[AfterParty] Kouwe Klauwe 2009
- BougieVonkie
- PUG Goirle
- delftspuchie
- Puch&Tomos Geinteresseerde
- BougieVonkie
- PUG Goirle
- BougieVonkie
- PUG Goirle
- BougieVonkie
- PUG Goirle
- SwiffMeister
- Moderator
- SwiffMeister
- Moderator
heb wel eens een zeelandmeeting meegemaakt lang geleden dat er zo'n dergelijk offerwrak was, die na een slooppartij het vuur op ging, alleen bleek het later dat "iemand" z'n maxi kwijt was
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..
- PotjeOpPotjeOnder
- Puch&Tomos Oldtimer
Sommige foto's hierboven van jullie zijn echt lachuh. wild feest lijkt het;-) jammer dat ik zaterdag niet kon, maar was dan wel fris en fruitig op de KK zondagochtend, zodat ik (voor jullie brakke hoofden feestgangers) wat schone details heb kunnen vastleggen: enjoy!
koele keuren niet verkeerd
beachview
zie die cilinderkap dan!
viva la badkuipstuur!
wel lekkere kontjes
fat and groovy
autonoom
Hans Kimmel op z'n VZ en Barry op MC o.a.
gevolg...
meer...
handig kettingslot
greetz from Swiss
Condor Puch dealer
zat op 'n nette VZ 50 R
mooi oud is ook niet lelijk
en tenslotte een van de vele mooie details van een Bianchi Sparviero
hier hou ik 't even bij
koele keuren niet verkeerd
beachview
zie die cilinderkap dan!
viva la badkuipstuur!
wel lekkere kontjes
fat and groovy
autonoom
Hans Kimmel op z'n VZ en Barry op MC o.a.
gevolg...
meer...
handig kettingslot
greetz from Swiss
Condor Puch dealer
zat op 'n nette VZ 50 R
mooi oud is ook niet lelijk
en tenslotte een van de vele mooie details van een Bianchi Sparviero
hier hou ik 't even bij
Laatst gewijzigd door PotjeOpPotjeOnder op 03 Feb 2009, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles van materie vergaat.
Hey die bianchi is van me buddy Japio Kicke bak he!!! Ben er zelf iig jaloers op. En die Condor is van willem! Ik zag hem bij Bar voor onderhoud en dacht die wil ik ooit een keer hebben Ohhh suit you sir!
trouwens die 2 stroke sucker is is ook een konings machine. De brommer is chill maar ook die koning die er op rijd
trouwens die 2 stroke sucker is is ook een konings machine. De brommer is chill maar ook die koning die er op rijd
I LOVE MOM
- SwiffMeister
- Moderator
Dan hoor ik bij de andere 10%
Maar het scheelt natuurlijk dat je op een gegeven moment een boel mensen kent, en die boel mensen hebben allemaal ook een brommer en andere dingen die je onthoud.
Zo denk ik dat ik wel weet waar dat stokvis plaatje bijvoorbeeld vandaan komt van die buddyseat, en volgens mij heeft die er nog wel een paar die hij best wel zal willen verkopen
Maar het scheelt natuurlijk dat je op een gegeven moment een boel mensen kent, en die boel mensen hebben allemaal ook een brommer en andere dingen die je onthoud.
Zo denk ik dat ik wel weet waar dat stokvis plaatje bijvoorbeeld vandaan komt van die buddyseat, en volgens mij heeft die er nog wel een paar die hij best wel zal willen verkopen
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...
-
man bijt hond
We zitten in de Man bijt hond aflevering van dinsdag 10 februari! (om 7 uur NCRV)
organisator Kouwe Klauwe
- SwiffMeister
- Moderator
-
Man bijt hond op Kouwe Klauwe
Liefhebbers, vandaag in Man bijt Hond 10 februari:
Kouwe Klauwe met in de hoofdrol.......
Kijken dus en anders in de herhaling via de website !
grts Esther
Kouwe Klauwe met in de hoofdrol.......
Kijken dus en anders in de herhaling via de website !
grts Esther
- Puchdriver01
- PTCV
- Puchdriver01
- PTCV
Jos schreef:Ik denk dat ik maar Tomos ga rijden , na het zien van de uitzending
Ik zeg maar niets, maar ik reed al tomos zowiezo
Maar omdat het actueel is en er misschien mensen zijn die het niet gezien hebben heb ik het even snel voor PTsite gemaakt
[html]<iframe width="480" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/dvROocW4dKk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/html]
UPDATE Richard: Deze video werd vanaf de PTSite gestreamd, nu dus vervangen door een Youtube versie
Laatst gewijzigd door Deedjee op 11 Feb 2009, 05:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Puchdriver01
- PTCV
ik keek de vid net nogmaals(maar luisterde nu wat er allemaal precies gezegd werd) ..en eigenlijk..
tja, zouden ze dat nu zo knippen..
is er echt niets zinnigers te zeggen over de KK dan dit..
stickshift in iemands .. .. 'pi*pen.. viezigheid - stront..
Moet dat een leuk grapje zijn, is dat iets wat je op tv vertelt als het om Puch en(had bijna tomos gezegd ) gaat?
smerig en ergens bespottelijk om dat te laten zien/vertellen om 1800 als je publiek zit te kanen
en het is iets wat kinderen nu ook niet perse hoeven te horen als het om de erfenis van Puch en Tomos gaat.
het zet deze groep liefhebbers wel neer als een stel onbehouwen smeerlappen als je er goed over denkt.
ik vind het een triest geheel zo.
mijn mening.
Moet dat een leuk grapje zijn, is dat iets wat je op tv vertelt als het om Puch en(had bijna tomos gezegd ) gaat?
smerig en ergens bespottelijk om dat te laten zien/vertellen om 1800 als je publiek zit te kanen
en het is iets wat kinderen nu ook niet perse hoeven te horen als het om de erfenis van Puch en Tomos gaat.
het zet deze groep liefhebbers wel neer als een stel onbehouwen smeerlappen als je er goed over denkt.
mijn mening.
Dit is wat man bijt hond erover kopt op hun website:
"In Scheveningen werd onlangs voor de echte Puch-liefhebbers de twintigste editie van de Kouwe Klouwe-bijeenkomst gehouden."
Om nu te zeggen dat daar veel van te zien was..
-En dat ik over het relaas/verhaal van Cor van Velsen geen mening heb, dat is die man zijn priveleven en is gerespecteerd.
Voor wie de scene niet helemaal kent nog, Cor van Velsen heeft een website:
http://www.puchgek.com/
ik wil voor de goede orde wel even melden dat Cor van Velsen niet Cor van Breukelen is van Puch66 (en van het Tomos Boek), die fout is vaker gemaakt namelijk.
(volgens mij zit ie tijdens het intervieuw met het..tomosboek in zijn handen.. kan het niet goed zien.
[edit] wat mij het meeste stoort(nouja) is dat zoiets tofs als de Kouwe Klauwe zo slecht in beeld wordt gebracht en een prive verhaal wordt enorm uitgelicht, en het ranzige aangedikt.
denk dat dat televisie is,ze zullen afwegen wat het schokkendst is misschien. (streven ze hun doel mee voorbij vinik)
maar ik weet zeker dat nederland graag naar de brommers en de KK zelf hadden gekeken, je hoort altijd hoe leuk mensen dat vinden - ook al zijn ze geen liefhebber perse.
gemiste kans voor de Puch en oldtimerscene, en de KK mensen wordt tekort gedaan, jammer.
http://www.manbijthond.nl/ schreef:-In Scheveningen werd onlangs voor de echte Puch-liefhebbers de twintigste editie van de Kouwe Klouwe-bijeenkomst gehouden. Hagenees Cor van Velsen is zo gek op deze brommers, dat hij er letterlijk gek van werd. Hij vertelt openhartig zijn verhaal.
"In Scheveningen werd onlangs voor de echte Puch-liefhebbers de twintigste editie van de Kouwe Klouwe-bijeenkomst gehouden."
Om nu te zeggen dat daar veel van te zien was..
-En dat ik over het relaas/verhaal van Cor van Velsen geen mening heb, dat is die man zijn priveleven en is gerespecteerd.
Voor wie de scene niet helemaal kent nog, Cor van Velsen heeft een website:
http://www.puchgek.com/
ik wil voor de goede orde wel even melden dat Cor van Velsen niet Cor van Breukelen is van Puch66 (en van het Tomos Boek), die fout is vaker gemaakt namelijk.
(volgens mij zit ie tijdens het intervieuw met het..tomosboek in zijn handen.. kan het niet goed zien.
[edit] wat mij het meeste stoort(nouja) is dat zoiets tofs als de Kouwe Klauwe zo slecht in beeld wordt gebracht en een prive verhaal wordt enorm uitgelicht, en het ranzige aangedikt.
denk dat dat televisie is,ze zullen afwegen wat het schokkendst is misschien. (streven ze hun doel mee voorbij vinik)
maar ik weet zeker dat nederland graag naar de brommers en de KK zelf hadden gekeken, je hoort altijd hoe leuk mensen dat vinden - ook al zijn ze geen liefhebber perse.
gemiste kans voor de Puch en oldtimerscene, en de KK mensen wordt tekort gedaan, jammer.
Laatst gewijzigd door Deedjee op 10 Feb 2009, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Puchdriver01
- PTCV
Deedjee schreef:ik keek de vid net nogmaals(maar luisterde nu wat er allemaal precies gezegd werd) ..en eigenlijk..
mijn mening.
ben ik er ook mee eens , en het valt trouwens ook zo op dat er zowat elk jaar dezelfde personen geïnterviewd worden ,
ze mogen ook eens een keer wat jonger mensen interviewen die hebbe meestal ook een stuk meer te vertellen als ze bv ook nog met de brommer helemaal naar denhaag gereden hebbe van uit hun thuishaven
egt een verhaal over de kk is er zit er niet in deze keer, de hoofdzaak was in mijn jonge puber ogen een ouwe man die een hoop lulde en daar is het zowat mee klaar
de media stelt me eigenlijk elk jaar een beetje teleur over de kk , dit jaar lijkt het nog erger te worden
maar ach , media is media he
Prolab schreef:Ontwerp is goed, maar de fout is dat Tomos het heeft gemaakt..
- Puchdriver01
- PTCV
ho en btw,
wie herinnerd zich de Puch dvd nog? ''puch in de lage landen" geloof ik dat hij heet
geloof dat hij nu 2 jaar terug verkocht werd, had em toen gekocht maar dat was ook een teleurstelling, gaste ware zowat meer dan een jaar bezig geweest met die dvd te maken zet ik em na een jaar wachten hier op , is het meer dan een uur maar wat gepraat , en heel af en toe zie je een brommer op de achtergrond, daar staat wel een stukje over de kk op en dat is dan weer wel ok aangezien er in dat stukje ook niet gepraat word
wie herinnerd zich de Puch dvd nog? ''puch in de lage landen" geloof ik dat hij heet
geloof dat hij nu 2 jaar terug verkocht werd, had em toen gekocht maar dat was ook een teleurstelling, gaste ware zowat meer dan een jaar bezig geweest met die dvd te maken zet ik em na een jaar wachten hier op , is het meer dan een uur maar wat gepraat , en heel af en toe zie je een brommer op de achtergrond, daar staat wel een stukje over de kk op en dat is dan weer wel ok aangezien er in dat stukje ook niet gepraat word
Prolab schreef:Ontwerp is goed, maar de fout is dat Tomos het heeft gemaakt..
- Puchbeer
- Puch&Tomos Oldtimer
- Leeftijd: 72
de uitzending was 3 x niks
ik had gehoopt de tourrit te zien
krijg je zo'n droplul aan het woord!
ik ga me bezatten met .............
wordt het toch nog een leuke avond/nacht
ik had gehoopt de tourrit te zien
krijg je zo'n droplul aan het woord!
ik ga me bezatten met .............
wordt het toch nog een leuke avond/nacht
Laatst gewijzigd door Puchbeer op 11 Feb 2009, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Met je Puchje in de hand kom je door het ganse land.
-
Ik kwam even helemaal niet meer bij! Nee, dit is niet representatief voor de club. Wat zal ik er eens opzeggen.... Ik wist wel dat'íe Puchgek was maar dat het zo ver ging. Ik heb trouwens nog zo'n schake pook liggen. Ik kan me voorstellen dat mensen zich hiervoor schamen maar ik denk dat Cor er zelf de meeste problemen mee gaat krijgen.
organisator Kouwe Klauwe
maar ik denk dat Cor er zelf de meeste problemen mee gaat krijgen.
ik kan me het wel een beetje voorstellen, zit je daar te zenuwen.. en je moet wat vertellen.. dan blabber je er iets uit waarvan je later denkt omfg.
met een biertje erbij op een meeting is het misschien lachen, maar nuchter op tv ..- dat moet je maar net doorhebben op zon moment.
Laatst gewijzigd door Deedjee op 10 Feb 2009, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Puchdriver01
- PTCV
- Marv
- -P&T Forum Senior Lid-
- Leeftijd: 39
jongens...
vergeet niet dat het Man bijt hond is hey!
Dat programma gaat over het afschilderen van vage types.
Je had van te voren kunnen weten dat het niet om de rit zou gaan.
Ja toch
Als je een gave docu wil vastleggen, neem dan zelf een goede camera mee, en ga mensen interviewen enzo.
Dan komt er tenminste iets leuks en interessants naar voren.
vergeet niet dat het Man bijt hond is hey!
Dat programma gaat over het afschilderen van vage types.
Je had van te voren kunnen weten dat het niet om de rit zou gaan.
Ja toch
Als je een gave docu wil vastleggen, neem dan zelf een goede camera mee, en ga mensen interviewen enzo.
Dan komt er tenminste iets leuks en interessants naar voren.
- De enige echte -