Zeelandmeeting 23 & 24 Juli 2005

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Yel
PTC Zeeland
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 Mei 2005, 06:25
Locatie: Goes

Zeelandmeeting 23 & 24 Juli 2005

#1 Berichtdoor Yel » 24 Jul 2005, 16:01

                      Afbeelding
          [size=1.0E+2]Zo hier kunnen we weer alle herinneringen op doen aan de Zeelandmeeting![/size]



Ikzelf vond het een geslaagd feestje! Uiteindelijk toch aardig wat man gekomen; Kamikaze, Oosterhout, PUG, Den Haag, Gurckers, Dirty Eagles, Bergsche PTC en de plaatselijke zeeuwen waren van de partij.. Enkelen van Oosterhout waren even maf als altijd en kwamen met motoren met zijspan om eens lekker het grasveld om te ploegen.
The Dirty Eagles hadden weer een geweldige entree, de trays bier op de brommers waren duidelijk geleegt onderweg want mister Mv50 viel dan ook van de brommer af en maakten vanaf het begin een brabantsch feestje op zeeuwse bodem.

Rijkelijk vloeide het bier en ondertussen naar drie bandjes kijken en bami eten (of pizza want het nummer van de pizzatent was gauw gevonden toen iedereen de munchies kreeg :lol!:). Veel mensen van het forum ontmoet eindelijk een hoofd bij de forumnamen, jammer allen dat ik nu niet erg veel meer herinner :D

Zelf om 3.00 uur afgetaaid naar mn tent, er waren nog wat mensen wakker en de Puch van Puch_Zeeland moest dan ook even naar bovenaan de heuvel gesleept worden in de nachtelijke uurtjes, het was een leuke zoektocht voor hem om de volgende ochtend de brommer te vinden.
Niet alleen kan je er brommers opzetten, velen waagden het om tegen de heuvels op te rijden wat niet altijd even fortuinlijk afliep..

Dit jaar eindelijk mn luchtbed op kunnen blazen zonder de hulp van superlijm en netjes op de brommer gebleven in plaats van eraf!!
Alleen jammer dat sommige mensen het nodig vonden om midden in de nacht mn tentstokken eruit te halen om zodoende te ontwaken met de hele tent over je heen :D
We gingen voor ons doen vroeg weg aangezien het enorm warm begon te worden en we wat verkoeling moesten opzoeken.. De Lord was een van de vroegste maar die had dan ook een lange toch te gaan.
Op de terugweg kwamen we in Goes Oosterhout tegen die we maar meegenomen hebben naar de kroeg alwaar ik iets te lang ben blijven zitten!

Alles was zeer geslaagd, petje af weer voor de organisatie en hopelijk volgend jaar een nieuw terrein om de zeelandmeeting door te zetten!!
Nu eerst douchen en een beetje bijslapen!
Laatst gewijzigd door Yel op 25 Jul 2005, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marv
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 2458
Leeftijd: 38
Lid geworden op: 03 Nov 2004, 21:39
Locatie: Eindhoven

#2 Berichtdoor Marv » 24 Jul 2005, 16:07

Woesh..
En toen was ik terug van deze geweldig geslaagde meeting.
Op vrijdag vertrokken naar Roosendaal.. waar ik om half 11 's avonds aankwam...
Zaterdag idd vanuit Roosendaal met de dirty eagles naar Woensdrecht gereden om Puchgirlie en Ramon op te halen.
Vervolgens de Puchkroeg in Goes aan gedaan "de Vrijbuiter"
Om door te rijden naar vlissingen...
Meeting was tof.. geen regen... leuke muziek... gezellige mensen... veel bier en wiet :-)
om 3 uur 's nachts Mister MV50 nog uit m'n tent geschopt... was beetje verdwaald.. En om 4 uur 's nachts maar zijn tent voor 'm opgezet haha :-)
Vanmorgen terug gereden met DenHaag... naar DenHaag :-)
En toen was ik weer hier...

pech onderweg:
vrijdag koppelingskabel gebroken... Lang leve de Praxis die 5 minuten verderop nog 5 minuten lang open was :-)
Zaterdag m'n blokbouten opnieuw vastgezet... en m'n achterremarmpje opnieuw vast moeten zetten.
- De enige echte -

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#3 Berichtdoor Puchgirlie » 24 Jul 2005, 22:53

Hallo luitjes ik leef ook nog. Ik doe morgen meer verslag, maar wat ik tot nu toe kan zeggen: het was fantastisch gezellig. Ook heb ik de nodige foto`s en filmpjes gemaakt, die ik, naar ik heb begrepen, met Putfile hiero kan laten zien. Moest vanavond nog werken ook :( maar gelukkig was het k*tweer. Dus ik was al om half 10 weer klaar mee werken. Ben absoluut niet gaar :).

Jammer dat Hanzl er niet was :( ik moet hem de groetjes doen aan iedereen hiero, speciale groet ging naar Marv en Lord Kami. Okee ik ga nog wat klooie met de filmpjes.
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#4 Berichtdoor Lord kamikaze » 25 Jul 2005, 11:52

            [size=2.0E+2]Een lekker weekendje Zeeland![/size]
Ook ik ben inmiddels weer bijgeslapen. Was een gezellige, maar zwaar vermoeiende meeting [op mijn leeftijd].

Vrijdag naar Raamsdonk gereden, afgesproken met race-kamikaze in gorinchem daar dus biertje gedronken en friet gegeten, om vervolgens naar Raamsdonk te toeren. Met een grote zak voorop kon ik nog prima op de vz zitten;

Afbeelding

Zaterdag in Made verzamelt met andere kamikaze vrienden.

Afbeelding

Met zes puchies vertrokken, maar voordat we Made uitwaren al weer met vijf puchies over. In Roosendaal stukken, dus 2 uur moeten sleutelen [en bierdrinken] voordat we weer verder konden.

Afbeelding

Uiteindelijk contactplaat vervangen en gemonteerd met geleend spietje van twee [s]gurckenen die ons achterop waren gereden. Ook Oosterhout was ons inmiddels achterop gereden; dus met een gegroeide groep reden we verder [gurck ging niet mee want die gaan altijd van cafe naar cafe].

AfbeeldingAfbeelding

Succesvol doorgereden naar vlissingen, slechts gehinderd door een kapotte koppelingskabel [poeg] en een pareltje in de bougie [kamikaze].

En toen FEEST; De gezelligheid kwam niet snel van de grond, en ook de eerste band wist hier niet aan bij te dragen. Toen echter iedereen weer wat drank er in had zitten, en de muziek beter werd, werd het beregezellig.

AfbeeldingAfbeelding

'Iedereen' weer eens gesproken en natuurlijk vooral met het eigen cluppie een hoop lol gehad.

Om vier uur gaan slapen en na vier uur weer wakker, dus om negen uur weer eruit. Gelijk zooi ingepakt en op de puch geknoopt. Op dat moment kwam ik tot de ontdekking dat het feeste eigenlijk wel was afgelopen, en besloot ik om dan gewoon maar weer naar huis [den haag] te rijden. Zin om op de den haag groep te wachten had ik weinig [daar niet en onderweg al helemaal niet], dus afscheid genomen van m'n kamikaze vrienden [die natuurlijk weer naar brabant gingen] andere bekenden en weggereden.

Drie uur en 140 km verder was ik weer thuis, hoewel ik een heel eind verkeerd gereden was, vond ik het een nette tijd. Om 13.00 dus maar weer even gewoon naar bed gegaan, en inmiddels [weer een slaap later] weer bijgekomen.

Al met al geslaagde meeting, en alle lof voor m'n vz50r die me zonder enig oponthoud 400km verder heeft gebracht.


            [size=2.0E+2]KAMIKAZE; 'DILLIGAF'[/size]



AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Lord kamikaze op 25 Jul 2005, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#5 Berichtdoor Puchgirlie » 25 Jul 2005, 13:30

Voor mij was het bezoek aan de Zeelandmeeting zeker niet de eerste. Al 5 jaar rijd ik op mijn Puchje door het Zeeuwse landschap, meestal met een groepje van 4 of 5 man. Dit jaar reed ik met Ramon uit Woensdrecht, Mistur MV50 en Rick van The Dirty Eagles en Shaggy_Marv (Dirty Eagle lid in de maak). Dit groepje kwam, behalve Ramon dan, om half 3 Woensdrecht binnenscheuren en na even bijgepraat te hebben en Marv een pijnstiller te hebben gegeven (hoofdpijn) rijden we eerst richting Goes. Na enkele plaspauzes (de heren hadden al het nodige vocht binnen), peukenpauzes en een kapot achterrem klemmetje van Marv kwamen we rond half 5 aan bij Puchcafe De Vrijbuiter. Op het juiste moment, want ze gingen net open. Na allemaal een Jupiler gehad te hebben van ene Frans, opnieuw plaspauzes en even pinnen, besloten we maar eens door te karren naar Vlissingen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Op de meeting aangekomen zag je gelijk dat de sfeer er al goed in zat en uiteindelijk stonden er zo`n 40 tenten op het terrein. Veel bekende gezichten gezien (Oosterhout, Kamikaze, PUG, veel Zeelanders, Den Haag, Sloevers en Saskia en Peter vanuit het Belgische Essen-Hoek) en ook wat nieuwelingen zoals een clubje uit Hulst en de Musketiers. Na de bami te hebben opgegeten ben ik nog even met Ramon naar de Boulevard gereden, alwaar we de 2 Dirty Eagles zagen bij Puchcafe The Wicked en 3 Oosterhouters die gezellig een terrasje hadden gepikt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Vervolgens (weer) op zoek naar een PIN automaat die we niet konden vinden. Het was kermis in het centrum en veel straten waren afgezet. Dan maar terugrijden. Blijkt dat er een PIN zat bij de Gamma. Tegenover het terrein dus...

De rest van de avond heb ik doorgebracht met praten, bier drinken, chipsjes eten en op zoek gaan naar een leuk bosje om achter te plassen. Een of andere lolbroek had het slot van de Dixie ingesmeerd met curry (wat ik eerst aanzag voor kots of iets dergelijks, dus ik wou die plee niet meer op). Een van de Musketiers had nog een vlam uit de uitlaat gemaakt en reed daarmee door het hooi met als gevolg dat er hooi op zijn brommer zat dat vlam vatte. Niet zo`n goede actie dus, maar gelukkig raakte de brommer noch de bestuurder in de vlammen.

De bands vond ik ook goed al heb ik daar niet zoveel van meegekregen.

Aan alle pret komt een eind, dus ook aan deze meeting. Ik heb nog best goed geslapen en lekker ontbeten, maar toen was het echt tijd om te pakken, want ik moest dezelfde avond nog werken. Zeeland weer bedankt en hopelijk tot volgend jaar!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#6 Berichtdoor KiP (man) » 25 Jul 2005, 15:47

ik kon helaas alweer niet op een meeting aanwezig zijn omdat ik op vakantie was en er niemand meer mocht rijden
maar meestal is alles dat giftig is goed spul

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yel
PTC Zeeland
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 Mei 2005, 06:25
Locatie: Goes

#7 Berichtdoor Yel » 26 Jul 2005, 00:46

Ow voor de mensen die misschien iets meer herinneren:
weet iemand misschien hoe ik aan deze enorme blauwe plek kom????
Ik heb voor zover ik weet niet meer op mn brommer gereden snachts :redface:

Afbeelding
(En nee, ik heb niet aan SM gedaan Deedz)

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#8 Berichtdoor Deedjee » 26 Jul 2005, 00:51

Zker sm gedaan zeker :confused: :ImwithStupid:

:booty: Haasje over met een brommer kan pijnlijk zijn duh :biggrin:

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#9 Berichtdoor Lord kamikaze » 26 Jul 2005, 00:58

Ik vroeg het nog wel even af, maar dacht; 'Ik zal d'r maar niet naar vragen..........[yel&tent&dingen die martin[vriendje van wouter] zei.....]'.

Gebruikersavatar
Puch_Zeeland
PTC Zeeland.
Berichten: 617
Leeftijd: 40
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 11:43
Locatie: Baarland
Contact:

#10 Berichtdoor Puch_Zeeland » 26 Jul 2005, 10:26

jeej k heb weer internet

Zeeland meeting was geloof ik wel goed als k al die verhalen zo eens hoor

weet er maar weinig meer van alleen dat k heel vaak naar dat bier tntje ben gelopen :biggrin:
Puch M50 Racing 1974
Loud Pipes Save Lives !

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#11 Berichtdoor SwiffMeister » 26 Jul 2005, 14:22

ok, ik vraag het nog een keer.
wie heb ik zaterdag in de namorgen/voormiddag zien rijden op de bredase weg, van tilburg naar dorst.
kwam zelf net van rinky af met de auto. Volgens mij waren het 2 figuren die op weg waren naar zeeland aangezien er nogal wat zooi op de brommers was gebonden. de eerste heb ik niet goed kunnen zien, maar de achterste had een ragachtige brommer (leek op de vz van lord kami), maar kan net zo goed een ms of vs ofzo zijn geweest. hij/zij had wel een knal gele helm op. Wie was dat?
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#12 Berichtdoor Lord kamikaze » 26 Jul 2005, 15:32

Misschien waren het Guido en ? ? Ik was het iig niet en hij had s'ochtends nog gewerkt, bovendien heeft;ie een vz tank op z'n mv.

Gebruikersavatar
Flupke
PTC Kamikaze
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 Apr 2005, 10:35

#13 Berichtdoor Flupke » 26 Jul 2005, 15:37

was guido...weet ik wel bijna zeker...reden met zn drieen vanaf dorst!!!!
greetz..
flupke van de zande ...alias dan he!!!volgende in november te Alphen !!!!
<marquee behavior=scroll direction=left loop=infinite><FONT FACE="Verdana" COLOR="green" ><b>- Snel - Sneller - Kamikaze -</b></font></marquee>

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#14 Berichtdoor SwiffMeister » 26 Jul 2005, 15:42

ok, iemand die ik dus niet ken.
dacht dat het mss iemand van hier was.

is er btw nog geflyerd op de meeting?
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#15 Berichtdoor Lord kamikaze » 26 Jul 2005, 15:59

Guido niet kennen? Dan kom je ook niet vaak bij Rinke, hij werkt daar namenlijk altijd.

Enne; ja, yelka heeft geflyerd.

Gebruikersavatar
Puchketier
PUG Goirle
Berichten: 791
Leeftijd: 42
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 21:12
Locatie: Goirle

#16 Berichtdoor Puchketier » 26 Jul 2005, 16:06

SwiffMeister schreef:ok, ik vraag het nog een keer.
wie heb ik zaterdag in de namorgen/voormiddag zien rijden op de bredase weg, van tilburg naar dorst.
kwam zelf net van rinky af met de auto. Volgens mij waren het 2 figuren die op weg waren naar zeeland aangezien er nogal wat zooi op de brommers was gebonden. de eerste heb ik niet goed kunnen zien, maar de achterste had een ragachtige brommer (leek op de vz van lord kami), maar kan net zo goed een ms of vs ofzo zijn geweest. hij/zij had wel een knal gele helm op. Wie was dat?


mssn waren jill en ik het, wij zijn rond die koers richting zeeland vertrokken...
mijn brommer was helemaal afgeladen met zooi en jill had niks op haar brommer :confused:
en mijn helm is zwart met een grote gele tribal erop, meer geel dan zwart eigelijk...
ma mssn waren wij het ook wel niet :crazyeyes:

grtz :redhotevil:
boeiend....

Gebruikersavatar
Puchquetier
PUG Goirle
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 Mei 2005, 22:39
Locatie: tilburg
Contact:

Re: Zeelandmeeting 23 & 24 Juli

#17 Berichtdoor Puchquetier » 26 Jul 2005, 16:30

"Yel Veel mensen van het forum ontmoet eindelijk een hoofd bij de forumnamen, jammer allen dat ik nu niet erg veel meer herinner :D


lache leer je ons kennen staan we meteen ruzie te maken :p
zo zijn we normaal niet hoor.

grtz :redhotevil:
3e snertmeeting 3 en 4 december :D

Gebruikersavatar
Puchquetier
PUG Goirle
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 Mei 2005, 22:39
Locatie: tilburg
Contact:

#18 Berichtdoor Puchquetier » 26 Jul 2005, 16:32

puchketier schreef:
SwiffMeister schreef:ok, ik vraag het nog een keer.
wie heb ik zaterdag in de namorgen/voormiddag zien rijden op de bredase weg, van tilburg naar dorst.
kwam zelf net van rinky af met de auto. Volgens mij waren het 2 figuren die op weg waren naar zeeland aangezien er nogal wat zooi op de brommers was gebonden. de eerste heb ik niet goed kunnen zien, maar de achterste had een ragachtige brommer (leek op de vz van lord kami), maar kan net zo goed een ms of vs ofzo zijn geweest. hij/zij had wel een knal gele helm op. Wie was dat?


mssn waren jill en ik het, wij zijn rond die koers richting zeeland vertrokken...
mijn brommer was helemaal afgeladen met zooi en jill had niks op haar brommer :confused:
en mijn helm is zwart met een grote gele tribal erop, meer geel dan zwart eigelijk...
ma mssn waren wij het ook wel niet :crazyeyes:

grtz :redhotevil:


yup dat was jij bob, ik reed daar trouwens ook, met een gelige brommer.
2 man met heel veel zooi idd.
we reden ook apart want we gingen iets sneller dan de rest.
normaal ook niet alleen deze keer :crazyeyes:

grtz :redhotevil:
3e snertmeeting 3 en 4 december :D

Gebruikersavatar
Puchketier
PUG Goirle
Berichten: 791
Leeftijd: 42
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 21:12
Locatie: Goirle

Re: Zeelandmeeting 23 & 24 Juli

#19 Berichtdoor Puchketier » 26 Jul 2005, 16:35

puchquetier schreef:
lache leer je ons kennen staan we meteen ruzie te maken :p
zo zijn we normaal niet hoor.

grtz :redhotevil:


nee idd ma sommige mensen halen af en toe het bloed onder je nagels vandaan :confused:
en helaas had ik ook zo'n oeps moment met tegen de heuvel oprijden....
had niet gezien dat hij begroeid was met braamstruiken, dus stond binnen 2 meter stil tegen de berg op en dat terwijl ik er toch met een behoorlijke vaart tegen op wou rijden :redface:

grtz :redhotevil:
boeiend....

Gebruikersavatar
Lord kamikaze
PTC Kamikaze
Berichten: 853
Leeftijd: 44
Lid geworden op: 25 Mar 2005, 12:56
Locatie: Den Haag

#20 Berichtdoor Lord kamikaze » 26 Jul 2005, 19:53

Ik had m'n puchie op slot gezet; zelfkennis noemen ze dat. Had geen zin om weer met botbreuken wakker te worden, en weet van mezelf dat ik zo'n slot er s'nachts ook zomaar niet afhaal.

Perfecte oplossing dus! Misschien goed om te onthouden?

Gebruikersavatar
Flupke
PTC Kamikaze
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 Apr 2005, 10:35

#21 Berichtdoor Flupke » 27 Jul 2005, 12:34

Okee dan....
mijn mening ...
rit was super...beetje lang pech gehad maar dankzij lord kon ik weer rijden...
entree: veelste duur!!!!
bands: volkomen bagger....
sfeer: maken we zelf altijd goed...
Bier: altijd goed...
ontbijt: ze hadden er niet echt zin in volgens mij...en waar waren die eieren!!!
waarom geen tap meer aansluiten smorgens...
Ik heb me goed vermaakt maar weet dat dit wel beter kan..en ik spreek voor meerdere mensen van onze groep...
ik hoop dat dit wordt gelezen door de mensen daar...en hopen dat ze zich er iets van aantrekken...
greetz..Vic ( kamikaze flupke)....
flupke van de zande ...alias dan he!!!volgende in november te Alphen !!!!

<marquee behavior=scroll direction=left loop=infinite><FONT FACE="Verdana" COLOR="green" ><b>- Snel - Sneller - Kamikaze -</b></font></marquee>

Gebruikersavatar
Puchquetier
PUG Goirle
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 Mei 2005, 22:39
Locatie: tilburg
Contact:

#22 Berichtdoor Puchquetier » 28 Jul 2005, 00:45

Flupke schreef:Okee dan....
mijn mening ...
rit was super...beetje lang pech gehad maar dankzij lord kon ik weer rijden...
entree: veelste duur!!!!
bands: volkomen bagger....
sfeer: maken we zelf altijd goed...
Bier: altijd goed...
ontbijt: ze hadden er niet echt zin in volgens mij...en waar waren die eieren!!!
waarom geen tap meer aansluiten smorgens...
Ik heb me goed vermaakt maar weet dat dit wel beter kan..en ik spreek voor meerdere mensen van onze groep...
ik hoop dat dit wordt gelezen door de mensen daar...en hopen dat ze zich er iets van aantrekken...
greetz..Vic ( kamikaze flupke)....



hee wat is er volgende in alphen?

volgens je onderschrift dan he.

grtz :redhotevil:
3e snertmeeting 3 en 4 december :D

Gebruikersavatar
Puchketier
PUG Goirle
Berichten: 791
Leeftijd: 42
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 21:12
Locatie: Goirle

#23 Berichtdoor Puchketier » 28 Jul 2005, 12:17

Lord kamikaze schreef:Ik had m'n puchie op slot gezet; zelfkennis noemen ze dat. Had geen zin om weer met botbreuken wakker te worden, en weet van mezelf dat ik zo'n slot er s'nachts ook zomaar niet afhaal.

Perfecte oplossing dus! Misschien goed om te onthouden?


heeft weinig zin.....
als ik echt zin heb om te raggen, net als op vlissingen dan weerhoud een slot me ook nie :confused:

grtz :redhotevil:
boeiend....

Kaat
Puch&Tomos Geinteresseerde
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 Mei 2005, 15:28
Locatie: Made/Noord Brabant
Contact:

#24 Berichtdoor Kaat » 02 Aug 2005, 10:19

Beetje laat maar hier mij reactie :redface: .

ik vond het qua organisatie eerlijk gezegd geen fantastische meeting. De bands vond ik minder en de organisatie kwam niet erg "enthousiast" over om het de mensen naar de zin te maken. Vooral de volgende ochtend hadden ze er volgens mij al meer dan genoeg van.

Gelukkig, na het gebruik van voldoende alcohol, is het toch nog een hele leuke en gezellige avond geworden en heb ik het enorm goed naar mijn zin gehad.

Tot de volgende keer :toost: !!!

Groetjes,
Kaat


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2005”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten