert de ware Puch of Tomos rijder niet tenslotte.

    Als ieder is opgedroogd en men weer warm achter het Puch en Tomos scherm zit, .. houden wij ons zeer aanbevolen voor fijne verhalen en foto's!

veel plezier allemaal! :D

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#2 Berichtdoor Mazora » 02 Mei 2010, 18:40

Zo, net terug van een natte maar erg leuke rit!
In de ochtend zijn ik en Ciska met warme koffie en thee ontvangen in huize Baksteen. Na een tijdje schoven de gasten uit Friesland en familieleden van Mrs Baksteen ook aan.
Toen Crowdsurfer en zijne wederhelft ons ook vergezelden zijn we op de brommers naar de Morspoort vertrokken.
Onderweg werd er in de Haarlemmerstraat nog even gestuiterd maar dit leverde gelukkig alleen een winkelhaak in de regenbroek, een kapotte bel en een natte rug op.
Nadat de club compleet was hebben we met een bende Puches, enkele Tomossen en een verdwaalde Honda de natte buitenwereld getrotseerd.
Gelukkig kwamen de eerste tulpen al snel tevoorschijn wat dan ook een mooi kleurenspectrum vormde op de bril van Crowdsurfer.
Net voor de natte gezichten neerwaartste hoefijzers gingen vormen bereikten we het Pannehuis waar we gezellig met zijn allen wat hebben gegeten en gedronken. De echte die-hards durfden het zelfs aan om een lekkere Hertog Jan te pakken :!:
Omdat iedereen toch al aardig wat water had geabsorbeerd en handschoenen 2kg per stuk wogen werd besloten de rechte weg naar Leiden terug te pakken.
Een mooie groepsfoto en vele liters water later hebben we ons nog tegoed gedaan aan Al Qaida brood en zelfgemaakte soep.
De natte kleren werden ondertussen in de droogtrommel gestopt en na de versnaperingen is iedereen weer huiswaarts gekeerd :).

Een natte maar gezellige rit!
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#3 Berichtdoor Deedjee » 02 Mei 2010, 20:30

Ik ben solidadidadiar met lullie nathoofdjes en ben net even het weiland ingestapt, maar het was me veel te fris toch , straks vat ik een koutje! :P

ach wij bikkels he. 8)

dank Mazzer! super verhaal!

Gebruikersavatar
Baksteen Barry
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 748
Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:47

#4 Berichtdoor Baksteen Barry » 02 Mei 2010, 20:34

Afbeelding

Zo weer een natte maar leuke rit achter de rug met allemaal kanjers :D
Een ritje van 65km door de regen bracht ons langs bollenvelden en bloeiende pracht.
Foto's zijn schaars daar alles besloeg met fotograveren.
Afbeelding

Zoals boven omschreven kwamen de Brabanders en Friezen,Amsterdammers ,Zeewoldenaar en Leidenaren/Hagnezen aan in Leiden ,meeste hadden zich in Residance Baksteen verzameld.

Net voor vertrek meldde Richard zich met stukken in Leiden.
Samen dit verholpen te hebben konden we gaan.
(Richard ,nog echt pet af voor je komst!)
De rit had ik uitgezet met 1 stoplicht op de heenreis.
Vanaf een restaurantje in Vogelenzang hebben we gelachen en gewarmd en geconsumeerd.
Bloembollen links bloembollen rechts... af en toe panne..
Richard haakte wijselijk af om toch respectabel thuis te komen, jammer Rich ..had zulke lekkere soep.. :wink:
Wat me opviel is dat ondanks de vagina regen iedereen er toch zin in had en ik zelfs als bouwvakker zijnde zat weg te kwijnen op de E....
Kerstrit viel in de sneeuw .. vorige Tulpentoer in de regen..)(*&^%%!
Maar ik zag dat ieder toch ondanks het mutsweer op zijn/haar manier er weer lekker uit was.

De eindstop was weer bij ons thuis alwaar ik de soep ging warmen,Moeders lekker Alqaida brood ging halen en de sokken en Visjes topje de droger in kon!.
Ik had er een extra kachel bijgezet voor de drie lieve kinders :lol:
Afbeelding



De Friezen en Brabanders gingen weer terug naar huis en ik kon niet anders denken dan dat ze door dat pokkeweer toch gekomen zijn .
Maar ondanks dat we altijd grote groepen rijden vond ik 23 man/vrouw in de regen de tofste rijders ooit :nice:
drive it... like you stole it!

Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

#5 Berichtdoor Richard » 02 Mei 2010, 21:02

Tja wat zal ik zeggen? om 8 uur vertrokken aan de 90km heenweg bij een lekker droog weertje maar ik zag de buien al hangen en in de omgeving van Hilversum begon het al te motten hetgeen vervolgens bij Mijdrecht echt in een plensbui te ontaardde.

Na Mijdrecht toch wat foute afslagen genomen maar als door een wonder (en een drijfnat kaarten boekje) weer op de goede weg gekomen. Zo'n 10 km voor Leiden brak mijn gaskabel en omdat het al wat laat werd maar met de binnenkabel in de hand doorgereden (die kon ik bij de morspoort nog wel even (laten) maken) doch 5 km verderop brak mijn koppelingskabel. Dus schakelen zonder koppeling en alternatief gasgeven...

Eenmaal in Leiden aangekomen was het geen rijden meer met al die kruisingen en stoplichten. Bovendien zag ik dat de starttijd van 11.30 naderde en heb dus maar telefonisch gemeld dat ik met panne stond en binnen een mum van tijd werd ik snel en adequaat weer op weg geholpen. Nogmaals mijn dank heren!

Vervolgens hebben we de nodige natte kilometers tussen de tulpen gereden (zie verslag boven). Op de rustplaats bleek mijn "regenbroek" niet van een dermate kwaliteit dat die het water tegen hield. Was drijfnat alsmede schoenen, sokken, handschoen etc waren allen doorweekt. Omdat we toch noordwaarts zaten van Leiden in de omgeving van Vogelenzang toch maar besloten om huiswaart te rijden, scheelde 2 uur in de koude kleren. Via Schiphol, Amstelveen, Amsterdam, Diemen, Muiden, Almere (getankt) rechtstreeks naar Zeewolde gereden alwaar ik allereerst een welverdiende hete douche heb genomen.

't was een pracht rit, totaal 230km gereden, volgende keer in de zomer zou ik nog wel zo'n rit willen doen. Maar dan liever zonder regen...
Laatst gewijzigd door Richard op 02 Mei 2010, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.tomos4l.nl

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#6 Berichtdoor Mazora » 02 Mei 2010, 21:16

Nog vergeten te melden,

namens mij, Cis en ongetwijfeld ook namens de rest:

Barry & Cynthia, ontzettend bedankt voor deze leuke dag!
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Gebruikersavatar
Visje85
Puch&Tomos Lover
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 Jan 2007, 20:17
Locatie: Alphen samen met Crowdsurfer :D
Contact:

#7 Berichtdoor Visje85 » 02 Mei 2010, 21:38

Daar valt niet veel aan toe te voegen...
De verslagen zeggen genoeg.

Volgende keer rijden we gewoon weer mee hoor!!! :)
Maar dan wel met een goede regenbroek en water/wind dichte jas.
En dan ga ik niet meer de straten van Leiden van dichtbij bekijken.

Barry en Cynthia: dank u voor de soep/brood/droger/joggingbroek/sokken/trui/regen/gezelligheid en gastvrijheid!!!
Een dag niet gelachen is als een dag zonder chocolade...

Gebruikersavatar
Baksteen Barry
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 748
Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:47

#8 Berichtdoor Baksteen Barry » 02 Mei 2010, 21:46

Dank dat jullie er waren 8)
drive it... like you stole it!

Gebruikersavatar
Crowdsurfer
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1402
Lid geworden op: 13 Apr 2005, 09:45
Locatie: Alphen

#9 Berichtdoor Crowdsurfer » 02 Mei 2010, 22:03

ben net binnen vant werk.

ik doe men verslag/foto's morgen wel aanfezien ik nu echt te moe ben.

Kan ik es lekker rustig over de tekst nadenken 8)
:marieke: Afbeelding :marieke:

Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#10 Berichtdoor SwiffMeister » 02 Mei 2010, 22:22

Super die verhalen!
Volgende keer met een rit in Leiden hoop ik er ook weer bij te zijn, maar dit keer moest ik echt verstek laten gaan.

@CS, als je foto's gaat uploaden, doe dan ook die van Koninginnedag meteen ;)
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#11 Berichtdoor Deedjee » 03 Mei 2010, 00:02

Tjonge Rich man respect hoor, je zal het kouuud hebben gehad..


wat een end wow.

ben blij dat jij de ori generatie :) zo solide neer zet, want ik had wel een taxibusje genomen terug ofzo omg.

de rest ook sjapootje af hoor, en dat jullie allemaal nog steeds zo vrolijk en blij zijn na zon natte dag, dan is dat toch wel een beregroot compliment voor de rit en haar organisatoren, want de sfeer van "leuk geweest" kan je gewoon proeven, óndanks het weer.

oke dan! :D dat flikken jullie toch maar, P&T rocks!

Gebruikersavatar
Richard
Puch&Tomos Admin
Puch&Tomos Admin
Berichten: 5588
Leeftijd: 65
Lid geworden op: 08 Sep 2006, 23:53
Locatie: Zeewolde
Contact:

#12 Berichtdoor Richard » 03 Mei 2010, 00:10

Nou vandaag was de eerste keer dat ik dacht "volgende keer maar op een aanhangertje", heb niet eens en trekhaak trouwens :lol:

Ik heb een principe als het om een rit gaat, rit is prima maar ik wil er dan wel zelf naar toe rijden op de 5L, daar gaat het toch immers om?

Maar koud was het. Nu om middernacht heb ik nog het idee dat er een condoom om mijn hoofd zit, zo trekt de huid. Is gewoon gewaterstraald. Nu snap ik wat die tegels hier thuis voelen als ik met de karcher aan de gang ben :lol:
http://www.tomos4l.nl

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#13 Berichtdoor Deedjee » 03 Mei 2010, 00:15

Nu om middernacht heb ik nog het idee dat er een condoom om mijn hoofd zit, zo trekt de huid. Is gewoon gewaterstraald.

oke nu loopt er koffie door mijn neus ik barstte precies in een slok in lachen uit lol

hee maar het is weer net als vroeger op de 4l dus he, want dat proef je weer nu als vanouds - dát wel.
dat je vroeger dacht omg was ik maar 18 alvast :bid: :lol:

maar dus de volgende keer gewoon met de aanhanger en dan om de hoek parkeren en kersvers komen aanrijden 8)

Gebruikersavatar
Crowdsurfer
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1402
Lid geworden op: 13 Apr 2005, 09:45
Locatie: Alphen

#14 Berichtdoor Crowdsurfer » 03 Mei 2010, 14:34

SwiffMeister schreef:Super die verhalen!
Volgende keer met een rit in Leiden hoop ik er ook weer bij te zijn, maar dit keer moest ik echt verstek laten gaan.

@CS, als je foto's gaat uploaden, doe dan ook die van Koninginnedag meteen ;)


Komt voor de Al-Qaida support shop :wink: (bakker)
:marieke: Afbeelding :marieke:

Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-

Gebruikersavatar
Henny Schmaltz
Puch&Tomos Lover
Berichten: 95
Lid geworden op: 31 Dec 2009, 16:26
Locatie: Leiden
Contact:

#15 Berichtdoor Henny Schmaltz » 03 Mei 2010, 19:59

Was me je ritje wel zeg!!..Eigenlijk meer een snorkelrit maar iedereen volbracht hem!

Verzamelen dit keer ONDER de Morschpoort
Afbeelding

Veld vol Hyacinthia's en een stel verzopen figuren.. :lol:
Afbeelding

FF beetje opdrogen hoor..
Afbeelding

En nou bek dicht en vreten!! :lol:
Afbeelding

Kun je niet buiten roken?..Rook dan maar buiten! :D
Afbeelding

Rijtje verzopen Puchies en aanverwante artikelen, maar allemaal gewoon weer starten.
Afbeelding

Het lijkt een slogan te worden voor de Tulpentour....NAT HEEFT OOK WEL WAT!...:lol:
PARG Father. :)

Puch Amstel Rap Genootschap

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#16 Berichtdoor Bing17 » 03 Mei 2010, 21:46

Buiten roken ging niet zo goed denk ik.
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#17 Berichtdoor SwiffMeister » 03 Mei 2010, 21:48

Na 3 pogingen toch gelukt ;) Maar de aanhouder wint :)
Mooie foto's Henny!
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
the-white
Puch&Tomos Lover
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 Jan 2010, 17:00
Locatie: oegstgeest
Contact:

#18 Berichtdoor the-white » 04 Mei 2010, 13:20

Henny Schmaltz schreef:Was me je ritje wel zeg!!..Eigenlijk meer een snorkelrit maar iedereen volbracht hem!



uhh...........volgens mij vergeet je er 1?? :(

Helaas wat een mooie rit zou worden werd voor mij persoonlijk helaas een minder mooie rit.

Na verzameld te zijn bij de poort kregen we een telefoontje ik en barry erheen, barry sleutelen ik nog even naar ouderlijk huis gereden voor wat gereedschap wat we niet bij ons hadden.
Richard ook weer op pad geholpen!! Graag gedaan richard, en groots respect voor jou.

Na vertrokken te zijn hoorde ik gekke geluiden uit mn blok komen ter hoogte van Voorhout.
Toch maar door gereden omdat ik alleen wat power onderin miste maar verder ging het wel.

Na een aantal kilometer begon die ook triillingen uit het blok te produceren bij gas geven.

Ik doorgegeven aan Barry en bij een kruispunt ergens tussen de bollenvelden afscheid genomen van de mederijders.

Ik heb mn huis NET aan gehaald! Mn blok kreeg het steeds moeilijker en moeilijker.
Bruggen moest ik oplopen en de laatste 500m redde die het niet eens meer in zn 2e versnelling.
Hij heeft gewoon heeeeeel veel moeite met ronddraaien. Iets mis in het blok want cilinder werkt nog goed. Van de week maar ff uit elkaar trekken om polshoogte te nemen.
PARG member.

Puch Amstel Rap Genootschap

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#19 Berichtdoor SwiffMeister » 04 Mei 2010, 16:01

Klinkt als het akkefietje dat ik een tijdje terug had met de madball meeting. Ontsteking was verlopen.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
the-white
Puch&Tomos Lover
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 Jan 2010, 17:00
Locatie: oegstgeest
Contact:

#20 Berichtdoor the-white » 04 Mei 2010, 16:25

SwiffMeister schreef:Klinkt als het akkefietje dat ik een tijdje terug had met de madball meeting. Ontsteking was verlopen.


Klonk je blok ook net als er geen olie in zit? Ik hoop dat het zo simpel is ik verwacht het echter niet.
PARG member.



Puch Amstel Rap Genootschap

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#21 Berichtdoor SwiffMeister » 04 Mei 2010, 16:27

Nee dat niet, mijn blok bleef hetzelfde klinken, alleen begon slecht te lopen onderin en zo nu en dan te knallen.
Oja, en puffen uit de carburateur deedtie ook heel erg.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Mark
Two Stroke Zombies
Berichten: 804
Lid geworden op: 07 Dec 2007, 01:33
Locatie: wassenaar

#22 Berichtdoor Mark » 04 Mei 2010, 23:13

Haha was tot aan me ballen nat de toch was zuper leuk alleen die druppels wat jammer.

Heb wel de de Captain 2 gear cape van niels overgenomen
Aleen hij heeft hem nooit gedragen en geeft draagt hem niet over aan me :cry:
Ik wil gewoon de volgende rit met met die cape rijden ik heb hem Verdient 8)
I LOVE MOM

Gebruikersavatar
Fox
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 242
Lid geworden op: 20 Jul 2008, 22:51
Locatie: Simcity

#23 Berichtdoor Fox » 04 Mei 2010, 23:33

Mooie fotoos, typisch nederlandse luchten, vind ik mooi. :D
En regen, ach, tis maar water toch? Ik herinner me een rit naar het Gurck paastreffen anno...1998 of zo? Nijmegen Krimpen, en net buiten Nijmegen begon het te hozen. Rond Tiel gutste het water letterlijk uit m'n gympen. Eenmaal aangekomen heeft het zeker een uur of 2 gekost voor ik droog was zelfs met dat enorme vuur dat ze altijd bouw(d)en. Ah nostalgie. :lol:
Zodra ik straks een puch met kenteken heb ben ik ook weer van de partij met ritten, ik mis het. 8)
Hebben we dat ook weer gehad.

Gebruikersavatar
Henny Schmaltz
Puch&Tomos Lover
Berichten: 95
Lid geworden op: 31 Dec 2009, 16:26
Locatie: Leiden
Contact:

#24 Berichtdoor Henny Schmaltz » 05 Mei 2010, 06:29

Vond nog een overzichtsfoto van het opdroog annex eethuis annex Pannehuis. Die laatste titel maakten ze gelukkig niet waar! Ware het dat Dwight The White wel af moest haken onderweg wegens, naar vandaag (5-5-10) bleek, megaproblemen in het hart van het blokkie. De krukas was een KRUKKENas geworden :shock:
Afbeelding

En een foto met de verdwaalde Honda :shock:
Afbeelding

Het droogrek :wink:
Afbeelding

Foto is beetje onzuiver vanwege een kennelijk beslagen lens :?
Laatst gewijzigd door Henny Schmaltz op 05 Mei 2010, 21:52, 3 keer totaal gewijzigd.
PARG Father. :)



Puch Amstel Rap Genootschap

Gebruikersavatar
Crowdsurfer
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1402
Lid geworden op: 13 Apr 2005, 09:45
Locatie: Alphen

#25 Berichtdoor Crowdsurfer » 05 Mei 2010, 18:04

hier wat foto's van mij en Visje:

Zaterdagavond alvast de brommers op de aanhanger knopen!

Weer of geen weer ons besluit stond vast.

Wij rijden morgen naar leiden voor de tulpenrit!!!! 8)

Afbeelding

Je ziet Ilona's mascotte hier nog best blij kijken :lol:

Ook de honda werd toegevoegd

Afbeelding

Zondag morgen half 6:

De koeien hadden zoiets van:
"wat is dit nou weer?" / "vroeger kon zeker niet?"

Rond half 9 was ik klaar met melken en hadden de koeien zo'n voorraad gras voor der neus liggen dat ze amper met het hoofd door het voerhek konden.

kwart voor 9 vertrokken we naar Leiden (met klein beetje regen)
AC/DC op de mp3 in de Jeep en GAS!!!

Ergens achter op de aanhanger hoorde we een mascotte popje een beetje vloeken toen we in de buurt van Dordrecht in een gruwelijke hoosbui terecht kwamen.
AC/DC begon toevallig ook net "highway to hell" te spelen en we keken elkaar even zorgelijk aan... :?

Even een foto van het vloekende mascottepopje en verder rijden was de conclusie want:
we gingen voor de bak koffie die Bar ons beloofd had :D
Afbeelding

Rond half 11 ofzoiets kwamen in de bloemstraat bij Residence baksteen aan. De regen klaterde vrolijk naar beneden terwijl de brommers en de honda van de aanhanger geplukt werden. Jimmy en Ciska waren al bij Barry en na het weg tsjakken van een goede bak koffie konden we op weg. De brommers en de honda starte lekker vlot behalve die van Visje. Waarschijnlijk heeft de mascotte zich geprobeerd te verhangen aan de bougiekabel ter hoogte van Rotterdam en na het verwisselen van de bougie begon ook deze vrolijk te snorren.

Op naar de Morschpoort!!

REM!!!! *crash* Visje besloot de stenen van Leiden wat beter te bekijken maar de schade viel gelukkig mee. Natte broek en een trapper wat afgeschaafd.

Barry maakt van de gelegenheid gebruik om z'n kenteken goed op te bergen in z'n rugzak.

Onder de Morschpoort was het even schuilen en wachten op verdere P/t rijders. Afbeelding

De brabanders en Friezen waren goed uit elkaar te houden dmv subtiele accentjes aan de brommers

Afbeelding

Nadat de Tomosonaut Richard gearriveerd was (ongelooflijk wat een Bikkel deze man 8) ) vertrokken we.
Hierna werd het pas echt nat! Ter hoogte van Oegstgeest was het zicht dankzij een compleet beslagen en vol geregende bril voor mij gelijk aan nul en heb ik zeker een half uur met behulp van de welbekende FORCE genavigeerd

(difficult to see the road is) Afbeelding

Dit werd me tog een beetje te link en na een veeg van men handschoen over men bril werd mijn zicht geupgrade naar een soort van kleurenspectrum :? Afbeelding (still difficult to see the road but better it is)

Een sterk staaltje van een goede organisatie van een rit.
Op een bepaald punt werd er even halt gehouden en herder Barry sprak tot de kudde verzopen schapen: "Is dit wat iedereen wil? het weer is verrot dus wat doen we? afkappen of doorrijden?"
Het algemene antwoord was tog doorrijden want zo heel veel tulpen hadden we nog niet gezien. (en nat waren we tog al :roll: )

rijden
regen
rijden
regen
regen
regen
energie balk springt in het rood
tussen stop bij tankstation: hoever tot het rustpunt? 5 minuten!
JOEHEI!!!! :D
pannekoekenhuis midden int bos
Leuke pauze met veel gekloot, grappen en grollen
Tis ondertussen weer opgedroogd en we rijden weer verder.
na 10 minuten regent het weer :evil:
Maakt niet uit want we zijn op de terugweg en men voeten zijn nog droog dankzij men kistjes
Visje vliegt door een diepe plas water --> ik dus ook
kistjes stromen ineens over en men laatste droge plek is nu ook doorweekt :evil:
grmbl! maar tog is het een leuke rit.
Huize baksteen word gehaald en iedereen is opgelucht om even te kunnen drogen. Wederom een mooi staaltje goede organisatie. droge kleren worden uitgedeeld door Bar en Cynthia en de natte kleren verdwijnen in de droger. Verwarming op standje nucleair en een extra losse kachel voor de kinders onder de deken :lol: (zie foto elders in dit topic)
Een grote pan groentesoep en vers brood uit de Al-Qaida support shop.
Geweldig.
Trui droog en de brommers + honda kunnen weer op de aanhanger
Jimmy leent even een schattig vestje van Ciska om te helpen Afbeelding

Brommers + honda weer geinstalleerd en het mascottepopje begint alweer te vloeken nu tie beseft dat ie weer anderhalf uur in de stromende regen van de snelweg kan gaan genietenAfbeelding

Half acht arriveren we in Alphen.
Ilona duikt gelijk voor de kachel en ik ga naar de boerderij om te melken en voeren.
Tien uur: ben weer thuis en helemaal gesloopt.

Wat een dag...
Wat een regen...
Wat een rit...
Wat goed!!! :D
Echt gezellig en goed naar men zin gehad!

Men complimenten voor de goed georganiseerde rit.
Diep respect voor in het bijzonder Richard (nominatie PTsite Bikkel 2010)

Barry, Cynthia en de rest van de club + mede tulpenrit rijders nogmaals bedankt voor een dag die we niet snel zullen vergeten

Tot gauw!

Ps: ik durf te zweren dat ik ergens tijdens de rit op ooghoogte een school vissen langs zag komen zo hard regende het! Iemand nog meer gezien?
Laatst gewijzigd door Crowdsurfer op 06 Mei 2010, 13:24, 5 keer totaal gewijzigd.
:marieke: Afbeelding :marieke:

Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-

Gebruikersavatar
Sander_e_s
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2768
Lid geworden op: 06 Nov 2007, 18:55
Locatie: Amsterdam
Contact:

#26 Berichtdoor Sander_e_s » 05 Mei 2010, 18:09

ik zie 1 mini foto
[size=8.0E+1]"Puch geeft status" ~ Mark

Een plaatje op het forum doe je zò: *klik*[/size]
Vraagbaakmoderatierichtlijnen

Gebruikersavatar
Henny Schmaltz
Puch&Tomos Lover
Berichten: 95
Lid geworden op: 31 Dec 2009, 16:26
Locatie: Leiden
Contact:

#27 Berichtdoor Henny Schmaltz » 05 Mei 2010, 20:27

Ik kan ook niet onderscheiden wat er op die minifoto staat.. :shock:
PARG Father. :)



Puch Amstel Rap Genootschap

Gebruikersavatar
Crowdsurfer
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1402
Lid geworden op: 13 Apr 2005, 09:45
Locatie: Alphen

#28 Berichtdoor Crowdsurfer » 05 Mei 2010, 23:14

even op refresh duwen heren! 8)
:marieke: Afbeelding :marieke:

Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-

Gebruikersavatar
Sander_e_s
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2768
Lid geworden op: 06 Nov 2007, 18:55
Locatie: Amsterdam
Contact:

#29 Berichtdoor Sander_e_s » 05 Mei 2010, 23:23

leuk verslag 8)

dankje
[size=8.0E+1]"Puch geeft status" ~ Mark



Een plaatje op het forum doe je zò: *klik*[/size]

Vraagbaakmoderatierichtlijnen

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#30 Berichtdoor Mazora » 06 Mei 2010, 01:10

Mooi vest :D !
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Gebruikersavatar
Henny Schmaltz
Puch&Tomos Lover
Berichten: 95
Lid geworden op: 31 Dec 2009, 16:26
Locatie: Leiden
Contact:

#31 Berichtdoor Henny Schmaltz » 06 Mei 2010, 18:01

He Crowdsurfer, wat doe je dan in Dordrecht als je uit Alphen komt?...OHHH..Alphen Brabant natuurlijk..ik dacht aan Alphen aan de rijn..haha :oops:
PARG Father. :)



Puch Amstel Rap Genootschap

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8969
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#32 Berichtdoor SwiffMeister » 06 Mei 2010, 18:17

idd Alphen aan de Lijn :)
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#33 Berichtdoor Deedjee » 06 Mei 2010, 18:37

henny, arain , visje, we hebben genoten en gelachen lol dank dank!!

was een ritje voor Paul the Jedi geweest Arian lol

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#34 Berichtdoor Bing17 » 08 Mei 2010, 17:42

Mazora had dat vestje echt niet geleend. Da's echt wel van m zelf. 8)
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
Alva10
Puch&Tomos Fan
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 Jun 2007, 21:07
Locatie: Spannum

Foto's Tulpen tour

#35 Berichtdoor Alva10 » 09 Mei 2010, 15:02

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo bij deze doen wij als Friesche afvaardiging ook
ff een duit in het zakje
en plaatsen ,,enige,, foto's van onze water tulpen tour.
onze rit naar Leiden begon 's morgens rond 08.00u, met een grijze lucht
na de rit over De dijk begon de lucht iets te breken en hadden af en toe een zonnetje erbij.
dit ging goed tot Schiphol daar begon het te miezeren.
en het is niet meer droog geweest.
maar wel een gezellige rit gehad
en gelache woar.
Baksteen z'n kookkunsten ook nog geproefd,
deze man kan zo bij HaJe aan de slag.
Luitjes bedankt nogmaals voor de fijne;leuke dag en hopen de volgende keer op een zonnige tour.

Gebruikersavatar
Luuk
Puch&Tomos Lover
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 Mei 2008, 20:28
Locatie: Wassenaar
Contact:

#36 Berichtdoor Luuk » 10 Mei 2010, 20:59

Sorry voor de laate reactie
Maar ik heb het heel druk gehad.
De rit ondankts het weer vond ik weer ouderwets gezellig!!!
Annelien, het verzopen meisje bij mij achterop.
Vond haar eerste brommer rit. tegen mijn verwachtingen in geweldig.

Bedankt!!!

Groetjes luuk
BCH'S 2 STROKE ZOMBIES!!!!!!!!

"Wat is je beroep? Vogelpik??"
"Ja, overdag vogelen sávonds pikken"

Gebruikersavatar
Mazora
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1052
Lid geworden op: 30 Jul 2005, 23:01
Locatie: Hilvarenbeek
Contact:

#37 Berichtdoor Mazora » 10 Mei 2010, 21:41

Vanaf wanneer rijdt ze gezellig zelf mee?
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!

Gebruikersavatar
Henny Schmaltz
Puch&Tomos Lover
Berichten: 95
Lid geworden op: 31 Dec 2009, 16:26
Locatie: Leiden
Contact:

#38 Berichtdoor Henny Schmaltz » 10 Mei 2010, 22:52

Ook ik had iemand achterop op mijn blauwe Amstelmonster. En voor deze Carla was het ook een eerste rit. Ook zij kon uitgewrongen worden na de rit maar ze vond het prachtig!! Kennelijk overheerst het clubgevoel en daar kunnen voorbij zwemmende vissen niets aan veranderen. :rofl:
PARG Father. :)



Puch Amstel Rap Genootschap

Gebruikersavatar
Crowdsurfer
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1402
Lid geworden op: 13 Apr 2005, 09:45
Locatie: Alphen

#39 Berichtdoor Crowdsurfer » 11 Mei 2010, 01:26

jij hebt ze dus ook gezien? :wink:

Mooi!

dan weet ik tenminste dat ik niet gek ben :roll:
:marieke: Afbeelding :marieke:

Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-

Gebruikersavatar
Baksteen Barry
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 748
Lid geworden op: 05 Dec 2007, 19:47

#40 Berichtdoor Baksteen Barry » 11 Mei 2010, 16:36

ja Crowd ik zag wel ''visje 85 '' voorbijzwemmen :D
drive it... like you stole it!

Gebruikersavatar
Luuk
Puch&Tomos Lover
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 Mei 2008, 20:28
Locatie: Wassenaar
Contact:

#41 Berichtdoor Luuk » 12 Mei 2010, 12:52

Mazora schreef:Vanaf wanneer rijdt ze gezellig zelf mee?


Hopelijk snel. want ik heb een hekel aan iemand achterop.
Maarja dan moet ik waarschijnlijk een puch voor der kopen en daar heb ik eigenlijk ook weinig zin in.
BCH'S 2 STROKE ZOMBIES!!!!!!!!



"Wat is je beroep? Vogelpik??"

"Ja, overdag vogelen sávonds pikken"

Gebruikersavatar
Crowdsurfer
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1402
Lid geworden op: 13 Apr 2005, 09:45
Locatie: Alphen

#42 Berichtdoor Crowdsurfer » 12 Mei 2010, 15:35

Baksteen Barry schreef:ja Crowd ik zag wel ''visje 85 '' voorbijzwemmen :D


:rofl:
:marieke: Afbeelding :marieke:

Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2010”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten