[1 Mei] Vrienden van stichting A-T Brommertocht
-
- Puch&Tomos Geinteresseerde
[1 Mei] Vrienden van stichting A-T Brommertocht
Beste Puch/Tomos liefhebbers,
Op zondag 1mei 2011 wordt de tweede Vrienden van Stichting A-T Brommertocht gereden. De brommertocht vind plaats bij manege de Vijf Eiken Oosterhoudseweg 55 in Rijen. Deze brommertocht is een inzamelingstocht voor de ziekte Ataxia Telangiectasia, (afgekort A-T) Wij als Vrienden van A-T zamelen geld in voor deze ziekte waar nog veel onderzoek voor nodig is. Bij deze nodigen wij jullie uit voor een mooie rit voot het goede doel. Heb je op zondag 1 mei niks te doen? Kom dan naar De Vijf Eiken!!!!
Voor uitleg over de ziekte A-T, de brommertocht en de Stichting: www.stichting-at.org
Voor mail: vrienden@stichting-at.org
Mvg H.Oerlemans/Vrienden van stichting A-T Brommertocht
Op zondag 1mei 2011 wordt de tweede Vrienden van Stichting A-T Brommertocht gereden. De brommertocht vind plaats bij manege de Vijf Eiken Oosterhoudseweg 55 in Rijen. Deze brommertocht is een inzamelingstocht voor de ziekte Ataxia Telangiectasia, (afgekort A-T) Wij als Vrienden van A-T zamelen geld in voor deze ziekte waar nog veel onderzoek voor nodig is. Bij deze nodigen wij jullie uit voor een mooie rit voot het goede doel. Heb je op zondag 1 mei niks te doen? Kom dan naar De Vijf Eiken!!!!
Voor uitleg over de ziekte A-T, de brommertocht en de Stichting: www.stichting-at.org
- Crowdsurfer
- Puch&Tomos Oldtimer
- Puchketier
- PUG Goirle
- Leeftijd: 43
- BougieVonkie
- PUG Goirle
- SwiffMeister
- Moderator
- Crowdsurfer
- Puch&Tomos Oldtimer
Re: [1 Mei] Vrienden van stichting A-T Brommertocht
Vriendenvanstichtingat schreef:Beste Puch/Tomos liefhebbers,
Op zondag 1mei 2011 wordt de tweede Vrienden van Stichting A-T Brommertocht gereden.
De brommertocht vind plaats bij manege de Vijf Eiken Oosterhoudseweg 55 in Rijen
Deze brommertocht is een inzamelingstocht voor de ziekte Ataxia Telangiectasia, (afgekort A-T) Wij als Vrienden van A-T zamelen geld in voor deze ziekte waar nog veel onderzoek voor nodig is. Bij deze nodigen wij jullie uit voor een mooie rit voot het goede doel. Heb je op zondag 1 mei niks te doen? Kom dan naar De Vijf Eiken!!!!
Een echte man verdwaald nooit - Hij ontdekt hooguit andere bestemmingen...
-Neutiquam erro-
- BougieVonkie
- PUG Goirle
- SwiffMeister
- Moderator
De pest is dat er in Alphen (zo'n 10km verderop) altijd een Koninginnendagrit is. Tja, voor veel mensen zijn 2 ritten in 1 weekend te veel van het goeie.
Maar ik ben er morgen bij hoor, samen met Crowdsurfer.
M'n Tomos laat ik thuis, ik kom op m'n buikschuiver.
Maar ik ben er morgen bij hoor, samen met Crowdsurfer.
M'n Tomos laat ik thuis, ik kom op m'n buikschuiver.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...
- Bajaboy
- Puch&Tomos Oldtimer
super toffe rit geweest mooie weer en leuke omgeving .
goed geregeld en alles verzorgt,top mensen en nu maar wachten op een hoog bedrag.
op naar volgend jaar.
oh ja kwam ook nog wat p+t mensen tegen ,waarvan er een op een BATAVUS reed en de andere op iets wat op een monza leek.
Ha hahhah maar ze waren er wel .
goed geregeld en alles verzorgt,top mensen en nu maar wachten op een hoog bedrag.
op naar volgend jaar.
oh ja kwam ook nog wat p+t mensen tegen ,waarvan er een op een BATAVUS reed en de andere op iets wat op een monza leek.
Ha hahhah maar ze waren er wel .
the long and winding road
- Puchbeer
- Puch&Tomos Oldtimer
- Leeftijd: 72
Jos, zijn vrouw Liesbeth, Piet de Lange en ik zijn vanuit Tilburg naar het startpunt gereden. Daar kwamen we Cees Smans, Puchketier en Puchster uit Tilburg tegen en verder de dorpelingen Swiffmeister en Crowdsurfer.
Het was een mooie tocht en hadden we aanvankelijk kritiek op de bewegwijzering, later hoorden we dat enkele tofferikken (yamaharijders) bordjes verwijderd hadden zodat we wat moesten puzzelen.
Ik hoorde dat er zelfs mensen uit Almere gekomen waren (petje af) en dat zal dan oa Bajaboy (zie hierboven) geweest zijn.
De opbrengst was een houten kont en een bedrag van € 606,06 dat aan het goede doel geschonken kon worden. Met dank aan de weergoden.
Het was een mooie tocht en hadden we aanvankelijk kritiek op de bewegwijzering, later hoorden we dat enkele tofferikken (yamaharijders) bordjes verwijderd hadden zodat we wat moesten puzzelen.
Ik hoorde dat er zelfs mensen uit Almere gekomen waren (petje af) en dat zal dan oa Bajaboy (zie hierboven) geweest zijn.
De opbrengst was een houten kont en een bedrag van € 606,06 dat aan het goede doel geschonken kon worden. Met dank aan de weergoden.
Met je Puchje in de hand kom je door het ganse land.
- SwiffMeister
- Moderator
- Jos
- Puch&Tomos Oldtimer
- Leeftijd: 71
Hier staan de foto,s
https://skydrive.live.com/?cid=34d073b3 ... 4780&sff=1
https://skydrive.live.com/?cid=34d073b3 ... 4780&sff=1